Je hebt wel eens dat er ff geen toppics van je gading zijn. Vanaf vandaag is dat opgelost en kun je dus altijd terugvallen op dit reserve toppic dat overal over mag gaan. Behalve over drugs en sex natuurlijk, want da's niet netjes.
... ik trekt me terug uit dit topic, jullie zijn saai vandaag..
mijn stem zal tussen 16.00u en 18.00u op de radio te horen zijn
laatste aanpassing
donateur
welke zender?
radio rijnmond
jaja!
donateur
Wauw!
donateur
Cool Wen! welke frequentie?
93.4 fm
maar het is niet zo razende interessant hoor, ik ben geinterviewd over mijn studentenhuis en over huur en teveel betalen en achterstallig onderhoud en rechterlijke procedures met verhuurders enzo
in de categorie "maar dit geheel terzijde": ik vind het altijd zo verbazingwekkend dat ik sommige nummers nog volledig kan meezingen, tekst, melodie, tweede stem, noem maar op, terwijl ik het nummer in kwestie al járen niet meer hebt gehoord...
donateur
Dat heet nou geheugen Wen!
donateur
.... zie het als een soort kwaliteitsfilter! Iets wat je goed vind, onthoud je!
Als ik dit zie wordt ik er al weer een beetje bang van zelfs....Dat zal wel weer niet bepaald zachtzinnig gaan zaterdag
Flop, flop, flikkie flikkie....en dan op zeker Dimitri als een klein kind naar huis draaien en 'm het verrotte mengpaneel als dank meegeven.....bdankt en zie je later Dimi
Ja, ik wist wel dat jullie dit ook gaaf zouden vinden, als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel ja?.....
donateur
Hahaha! Rie
onwijs gaaf rie
maarre, to be quite honest, ik heb gewoon weinig toe te voegen aan je uiterst duidelijke en samenhangende post (vooral het "Flop, flop, flikkie flikkie....en dan op zeker Dimitri als een klein kind naar huis draaien en 'm het verrotte mengpaneel als dank meegeven.....zie je later Dimi"-gedeelte)!
behalve dan dat ik het plaatje van derrick ook enigszins angstaanjagend vind...
donateur
Lieve Mona,
Ik heb de laatste tijd alleen maar vriendjesverzoeken van trieste cq. kansloze knakkers.
Ligt dat aan mij?
Groetjes, Mandy
Lieve Man-D,
Dat ligt gedeeltelijk aan jou, maar ook gedeeltelijk aan de knakkers in kwestie.
Gezien het feit dat je nou eenmaal een lekker wijf bent zal je helaas moeten accepteren dat de hoeveelheid binnenkomende vriendjesverzoeken van trieste, kansloze knakkers, nooit echt zullen ophouden.
Maak je geen zorgen, je hebt er nou eenmaal niet zelf voor gekozen om een lekker wijf te worden, maar probeer je gewoon zo min mogelijk aan de verzoekjes te storen.
En vergeet bovendien nooit: lang leve de negeer-/verwijder-vriendjes-verzoek-knop!