Partyflock

Forumonderwerp · 632117
Zet ik toestraks mijn Email aan krijg ik het volgende bericht:

--------------------------------------------
Hallo!

Mijn naam is Susanne Truijen en ik werk voor het tv programma Catherine gaat verder, een nieuw reportageserie van de TROS.

In dit programma gaat Catherine Keyl op pad met mensen uit een bepaalde groep die Catherine hun wereld en levensstijl laten zien.

Graag zouden wij aandacht besteden aan de wereld van de gabbers en jullie hellraiser born 2 die lijkt ons een gaaf feest dus daar zou ik graag meer over weten.

Maar misschien wil jij eerst wat meer weten over
ons programma. Catherine stapt als het ware in de wereld van een hoofdpersoon die zij in beeld zal volgen en die een representant vormt van een min of meer herkenbare groep in de samenleving. In het programma worden de gevoelens en meningen van Catherine over die (leef-)wereld continu op de proef gesteld: ze wordt verrast, krijgt informatie, ze confronteert en wordt geconfronteerd. De manier waarop de wereld waarin de hoofdpersoon en Catherine Keyl zich bevinden in beeld wordt gebracht heeft ten doel heeft de kijker tot nadenken te prikkelen over zijn of haar gevoelens en/of meningen ten aanzien van de desbetreffende (leef-)wereld of groep in de Nederlandse samenleving.

Hopelijk lijkt het jou leuk om Catherine rond te leiden op de party en/of ken je interessante mnsen die dat zouden willen doen. Bel me in ieder geval even terug om te kijken of we samen een tof programma neer kunnen zetten. Graag tot snel!

Groeten,
Susanne Truijen,

-----------------------------------------------

Net of ik daar in ga trappen om onze Hardcore scene weer in een slecht daglicht te laten stellen en/of te laten verneuken !! De journalisten ruiken weer geld en verspreiden verhalen die ten koste gaan van onze scene !!!

Het komt zo over dat het een leuke reportage moet worden.... Maar daar trappen we lekker niet in... Stop die commerciele troep maar lekker in je bipsje :p !!!!

Hardcore ---> Underground !!!!! 4-ever !

Waar gaat dit nu weer heen ?
Dat mens probeert ook weer kijkcijfers te scoren..
Idd, opzouten met de media.

Dennis van Hardcore Revival had ook al mail gehad van de Tros, ik weet niet precies wat ie ermee gedaan heeft. Maar ze wilden in ieder geval langskomen op Hardcore Revival morgen in Den Haag...
Cool heh hoe ze dat zegt....

Een TOF programma neer kunnen zetten ! :D

TOF = uit !

VET = in ! :p

Die medialui ook !
laatste aanpassing

Volgens mij waren ze met The Masochist mee op Bass Generations :D

En je had een ander beeld kunnen laten zien van de Hardcore aangezien de scene nu al zo onder vuur ligt :S
Een beeld geven betekend niet gelijk commercieel zijn.

Maar nee jij bent de stoere Underground boy :S
laatste aanpassing
*hallo Catherine hier rondleiding nr 666 :

hier komen de mensen binnen en hier worden ze gestript op drugs en hier in elkaar geslagen als ze wat hebben en dit is de wc ga er maar eens in mooi he? *bam* zo die zit op slot :devil:*
Noizefucker heeft nog weleens goede ideen :)
energy> Doe niet zo naïef man. Uiteindelijk zal de media wel weer zijn eigen draai eraan geven en die is 9 van de 10 keer negatief. Dus gewoon wegwezen met de media, we hebben die helemaal nergens voor nodig.
Rot op Energy.... Wat weet jij nou van mij... Niet persoonlijk worden op PF anders wordt je gebanned ! :p

Met dit soort geintjes pikken ze ALTIJD ... Ja ALTIJD de verkeerde dingen eruit en dat laten ze op TV zien !!!! Dus commercieel en slecht voor de scene en daar werk ik niet aan mee !
En ook al zeggen ze dat ze het niet zouden doen...

Fuck it, geloof er geen zak van!

:gaap:

Ga de discusie niet eens aan :D
Idd Pin - TRG, commercie is er om de boel te verneuken.. simpel
Reageer dan ook niet ! :devil:

Tis wel verwonderlijk dat opeens weer zulk soort dingen in de media komen na b.v. dat meisje wat op megarave is overleden.....

Dat is gewoon media !! De opvoedende ouders in Nederland willen graag weten wat er allemaal gebeurd op zo'n feest !!!

Wat een grap.

Ja laat dan zien dat het ook anders kan :S
Je bent wel heel erg objectief.... Besef je wel eens dat dat onmogelijk is !

Denk maar eens als een journalist...... Als je dat tenminste een beetje kunt indenken !

En zeker na b.v dat meisje is het daar niet de tijd voor !
laatste aanpassing
Ben het wel met Energy eens...

Nu heeft de hardcore een slecht beeld... drugs en blabla...
Dit is 1 van de weinige kansen die er is om te laten zien dat het helemaal geen slecht wereldje is...

Tuurlijk kan ik begrijpen dat de media het altijd weer in een fout daglicht stelt...

Ik zou iig wel proberen die kans die je hebt toch te pakken... veel slechter als dat het nu gaat met al het gezeik rond feesten... drugs en overlast, gemeentes die feesten om domme redenen aflasten..., kan het toch niet...
Ik hoop juist dat dit programma laat zien dat de gabber wereld ook een goeie kant heeft...

tyf op met die commerciele troep!!!! als je geen gabber bent heb je niks met de scene te maken (6)
Ehm... welke goéie en leuke dingen willen ze dan laten zien van zo'n feest?

Het TROS-publiek vind hardcore net zo interessant als dat de meeste onder ons Gert en Hermien vinden,
zij zoeken waarschijnlijk gewoon iemand die over hardcorefeesten en drugsgebruik wil praten,
liefst een meisje natuurlijk,
omdat er onlangs iets fout is gegaan en dat media-aandacht heeft.

Pin - TRG heeft gelijk dat hij ze niet zomaar uitnodigd,
maar een rondleiding bij de opbouw van zo'n feest,
en een interview met een paar Dj's en organisatoren zou er in principe wel af kunnen,
zonder dat je negatieve publiciteit daarmee krijgt,
leg ze daarbij gewoon uit dat ze niet met de camera rond mogen lopen,
omdat veel mensen in het publiek er een hekel aan hebben om gefilmd te worden,
dat is namelijk vaak ook zo ;)

sorry maar het gezeik hier slaat nergens op hoor, hoe kan die reputatie nou eigenlijk nog verder verwoest worden dan dat ie al is, een programma meer of minder maakt ook niet uit:s
en doe nou niet of die reputie niet een KLEIN beetje terecht is...want wij vinden het misschien ormaal wat er allemaal gebeurd op die feesten, maar mensen die zoiets niet kennen...voor hun is het ook gewoon schandalig:)
en ik denk dat dit programma eerder gewoon positief beeld zo ugeven van de scene...ik heb dat programma al eens gezien, en dat is geen programma wat dingen in een verkeerd daglicht zal stellen als dat niet terecht is...eerder gewoon informatief....het is ook niet een commerciele omroep die het zou regiseren, niet allemaal zo bang zijn....dat toch nergens voor nodig volgens jullie?
:respect: to ViBo !

Idd... Ze zullen vast en zeker laten zien hoe tof het is om gabber te zijn !!! Dat er helemaal geen pillen worden gebruikt ofzo !

En dan filmen ze ook zeker niet de 15 Wazi's die er lopen !!!

Wat je zegt zit wel wat in, maar daar kun je met journalisten niet op vertrouwen !

Die katte-boere-trien zal je als eerste vragen om een flinke lijn wit .. daar is ze niet vies van iig.
Nou kijk het is gewoon heel erg simpel...

Nodig die gasten lekker uit maar voordat ze komen dienen ze een contractje te tekenen dat eerst de organisatie de tv montage ziet voordat ze het uitzenden en dan ja/nee kan zeggen en in het contract laten zetten dat het niet negatief mag zijn over de housescene.

Ik heb ditzelf al een keer mee mogen maken...

iedereen weet dat er veel wouse gasten rondlopen op hardcore feesten en helemaal op de grote feesten, maar dat gebeurd ook bij die hardstyle shit. er zijn echt weinig mensen die niet in de scene zitten die een positief beeld hebben van ons. jaren geleden zijn er al boeken geschreven bijv. "het gabber gevoel" waar alleen maar negatieve dingen in stonden en ik denk echt niet dat na meer dan 10 jaar scene iets of iemand is die geen verstand van gabber heeft een positief beeld van ons zou willen laten zien!!!!
Whiahiahiahaia, ja hoor, nou word ie mooi, zien straks me ouwelui me gewoon langsstuiteren, no thnx, (Y) up voor Pin-TRG :D
(y) Top antwoord Kel ! Zit idd wat in ....

Maar in de media is er volgens mij zoiets als vrijheid van pers/nieuws berichten ofzo ??? En dan gooien ze het wel op volksbelang en dat gaat altijd voor !

Maar wat was je ervaring dan ??
laatste aanpassing
Wat je zegt zit wel wat in, maar daar kun je met journalisten niet op vertrouwen !

Daar heb je ook weer gelijk in,
je kunt ze binnen op het feest wel aan de lijn houden totdat je ze na de rondleiding buiten geschopt hebt,
maar je weet maar nooit of ze tot het einde bij het terrein blijven staan,
en kijken of er nog mensen geheel vertiefd naar buiten strompelen,
en nog iets in de microfoon willen brabbelen :/

Gewoon zo veel mogelijk afstand houden van die lui dus (y):jaja:
Zo'n contract is ook niet altijd waterdicht,
want ze kunnen altijd nog als 'aanvulling' en reportage op de parkeerplaats, of net buiten het terrein doen,
en díe montage laten ze dan weer net niet zien.

Klinkt smiechtig, maar zo zijn ze ook, de Hilversumse ratten :[
(y) ViBo snapt ut ! ;)

En zo te horen hebben ze zich al bij andere party's en dj's doorgedrongen....

Dus .... We zullen wel zien wat er op TV komt !

Ik heb er in ieder geval GEEN vertrouwen in ....

En sommigen zeggen nu dat de scene toch al slecht is e.d. en dat het geen kwaad kan.... Nou... Als dat programma slecht uitpakt, dan zullen we nog wel eens zien wie er gelijk heeft !
(y)ViBo snapt ut ! ;)

Heb ik toch nog iets geleerd op de opleiding Media & Entertainment Management o:)
Heb je daar een opleiding voor nodig dan ???

hahahaha... JK ;) :D
Pfffhm! :@
Bij mij hoef je niet aan te kloppen als je een reclamespotje wilt laten maken voor je feestjes :@

P.S.; ik ken Mental Theo o:)
Haha, in 1996 heeft Catherine ok al een keer een show gewijd aan gabbers. Zaten toen ok bekenden van mij in uit Venlo, en MC Droxz kwam zn zegje doen! Was wel een geinige show! :) Ze snapte er echt nix van, heel t publiek zat die gabbers ok aan te staren alsof ze van een andere planeet kwamen!
de planeet zwork zeker ;)

Een contract laten tekenen dat je eerst de show wil zien voordat je toestemming geeft voor uitzending:D

Ze mogen van Natazja zo bij Inside Events komen hoor :)

Ik heb het gezien ja.. Echt vaag hoe de scene daar te kijk werd gezet
P.S.; ik ken Mental Theo

is your mother proud of you? ;)

Ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben als Mevrouw Geyl op KiK komt, als er maar een duidelijk contract word opgesteld :)
Een reportage maken is best duur,
waarschijnlijk zullen ze tijdens hun vooronderzoek wel een organisatie vinden die niet zo moeilijk is,
en als ze de beelden hebben die ze willen,
willen ze die écht niet laten afkeuren door de organisatie,
hoe dan ook, ze zullen vast wel iets zeggen over organisaties die weigerden en moeilijk deden,
mocht die reportage ooit komen,
dat maakt het namelijk allemaal extra spannend en geheim,
en uiteindelijk is de media toch niet tegen te houden...
pin, pass mij het mail adres, kijken of die lui op kik komen...

:)
Nou ik heb het niet meegemaakt in de negatieve zin hoor. Ik gaf een feestje in een vrij grote tent en Flevoland TV wou wat filmen dus ik dat keurig netjes gemeld bij de persoon van wie ik de tent huurde ofdat in orde was. Die kwam eigenlijk met het verhaal aanzetten dat hij het eerst wou zien voordat het uitgezonden werd om negatieve publiciteit te voorkomen.

Maargoed..ik geef jullie ook weer gelijk. Die Catherine doos is gewoon uit op sensatie. Zou het dan toch maar niet doen. Bij mij was het een anders verhaal...Dus organisatoren opgelet...PAS OP voor dit soort dingen.

Doet me denken aan een ander verhaal waar ik voor een organisatie werkte voor een groot feest en hoorde dat de Nieuwe Revu voor de deur stond en graag naar binnen wou om een fotoreportage te maken. Ze stonden niet op de perslijst en kwamen gewoon uit de lucht vallen. Zo van wij willen ff naar binnen toe om wat foto's te maken.....mooi niet dat ze binnen zijn gekomen....ik zie de koppen al staan in het blad.. "De gabber van 2003" met een lekker negatief stuk erbij.

De Telegraaf heeft het trouwens wel eens gepresteerd om een postief stuk te schrijven over gabbers. Dat ging over Mysteryland Indoor in de Jaarbeurs in Utrecht. Was wel een leuk stuk. Zou je ook niet denken van zo een krant.
laatste aanpassing

in 1997 had ze ook gabber in haar programa !!
Ja, dat heb ik toen ook gezien. Van die kauwende figuren in de uitzending die zichzelf helemaal te gek vonden...ghehe

erg verstandig pin, niet aan meewerken. Hardcore wordt altijd in een slecht daglicht gezet. Dat moet maar eens afgelopen zijn
het zou wel vet zijn als Pin - TRG het laatste oordeel over het materiaal kan hebben dat gefilmt is, dus dat hij als gabber zijnde kan beslissen of het ons in goed daglicht zou stellen en dan kan beslissen dat die band wel of niet wordt uitgezonden:)

wackiejacky 26 september 2003 01:01
Haha, in 1996 heeft Catherine ok al een keer een show gewijd aan gabbers. Zaten toen ok bekenden van mij in uit Venlo, en MC Droxz kwam zn zegje doen! Was wel een geinige show! Ze snapte er echt nix van, heel t publiek zat die gabbers ok aan te staren alsof ze van een andere planeet kwamen!

Ja, mijn nicht (uit Schalkhaar) zat toen ook in die show! :D

Artiest Outblast
pas op aub. Die mensen zijn al een tijd bezig diversen organisaties te benaderen. Tot nu toe zijn ze allemaal erg slim geweest en hebben ze ze niet toegelaten ;) maar vrees ook het ergste...... ze gaan nu blijkbaar de grens over(hellraiser duitsland). Wedden dat ze 1 of andere debiel strikken die niet normaal antwoord kan geven en allerlei domme uitspraken doet en dus het stereotype creeerd dat Catherine zo graag wil laten zien op tv......of gaat ze ons verassen met een eerlijk en objectief programma dat alle kanten belicht?
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
deze vrouw benadert ook mensen ivm drugsgebriuk (ze noemt het een andere benadering van drugsgebruik..)
wellicht dat ze het wil combineren :S

en Marc, MOH doet hier dus ook niet aan mee??

Goed!!

Katherina roelleert.