Je hebt wel eens dat er ff geen toppics van je gading zijn. Vanaf vandaag is dat opgelost en kun je dus altijd terugvallen op dit reserve toppic dat overal over mag gaan. Behalve over drugs en sex natuurlijk, want da's niet netjes.
Ik heb wel al een keer gehad dat we door mochten rijden
Maak je ook nooit meer mee denk ik..
Was met Kdag, vriendin reed, had gedronken en ze had een zonnebril op in het donker met een feestmuts en we zaten met z'n 6-en in de auto en er was iets verkeerds met haar verzekering..
Ze hoefde niet te blazen en als er iemand uitstapte (er moesten er 2 uit, want die waren naar huis gebracht) mochten we doorrijden
Een zedendelinquent die een levenslange gevangenisstraf uitzit heeft in de Britse staatsloterij ruim zeven miljoen pond gewonnen. De 52-jarige Iorworth Hoare kocht het winnende lot afgelopen zaterdag, toen hij op verlof was uit de gevangenis. In 1989 werd Hoare tot levenslang veroordeeld voor de aanranding van een 60-jarige vrouw in een park in Leeds. Daarvoor was hij al meermaals veroordeeld voor aanrandingen en verkrachtingen. (Novum Nieuws)
Rebel je kan er een bezwaarschrift over indienen, heb ik vaak genoeg gedaan voor mijn ex van de ongeveer 4 bekeuringen hoefde hij er maar eentje te betalen
gewoon zeggen dat waarmee zij je gecontroleerd hebben niet klopte en dat je graag een bewijs wilt zien!
Vief, denk niet dat dat gaat lukken. Er geldt een omgekeerde bewijslast tegenwoordig. Dit houdt in dat zij helemaal niks hoeven te bewijzen, maar dat JIJ moet bewijzen dat je niet zo hard reed. En dat wordt natuurlijk wat lastig, aangezien mijn snelheid nergens wordt vastgelegd...
Gewoon ff iemand aan je auto laten sleutelen en er voor zorgen dat het onmogelijk zou zijn om zo een hoge snelheid te kunnen halen met je autootje
donateur
Goedemiddag, mijn naam is R.. euh.. Gigamus. Ik ben (helaas) zeer bekend bij de officier van justitie i.v.m. snelheidsovertredingen e.d. Boete's van 500 euro zijn niks zeg maar en voorwaardelijke straffen evenals een rijbewijs uit mijn bezit zijn hier onderdelen van.
Rebstertje, betaal maar want dat moet je uiteindelijk toch. (n)
p.s. snelheidsmetingen vanaf een parallelweg zijn niet toegestaan echter zonder advocaat ga je dat niet winnen.
Ja ik heb mijn boete van vorig jaar rijden onder invloed ook maar betaald maarja na vier testen kan je erook niet meer onder uit he
maar die andere van mij ex, nooit meer wat van gehoord
Smerige bloedhonden zijn 't. Op zich nog wel een troost dat die Mercedes waar ik gelijk mee op ging, een boete thuis gestuurd zou krijgen, aldus ome agent die mij niet genomen, maar toch genaaid heeft. Reden waarom in van de weg was gehaald was omdat ik harder reed.
Anyway, weer een streepje voor hem, ivm z'n target van 300 bonnen per jaar. Je zou ze toch wel !@##$$%%^&*())_+=!!!
R.. euh Gigamus:
p.s. snelheidsmetingen vanaf een parallelweg zijn niet toegestaan echter zonder advocaat ga je dat niet winnen.
Ik neem jou in de hand, mag dat?
donateur
Waarom niet in de mond?
Ja, eigen schuld dikke bult... Die vraag had ik ook maar beter anders kunnen formuleren.
Als je zometeen nog kotsend boven de pot op je werk belandt dan zou je de catering de schuld kunnen geven.. Mits je niemand hebt verteld dat je een kater hebt.. Anders is dat ook niet zo geloofwaardig
donateur
Gewoon gaan snuiven als een bezetene...
Iemand nog een beetje komkommersalade voor op brood. Ik zit vol. Heb eventueel ook nog komijnenkaas en pindakaas (echte calvé). Iemand?
Ja sjeg, ik ben Malle Pietje niet. Thuh... wat denk je wel zeg.
Aan: KPN.
t.a.v. M. Buitelaar.
Postbus 90190,
5600 Eindhoven.
Beste Lul,
Vanwege de door u aan mij gestuurde brief, daterende van 6 augustus 2004, komt dit schrijven u toe. Dit daar bij mij de volgende vraag rees, die ik vol interesse en volgaarne met u wil delen:
Mag ik u stenigen?
Natuurlijk niet uzelf M. Buitelaar, maar uw bedrijf, uw instituut. Om een soort van daad te stellen. Dat is namelijk ‘Hot’, zo weet ik.
Men rept en rapt er te pas en te onpas over.
Ik vind dat mij onrecht is aangedaan en in dat kader wil ik uw bedrijf met genoegen stenigen. En weet u waarom?
Uw h-e-r-i-n-n-e-r-i-n-g-s-kosten aan mijn adres, á vier euro fucking vijftig!
Eindhoven mag dan gekste zijn, Olivier blijkt de allergekste! Ik ben malle Pietje niet, droplul!
Vergeeft u mij mijn ietwat barbaars taalgebruik, misselijk makend clubje nitwits!
Het is niet zozeer dat ik teleurgesteld ben in u, maar meer in dat waar u voor staat. Leeghoofderij namelijk!
Ik zal het u uitleggen:
Ik, Olivier, sta al meer dan dertig jaar op deze aardkloot. Evenredig aan mijn leeftijd en ver daarvoor was er ook al telefonie op het vaste net, toen nog PTT.
Post – Telefoon - Telegraaf. Weet u nog?
De reeks mobieltjes, met bijbehorende rekeningen, die ik daarna bij u heb gekocht en versleten, laat ik gemakshalve even buiten beschouwing.
Sedert het jaar negentien-honderd-vier-en-zeventig, viel maandelijks dan wel tweemaandelijks uw rekening door de aluminium brievenbus op onze roestbruine mat met ‘Welcome’ print.
En in die dertig aardse jaren is uw nota altijd keúrig netjes op tijd betaald!
Zover kunt u mij volgen? Ik spreek geen Chinees?
Prima, gaan we verder.
Geachte ‘Directeur Consumenten’ van de K-P-N, kijkt u eens goed in uw onderbroekje. Kijkt u maar eens. Zit daar wat?
Neen, driewerf NEEN!
Want een beetje vent met kloten had niet het gore lef gehad om in zijn meest morbide marketing mind een dergelijk ongelooflijk verkapte manier van geld innen te bedenken.
U presteert het om mij (!) vier-euro-vijftig afhandig te maken, omdat ik één keer vergeet mijn rekening op tijd te betalen?!
Nu vraag ik u: Mag ik u stenigen met kasseien die zo hard aankomen dat u voorlopig verkeerd verbonden moet worden?
Iemand nog Epacity of ADSL via KPN? Ik verdien er niks op hoor...
ik vind 4,50€ wel wat weinig.. daar koop je net een biertje voor..
Flevoland laat mussen doodschieten
door Thijs Wartenbergh
AMSTERDAM - De provincie Flevoland heeft jagers van Faunabeheer toestemming gegeven om mussen bij boerenbedrijven in de Noordoostpolder af te schieten.
De vogels brengen schade toe aan de graanoogst door met duizenden tegelijk van het graan te eten. De schade loopt in de honderdduizenden euro's. Dierenbeschermingsorganisaties hebben felle protesten tegen de plannen laten horen. Diervriendelijke methoden om de mussen te verdrijven hebben tot nu toe weinig resultaat gehad. Zo hebben boeren de vogels proberen te verjagen door hard te schreeuwen. Ook is er schriklint gebruikt. Voor beide methoden toonde het gevogelte weinig ontzag.
Boeren menen dat er maar één manier is om van de vogels af te komen en dat is door ze neer te knallen. Alleen dan, zo stellen ze, kan de schade aan de oogst beperkt blijven.