Tik op zijn neus geven en zeggen dat ie anders in de hoek moet met een mutsje op en dan gaan we hem uitlachen.Manieren tegenwoordig ook van die laptopjes
Tik op zijn neus geven en zeggen dat ie anders in de hoek moet met een mutsje op en dan gaan we hem uitlachen.Manieren tegenwoordig ook van die laptopjes
Hi jorma. I'm fine too thnx, if you are here. were are you staying in hotel regina in manado or in tanta koce house the days. The wedding, I think all of the family are very busy to prepare this wedding Greatest love of all from Tohatta family in sorong Bye
Hartelijk gefeliciteerd met uw verjaardag!
orange wenst u een fijne dag
donateur
jormie.. we gaan een mega weekend tegemoed.. hellbound, armin en darkness4life.. 3 feesten in een weekend beterrrrrrrrrr. heb je ook aan mij gedacht, kaartje gehaald voor zaterdag. ey je rijdt met mij mee he
k*****rvet die dingen! Moeten we een keer namaken en dan een dag gebruiken bij een zwalkdag in maastricht! Ik ga me opmaken voor een kort nachtje, tot zaterdag!
Slapen??? Je hebt het zeker echt te pakken he?? Nou ik gun `t je van harte hoor lieverd! Geniet ervan dan morgen. PS wanneer zie ik je weer eens? Kussss