Je hebt wel eens dat er ff geen toppics van je gading zijn. Vanaf vandaag is dat opgelost en kun je dus altijd terugvallen op dit reserve toppic dat overal over mag gaan. Behalve over drugs en sex natuurlijk, want da's niet netjes.
laatste aanpassing
loop je dan graag in driedelig plons?
*houdt wel van mannen in pak*
laatste aanpassing
*trots op Mus wederom*
Wen.. gaat het enkel om de vlinderdas of echt het pak?
ik word helemaal zenuwachtig in pak. ben daar veel te onrustig voor. zit voordat ik de straat uit ben gereden overhemd al uit mijn pantalon enzo.
is niks voor mij
vlinderdas?! bén je mal!
neeeej, zo'n mooie, dure stropdas... op een mooi overhemd, liefs met dubbele manchet en van die ouderwetse boorden (die nog naar beneden wijzen) en, en, en... (oke, ik draaf een beetje door geloof ik)
Ik moest gister naar de tandarts en bij mij was het hetzelfde verhaal.. In m'n verstandskies zat een gaatje.. Hij is nu gevuld maar als ik last krijg dan moet hij eruit
Sterkte Rie, met een kater naar de tandarts lijkt me geen pretje, wat zal ze wel niet van je denken
donateur
hoi Rie
pak? Ja, kabouterpak.. en dan driedelig aan, kleren maken de man. Dan dame inpakken met dure woorden en dure bedrijfsauto.. dan bedrijfsuitje. Op de plee ff paar dikke halen en dan geheid aan haar zitten.. Uurtje of twee later lig je d'r vol te pompen.. zo werkt dat. Driedelig is prima whoremagnet.