Partyflock

Forumonderwerp · 632109

Klik hier voor de Pulse DJs :P

Klik hier voor klein fimpie van mezelf, en raad dat nr wat ik erdoorheen mix ;P

---

zo he he, ze doen t :D hehe
laatste aanpassing
krijg ik er ook een plaat michael?:) ik maak tenslotte foto's daar;)

maaaaybe :P
Michael je komt echt over als een opscheppertje. Vind het een beetje triest je hele draaiverleden en je releases op te sommen.
Enne wat heb je meer bereikt dan Pkay? een paar releases en wat boekingen maar is dat nou iets om trots om te zijn? Zegt geen mallemoer over hoe goed je wel niet bent, het gaat vooral om het geluk te hebben 'ertussen te komen'

2 J walker het was ook niet mijn plan om mijn history op te sommen maar Noah deed dat en ik maakte het lijstje even compleet omdat meneer P-Kay zen ego groeide omdat mijn lijstje zo kort was..

hej mensen, ff nie zo zeuren ok ;P

ja ikw il ook dat dit topic naar beneden zakt maar dat gebeurd neit..
Kicke filmpje P-Kay ;P

Heb je trouwens die Brennan & Heart Remix van die Hardventure Anthem ook? Dies ook vet... en die aankomende release van hun op SO is ook TOP (Y) :jaja: :D

Trouwens... ik gok dat Stomp wordt ingemixed op Nico P. - Private Joke :)

2 J walker het was ook niet mijn plan om mijn history op te sommen maar Noah deed dat en ik maakte het lijstje even compleet omdat meneer P-Kay zen ego groeide omdat mijn lijstje zo kort was..

wees maar gerust hoor, lezen is trouwens ook moeilijk aangezien ik niets heb gezegd over een "lijstje"
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
2 P-Kay:
Kijk ff op www.brennanandheart.­com, hier staat een rmx contest voor het nummer Don't Mess Withe The Misdome van Brennan & Heart, kun je via hun site mp3samples downen om te gebruiken in de rmx. Goeie samples hoor, schiet lekker op met mn UK HH remix.
laatste aanpassing

Trouwens... ik gok dat Stomp wordt ingemixed op Nico P. - Private Joke

*UUUUEEEEEEE* FOUT ;) hehe
laatste aanpassing

bij mij stottert het plaatje als ik hem wil luisteren. :-S

ligt aan je pc denk k, ik heb r geen last van