2 siesel je heb gelijk goos maar uuhh eens is de eerste keer jah toch !!!!2 bob ross ja klopt maar hij is teminste een maat van me ken je dat vrienden??? wij 4 EVER hagenees en dat betekend voor elkaar er staan ken je dat????? en 2 walker je ben grappag hahaah 2 jeffrey anti w lijkt me stug wie gaat er op ons wachten dan >??? JIJ nou dan hoef ik niet te rennen hihihi
je hebt gelijk...eens is de eerste keer...maar nu niet...
en 2 da phool...je hebt inderdaad nog frustratie van zaterdag in je kanis...hahaha..0-1 zegt ie hoor...
wij 4 EVER hagenees en dat betekend voor elkaar er staan ken je dat????? en 2 walker je ben grappag hahaah 2 jeffrey anti w lijkt me stug wie gaat er op ons wachten dan >??? JIJ nou dan hoef ik niet te rennen hihihi
dat zeg jij het bovenstaande ik hou niet zo van dat stoere geouwehoer, en jij bent ook zo 'n figuur die achteraf gaat zeggen ik was er hoor, maar je niet hebt laten zien op een manier dat andere het kenne zien, maar goed we zien het allemaal wel
maar stoer doen op internet is makkelijk weetje maaar dat wat ik net zij over dat 4EVER hagenees zijn en voor elkaar er zijn is toch normaal dat doe jij ook toch ?? en stoer nee man daar ben ik veelste oud voor en volgen s ROSS ook al een boer dus jah
Iedereen denkt weer dat Ajax morgen makkelijk zal gaan winnen van Club Brugge maar dat denk ik dus niet.Ik hoop eigenlijk dat Ajax verliest maar ik denk dat ze met 1-0 winnen(helaas).
Ik onderschat brugge zeker niet. Waarschijnlijk zullen ze spelen met een soort handbal- verdediging die heel moeilijk te breken zal zijn. Na zondag is Sonck helemaal los. Van hem verwacht ik veel. En in tegenstelling tot de Nederlandse competitie scoort Ibrahimovich wel veel in de CL.
Bij hen doet die Mendoza gelukkig niet mee. Schijnt een gevaarlijke spits te zijn.
Dus ik gok dat Ajax binnen en buiten het veld wint.
Zo'n 800 Ajax-fans hebben woensdagmiddag het Leidseplein moeten verlaten. Op dat moment bestormden tientallen aanhangers van Club Brugge het plein. De ME greep hard in. Belgische supporters zouden de ongeregeldheden hebben uitgelokt.
bron at5
0-1
Joden rennnen in eigen stad voor frietmannekes
blue army !!!!
Mike, dit is je kans om eeuwige roem te behalen!!
Spring op je fietsje en cross naar Amsterdam (daar speelt Ajax ) en ga je maten helpen...!!!