Partyflock

Forumonderwerp · 632429

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

re·cord (het ~, ~s)
de beste prestatie die officieel tot op een bepaald ogenblik op een bepaald gebied bereikt is

alles over PF en Records hier.!

ik heb net iets gedaaan en jullie mogen het zien :P

je kan het ook checken als het waar is!

laat hier jou record's met PF voor iedereen!
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Krankheimer> ik weet niet hoe jij een ezel verbeeld
------------
uhhhh, zoals jouw profiel plaatje?
en hou nou eens op met van die standaart zinnetjes met woordjes die kleine kindjes ook gebruiken op de kleuterschool.
me kleine neefje bedenkt nog leukere dingetjes.

kom eerst eens met een vergeleiking waar ik over na kan denken, en dan zeg ik je wel als die klopt of niet.

zeker veel gepest op school vroeger?
mike> ik hoop het (L)
laatste aanpassing
sorry als je verder had kunnen lezen heb ik mezelf daar niet mee kunnen vergelijken, en ik ben nniet de enige die het zegt geloof mij!

mischien vinden mij wel een beetje op een ezel lijken, maar jou kale kop lijkt nog altijd meer op het achtereind van een baviaan geef toe!!!!
als ik een kleuter ben waarom verlaag je je op mijn niveau???
omdat het zondag is, en op PF is het gemiddelde IQ die van een kleuter. dúH

mag ik ook mischien mijn tijd nutteloos doden?

dank U.
laatste aanpassing
ik ga ZO douchen en iets doen dat wel nuttig is,
dus ik ga je zo een afscheidszoen geven,

nu nog neit
zo...
mischien doe ik precies hetzelfde ik zit niet lang of vaak op PF! maar het is noueenmaal een saaie zondag
OPGERUIMD STAAT NETJES! ik ga ook weg, omdat ik geen zin heb in jou gelul! ik zocht geen ruzie ik neem t op voor me vrienden, en jij zou je daar bij neermoeten leggen, maja daat ben je nog te jong voor ik begrijp t allemaal wel!
dat antwoord had ik al verwacht,

maar ik ga een eind breienden aan ozne liefdevolle discussie.
bye bye

(K) op je poepert.
ik hoop dat je heel gelukkig word met je homo vriendje en wens jullie al het geluk van de wereld.

(je moet nog een hoop leren op PF)
laatste aanpassing
ik wil leren, maar niet van jou!
zullen we het er bij laten dat wij elkaar niet echt mogen, en jou overdreven gedrag over nutteloze dingen gaat mij te ver! ik weet niet eens meer wat het forum onderwerp is!
ik moet ook heel veel van Nederland leren.!!!
ik woon 2 maanden en begin al een gezicht van mensen te krijgen hier.

ik kan nu wel zeggen dat grieken anders zijn dan NL.
op sommige dingen slecht en sommige goed.