Partyflock

Forumonderwerp · 631583
1 volger · 84114x bekeken
Waarschuw beheerder
Je hebt wel eens dat er ff geen toppics van je gading zijn. Vanaf vandaag is dat opgelost en kun je dus altijd terugvallen op dit reserve toppic dat overal over mag gaan. Behalve over drugs en sex natuurlijk, want da's niet netjes.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hij draait maar een uur Man-D :NO:...net als zovelen dj's die dag :/

Check de timetable maar...gaat nergens over...boek dan minder dj's en geef die langere draaitijden...:yes:

Beachbop...Roger Sanchez...B) (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
af en toe draait alles bij mij de hele dag...

wie gaan er nog naar N1 dit jaar??

Waarschuw beheerder
donateur
Varela... die mag er best wezen!

Ik neem dit even terug.. ik heb nu nog meer foto's bekeken en dat is niet veel soeps!

Plons, ik waarschijnlijk niet.. maar ik kan nog op het laatste moment beslissen of ik mee ga ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb gisteren mijn kaartje gehaald... ga waarschijnlijk alleen dit keer :o

Waarschuw beheerder
ik ga uiteindelijk niet meer naar N1 plons, de groep mensen waarmee ik zou gaan hebben een duur hotel geboekt met, volgens mij, zelfs extra dagen... :/ ik baal wel enorm want N1 is toch wel iets wat je praktisch meegemaakt móet hebben..

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, mop... Ik ben vorig jaar geweest, ik vond het goed, maar niet geweldig.

...uiteraard draaide er wel grootheden (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Reservereupers! Aangezien iedereen wel weer :vaag: zal zijn...kijk goed uit met oversteken....kijk eerst links, dan rechts en nog een keer links...goed zo! (y)

[img cacheid=00012932000281031324de071a0059ee7b]http://poetry.rotten.com/redlight/redlight1.jpg[/img]
[img cacheid=00012933000281045484a4d71a0059ee7b]http://poetry.rotten.com/redlight/redlight2.jpg[/img]

Mzzls...ik ga zaufen! B)

Waarschuw beheerder
dussss.

hoe zouden de greuningen-delegatie en draak het hebben gehad bij islander?

michel draaide prima (Y) hij zette een populaire doch ontzettend leuke set neer en vertoonde zijn kunsten met die bekende, gezellige glimlach op z'n gezichtje :lief:

's middags vond ik nog wat heet, maar 's avonds ben ik er opnieuw heen gefietst. mooi plekje naast een brede meneer uitgezocht zodat er geen vervelende mannetjes kwamen lastig vallen, en toen flink swingen (Y)

ja, was best leuk :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook wel benieuwd naar de reupverhalen op dat eiland! :yes:

Die gruningers zullen hun bounty wel weer uit de wikkel hebben gehaald! B)

met die bekende, gezellige glimlach op z'n gezichtje

Nou z'n kapsel nog! (y)

[img cacheid=0006c04d0012004716e9ae551a0059efac]https://photo.partyflock.nl/images/792/main/15480.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er nog neuqers hier?
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Islander was leuk (y). Geweldig weer, leuke mensen en zoals verwacht draaide Derrick May iedereen naar huis :respect:

[img]http://www.partyscene.nl/downloads/pix04/images/DSC03745.JPG[/img] [img]http://www.partyscene.nl/downloads/pix04/images/DSC03708.JPG[/img]

Draakie niet gezien :cry:. Derrick Carter en Kenny Dope kwamen niet, plees waren kut geregeld, nauwelijks eten...maar wel een geweldige sfeer (y)

Dus...en jullie?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Beachbop was erg eh... nat. :yes: Gezellig met Kimhmmmmmmmmhmmhmmmm en Vief en Arjen en Linda Mix en Man-D en Rus, etc. Goed te pruimen, dat Beachbop. :yes: Man-D wel weer vaak van de omval, maar ach, dat zijn we gewend. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het jammer dat ik jullie niet gezien heb :(

Ik vond het een beetje een vaag festival.. Het was best wel leeg, veel minder druk dan ik had verwacht..
Muziek vond ik ook niet altijd even goed.. Het ging me steeds net te langzaam..

Bij dat Jimmy Woo tentje heb ik ook een tijdje gestaan.. Draaiden ze michael jackson enzo..

Ik heb bijna alle maaltijden gehad, was idd niet veel... Ceasarsalade, noodles die steeds op waren en er waren nog 2 dingen geloof ik.. Wat ik wel weer leuk vond is dat je bij 1 gerecht 1 gratis cocktail kreeg..

Waar stonden jullie nou eigenlijk?

Waarschuw beheerder
Jimmy Woo tentje?? :vaag: Waar zit die dan?

Wij stonden bij Q-Beach. Buiten op het terras aan de achterkant van de tent. Daar was het nl nog een beetje warm. :yes:

Waarschuw beheerder
Het moge overigens duidelijk zijn dat alle rescherve-menschen vandaag NIET aan het werk zijn, maar nog fijn in hun :Z bedje liggen... Tsssss, watjes...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was op Islander Rebel, daar had ik het over...
Ben gister niet op beachbop geweest..

Was het trouwens nog druk ondanks het takkeweer?
Waarschuw beheerder
Draakie; Ja, muziek had wel wat meer tempo mogen hebben, maar goed...we waren met 15 man, dus was op zich wel gezellig. We stonden rechts vooraan (zoals eigenlijk altijd zit ik me nu te bedenken...:-S)

Waarschuw beheerder
Dat verklaart alles ja.

Ja, het was loeidruk! We leken allemaal wel koeien op de veemarkt. :/ Was (n)
Waarschuw beheerder
Ik heb vanochtend om 6:10 uur iemand helemaal verrot gescholden; mongool, klootzak, denk eens na, achterlijke zieke hond :@ :[ . Als ik je volgende week weer hoor, dan flikker ik een glas naar je kop! 8-) ...en zo nog wat krachttermen..

Zo'n vent van de gemeente die op maandagochtend om 6:00 uur die hele straat wakker maakt met zo'n bladblazer :vaag: Denken die mensen niet na?

[img cacheid=001320f3001202c59366d2f91a005a187e]http://www.nieuwstad.nl/produkten/klein/Bladblazer.jpg[/img]

...en me dan heeeel dom aankijken en na de laatste welgemikte 'Mongool!' mijnerzijds, afdruipen (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En om je woorden wat kracht bij te zetten, een schop voor z'n donder, of dat nog net niet? Ik zou 't wel doen... O:)
Waarschuw beheerder
Nee dat nog net niet...Ik wordt echt niet snel woest, maar met dit soort dingen...:-|

Waarschuw beheerder
Ja, nou ik stond dus gisteren op Beachbop (ja, echt? Ja, echt!) toen het ging regenen. Dus, hoppakee alle mensen propten zichzelf in de strandtent. Op een gegeven moment is zo'n tent gewoon vol. En, vol = vol. Daar dachten wat mensen dus anders over. Ik werd gewoon bedolven onder al die 16 jarige pubers in Lonsdale outfit en halve wenkbrauwen. Mijn gezicht stond op ontploffen, kan ik je zeggen! Niet normaal! Dus toen er eigenlijk al 500 mensen teveel in stonden, probeerden een handje vol mensen zich er nog even tussen te proppen... De maat was vol! Dus T-nus, jouw akkefietje van vanmorgen komt mij erg bekend voor. Ik heb wat lui flink wat vet gegeven. Waarna zij afdropen en buiten in de regen gingen staan. (y) Anyway, beetje jammer gisteren...
Waarschuw beheerder
Rebel :lief: Dom volk uitschelden = (y)

Laatste keer Beachbop zeker? Toch jammer hoor...

Waarschuw beheerder
Een zo'n gozert was gewoon 2 bij 1 en ik hem de huid vol schelden dat ie lekker moest oprotten en buiten moest gaan staan. Of ie soms stront in z'n ogen had zitten, dat ie er gewoon niet meer inpaste, met heel wat godvers en droplullen. Kan er nog kwaad om worden. :cry:

Ja, laatste keer. Maar wel b-ter vind ik. Té druk...
Waarschuw beheerder
[img]http://www.partyscene.nl/images/galleries/14235/derrickmay3.jpg[/img]

Ik heb net besloten Derrick May te boeken.......gewoon voor thuis B-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook verregend op Beachpop, maar wel Kim en Linda gezien B)
Waarschuw beheerder
donateur
Marloes!

Ben je nog naar dat tunnelfeest geweest zaterdag, technoville?
Waarschuw beheerder
donateur
Draaks :lief:

Nee ik ben op een ander feestje verzeild geraakt het piaggio festival, weer eens wat anders! Een heel lief klein festivalletje met allemaal piaggio's, die autootjes zijn zo schattig en ik heb superman zien rappen :D

Dus Islander was niet zo'n succes? Beachpop was best een drama, heel erg druk, kloteregen, en klotemuziek. Ik werd gedwongen op bij de HQ tent te blijven want daar was er tenminste nog een beetje sfeer..
Waarschuw beheerder
he eva lekkere dronken tor van me :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wilde graag naar technoville, maar ik kon degene bij wie ik zou blijven slapen niet overhalen om mee te gaan, potverdillekes...

Waarschuw beheerder
donateur
Man-D wel weer vaak van de omval, maar ach, dat zijn we gewend

:$... Ja, die halve pil van Kim viel me behoorlijk zwaar! 8)

Goedemorgen menschen! Iemand koffie? :smoke:
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoorde dat het wel een leuk feestje was, het was alleen verplaatst op last van de politie...dus het was heeel moeilijk te vinden..

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:... moe
Waarschuw beheerder
donateur
Wat balen zeg dat ze het moesten verplaatsen
Wat was de politie er weer lekker snel mee :no:

Waarschuw beheerder
Adjah Vissah roelleert grote tijd. B)
Waarschuw beheerder
Klopt, Ad Visser en Derrick May dus.... (Y)
Waarschuw beheerder
Tineke de Nooij sloopte vroeger ook mengpanelen:

[img cacheid=0006c13e00120360ed93ccc11a005a22ce]http://www.icce.rug.nl/~soundscapes/VOLUME05/IMAGES/Radiorevolutie02.JPG[/img]

Met maar 9 vingers dus (y)

Waarschuw beheerder
donateur
He getsie ze gaan er allemaal zo serieus op in :(
sletten allemaal!!! zeg ik je :lief:

Waarschuw beheerder
Ledster, goedkope stoephoer: ik ook van jou. :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Beachbop (y)

's middags lekker binnen bij q-dance waar het toen nog stijlvol druk was....Verdine Bel was erg lekker...toen ff weg gebeukt door Steve Rachmad en daarna kwam alleen maar hardstyle dus toen was deze jongen heel erg snel weg :yes:

Van 7 tot eind in Bloomingdale gestaan met Mister Roger Sanchez :D B)...ook druk maar nog goed te doen zo met al die mooie vrouwmenschen :yes:

1 keer ff naar wc gegaan en toen was het dus zo'n kloteweer buiten dat er alleen mensen uit en niet in mochten :frusty:...heel sneaky maar net over de drempel gaan staan en toen kreeg ik als enigste een lichte duw naar binnen.... uitsmijter :lief:

Al met al een goede laatste editie....als je bij bloomingdale stond :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zo'n vent van de gemeente die op maandagochtend om 6:00 uur die hele straat wakker maakt met zo'n bladblazer :vaag: Denken die mensen niet na?

de gemeente rotterdam stuurt ze pas rond 11.00u op pad. tenminste, dan zijn ze pas in mijn straat... maar een grote bron van frustratie zijn ze inderdaad wel. toevallig vandaag ook weer trouwens!
zeg T, weet je wel zeker dat je gisteren niet in rotterdam verzeild bent geraakt? :9

Waarschuw beheerder
donateur
Na gister heeft Steve Rachmad er een fan bij B)
Waarschuw beheerder
Beter rij je vanavond naar Gent voor nog eens 4 uur Derrick May......
Waarschuw beheerder
donateur
zegt er een wat over overlast...

moet je eens nachtdienst draaien als ze naast je woning aan het heien zijn... stoppen ze op vrijdag vroeger, kom die vervelende orgeldraaier langs :@

ben uiteindelijk maar weer terug naar Brabant verhuisd ;)
Waarschuw beheerder
Gedag Godeninnenzonen en Godendochters.

De Kemping was kek (Y)
Alleen gebeten door een weps en daar ben ik allergisch voor dus heb nu een bochel op m'n arm die klopt en heel warm is.

How y'all doin'?
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook een lichaamsdeel dat klopt en héél warm is ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen luitjes :gaap:

Ad Visser (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen menschen!

Ik zit in dubio... help me even...
Ik wil naar DV, Misteryland en Q-base! Welk feest zal ik kiezen i.v.m. toch geplande vakantie naar het buitenland? B)

Luxeprobleem? 8)