Niet echt boeiend,maar ja ik zet het niet voor niks bij onzin neer.....
ben je zo geschrokken van me vorige smsje dat je nu niet meer durft te komen op vrijdag ? jammer h0r...gek wief da je bent... kus kus toontje barman
Doe mee aan de werelddag voor gehandicapten. Geef mentale steun en stuur een sms naar een mongool die je persoonlijk kent! Ik zelf heb het net ook gedaan.
Nogmaals bedankt dat jullie er allemaal waren! Dat is nou echte vriendschap..Dikke kus van ons en tot gauw!
donateur
Weltruste mop hvj XXX je ventje
*die kreeg ik vanacht van hem toen hij aant werk was lief he*
Ey lynn.. Sam heeft die komkommer ook, LEKKER! Kom je ook nog even vreetzak.. we zitten in de power! kus ons
donateur
Hi hi. Het is ook weer niet zo dat ik echt smoor op je ben hoor! En ik hoop dat we gewoon zo kunnen doen zoals we normaal ook doen. En lieverd of schatje bedoel ik ook vriendschappelijk. Sms niet terug op dit nummer aub. Dikke kus Daantje (Danielle)
ikkuh bij voetbal...nii op me bek gegaan
kuzziejs marieke
De sint is weer in het land, daarom mag je bij Jamin het gewicht van je lul en kloten omzetten in snoep. Voor Jou ligt er een TICTAC klaar! Zwarte Piet
hoi moppie,lekker geslapen?ik niet werd verrot wakker,en moet straks nog 30 km lopen ook,kus jordi
laten we gewoon ff allebei onze gang gaan je kan wel gewoon langs blijven komen en ff iets gezelligs gaan doen ik ben nu ook van die kankersos af daar had k ook ineens genoeg van.. Xxx je ventje
Heey schatje, alles goed? wat ga jij vanavond doen dan? of heb je geen plannen.... xXx Alexx
donateur
Goedemorgen, loop alweer in de stad. Ga je vanavond mee naar de stad? Groetjes
Wtf! Zondagmiddag 12 uur terwijl ik net besloten had dat ik me ogen open durfde te doen en de strijd tegen DE kater aan kon