Partyflock

Forumonderwerp · 631724
Stuntje voor NAC?? of gewoon een afslachting.

ik zeg 4-1

Shearer 3x
laatste aanpassing

nederlandse eer..:| :X
Hier een berichtje van een Newcastle ganger. Ben net weer in Breda gearriveerd. De wedstrijd was een drama echt een schande. Kijk maar eens naar zondag en dan nu zo'n wedstrijd. SCHANDE!!!!! Ik ben hier nog behoorlijk boos over maar de hele sfeer voor, tijdens en na de wedstrijd was prachtig. Had het voor geen goud willen missen. Heel Newcastle zag geel met zwart. De meeste NAC-ers hadden wel rekening gehouden met een nederlaag maar dat de nederlaag zo zou uitpakken hadden de meeste niet verwacht. Ben vooral erg pissig op die kakkerlak van een elmander. Dat is echt een drama spits zeg. Ben vanaf gister nu echt een voorstander om Henk Vos in de spits te laten starten. Hoe erg dit ook klinkt van mezelf.
Toon army wist niet wat ze zagen. Al vanaf dinsdagmiddag waren er 100-den NAC-ers in Newcastle aanwezig en dat aantal liep op tot 3700-4000 man. Al met al een paar leuke daagjes uit ondanks het verlies. Over 3 weken de return. Hoop dat het weer net zo gezellig wordt als in Newcastle. En we blijven zingen:

NIEMAND WINT ER IN BREDA
zonde dat NAC zich zo heeft laten afslachten...
na het 1e doelpunt werden ze slechter en slechter...
ennuh jammer dat ze verloren hebben...
Het was echt een drama.Een hele slechte wedstrijd van NAC.Zelf ben ik van mening dat Boukhari er in moest.Of mocht Boukhari niet meedoen omdat ie te laat was aangemeld door NAC bij de UEFA?
boukhari was niet te laat door NAC aangemeld maar de datum om een speler speelgerechtigd te krijgen was verlopen toen boukhari naar NAC ging

jammer voor ze..
had ze best een suc6je gegunt.

FORZA WAALWIJK! (H)
oja bloemetje en p@radox thanx for your support!!!
5 - 0 verloren...

Nah het is en blijft voetball... en ik vind het best wel verdient.. :yes:
En we blijven zingen:

NIEMAND WINT ER IN BREDA

Ja, dat zongen jullie aan het eind van de wedstrijd gisteren. 5-0 achter staan en dan zoiets zingen is best wel humor eigenlijk. De hele wedstrijd was het Nac- publiek goed te horen.

Cram mooi verslag... :D :-D
laatste aanpassing
Inderdaad.. mooi gezongen :).

Maar heelaas word er wel vaker verloren in Breda. Maar das sport. :yes: