Partyflock

Forumonderwerp · 631398
692x bekeken
Waarschuw beheerder
Waar ben jij gevoelig voor? Waar je een brok van in je keel krijgt en bijna meot huilen
Waarschuw beheerder
Echt gevoelig ben ik niet ergens voor en echt vaak huilen doe ik niet. Maar als er liefde is het spel is heeft dat wel invloed.
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm...lastige vraag, zou het niet zo snel weten...ben niet zo'n gevoelig persoon :)

maar als iets echt ontzettend veel indruk op me maakt dan heb ik wel een brok in me keel :yes:

Waarschuw beheerder
Elke keer weer als 1 van de Disney figuren het moeilijk heeft of er een vader of moeder dood gaat.
Heb het vooral bij Dombo
Waarschuw beheerder
donateur
Als iemand iets zegt zonder er echt over te denken, gewoon iets kleins..waardoor je ineens weer zó goed beseft hoeveel diegene van je houdt *zucht*

Waarschuw beheerder
Als iemand iets zegt zonder er echt over te denken, gewoon iets kleins..waardoor je ineens weer zó goed beseft hoeveel diegene van je houdt *zucht*

:jaja:
Waarschuw beheerder
als me vriend het zal uitmaken en ik heb nog steeds veel gevoel voor hem en ik hou nog steeds veel van hem dat zal me pijn doen of als me broer dood gaat me maatje... of me moeder...
Waarschuw beheerder
donateur
Sins ik de jongen heb gevonden waar ik oud mee wil worden ben ik super gevoelig geworden.
Weet ook niet wat het is.
Vaak zwaar klotte!
Ook voor hem.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dingen waar ik me onwijs om loop te spannen zijn altijd goed voor tranen, maar dat schijnt samen te gaan met mn sterrenbeeld... Vissen schijnen snel tranen in de ogen te krijgen ;)

Waarschuw beheerder
Als ik ergens heel erg meezit, of ik heb meer problemen in mijn hoofd dan oplossingen! Dan hoeft maar iemand iets verkeerd te zeggen, en dan kan ik spontaan gaan janken! Maar daarna voel ik me weer top!

JANKEN HELPT!!

Waarschuw beheerder
Tja er zijn wel onderwerpen waar ik heel gevoelig voor ben. En als ik ongesteld ben kunnen dingen helemaal hard aankomen, maar dat zullen de meesten ook wel hebben :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben wat dat betreft heel emotioneel. De tranen schieten zelfs wel is in mijn ogen als ik gtst kijk :bloos:
Waarschuw beheerder
Als ik over mijn paps en Nath praat..
En als vrienden iets erg overkomt of ze het ergens onwijs moeilijk mee hebben en ik me machteloos voel terwijl het hun zoveel verdriet doet...
Waarschuw beheerder
Ben ook erg emotioneel, kan ook wel om waargebeurde films gaan huilen :bloos:
Als er iets op tv is wat ik heb meegemaakt krijg ik ook een brok in me keel, en komen af en toe een paar traantjes.
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Als dit gebeurd...

Cherzana 22 september 2003 17:28
Als ik over mijn paps en Nath praat..
En als vrienden iets erg overkomt of ze het ergens onwijs moeilijk mee hebben en ik me machteloos voel terwijl het hun zoveel verdriet doet...

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als ik bruut geweld zie van dichtbij,dan word ik helemaal gek en voel ik me zwaar verdrietig de eerste tijd!!

waarom...gebeurtenis­sen van vroeger die je liever niet wil mee maken....
Waarschuw beheerder
Ligt aan mn bui, vaak benk heel nuchter maar soms vink alles wel zielig ;) laatst kreeg ik een brok in mn keel omdat 1 of ander land won bij het turnen en ze zo verschrikkelijk enthousiast en emotioneel reageerde :| kweenie wat me mankeerde toen ;)
Waarschuw beheerder
Ben net overgeplaats naar een ander filiaal.
Mijn oude collega's hebben een petitie met handtekeningen aangeboden aan de rayon manager
dat ik moest blijven.
Iedere keer als ik hem weer lees krijg ik weer een brok in mijn keel!!!

Waarschuw beheerder
als degene waar van je houd je laat merken dat hij ook van je houd...en ik krijg vooral een brok in me keel als we ruzie hebben...you know thats whenn you love someone!!
Waarschuw beheerder
Als mijn vriendje boos op mij is. Word ik helemaal stil van, week niet wat ik moet zeggen..Heel stom..

Waarschuw beheerder
dat heb ik nou ook...vet raar!!want normaal heb ik me mondje wel klaar...maar als me vriendjuh boos is...dan sla ik helemaal dicht...:s
Waarschuw beheerder
huilende vrouwen..

Waarschuw beheerder
Als ik een hardstyle versie van een goed early hardcore nummer hoor... Serieus!
Waarschuw beheerder
lol@timmer

kan ook jah :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ziekenhuisprogramma'­s waarbij mensen dood gaan
Waarschuw beheerder
donateur
Vissen schijnen snel tranen in de ogen te krijgen

Idd Tinkerbell.

Heb ook vaak 'last' van [img]http://www.smiliez.de/images/1285.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Als ik mijn opa of oma's denk die overleden zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Dag lieve mensen,

Ja jongens, iets waar ik wel gevoelig voor ben...
"De glimlach van een kind he, doet je beseffen dat je leeft".

Maar over het algemeen ben ik ook redelijk gevoelig voor dat goudgele vocht, dat trekt me gewoon aan. :D

:bier: ?

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen schijnen snel tranen in de ogen te krijgen

heel herkenbaar! :yes:
ik kan ook echt om alles huilen. heb alleen moeite met huilen in het openbaar.. liefst alleen of in gezelschap van goede vriendinnen.

Waarschuw beheerder
Als ik mijn rits van mijn broek dicht doe en mijn voorhuid zit er tussen :(
Waarschuw beheerder
donateur
whahahaha :respect:

ik moet elke keer weer huilen als ik "Old Yeller" kijk... *snif* prachtfilm... :'(

Waarschuw beheerder
ha ha ha

Waarschuw beheerder
Hahaha, of een vrouw die met spijkerbroek aan iets te lang blijft rijden op iets wat al iets te lang hard is :(

Waarschuw beheerder
Maar vond het stukje van John Q (Denzel Washington), waarin hij aangeeft dat hij niet zijn zoon gaat begraven, maar zijn zoon hem...

Klinkt een beetje wazig, maar als je het hebt gezien weet je wat ik bedoel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik er aan denk dat mijn moeder of mijn vriend iets zou gebeuren (niet aan denken dus)

Waarschuw beheerder
dierenmishandeling, idd als iemand dierbaars iets zou gebeuren maar ook als ik het leed zie van sommige mensen of uit andere landen..

Waarschuw beheerder
bij de film indecent proposal

heb hem nou al 4 keer gezien en steeds heb ik moeite om het droog te houden!!

Waarschuw beheerder
dierenmishandeling

Da's inderdaad een pittige ja...
Waarschuw beheerder
donateur
Timmer, ik sluit me meer dan aan bij je vorige opmerking!!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
voor dierenleed :( daar kan ik dus echt nie tege!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nooit echt emotioneel maar in de vakantie is een maat van mij overleden en als dan daar da prentje kijk of ik hoor da nummer wa ze op z'n begrafenis draaide dan krijg ik een brok in me keel en dan moet ik me toch ff flink houden

Waarschuw beheerder
donateur
Huilende mensen en machetloos zijn, snik

Waarschuw beheerder
net als crazygirl20: dierenleed

vind ik echt VERSCHRIKKELIJK :C

check de www.wspa.nl maar eens
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als mensen die ik lief heb huilen :(

Als alles voor me gevoel misgaat kan ik niets meer hebben en kan ik om alles huilen :/

Maar nooit in het openbaar..
Waarschuw beheerder
bij dierenleed en mishandeling..afgelo­pen zaterdag was er een hond onder een tram geraakt op het Rokin...er stonden wel 10 trams vanaf het Damrak stil en ze probeerden het arme beestje te redden..ik ben niet blijven kijken...ik kan er niet tegen....

Waarschuw beheerder
Als alles voor me gevoel misgaat kan ik niets meer hebben en kan ik om alles huilen

Dat ken ik ja... :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whaha ken je dat programma....spoorlo­os???

als ze elkaar dan in hun armen vliegen krijg ik vaak een brok in me keel!!!

ook bij all you need is love!!!!]

daarom zijn dat echt KLOTE programmaas

Waarschuw beheerder
Timmer, ik sluit me meer dan aan bij je vorige opmerking!!! :respect:

Dan moet je lid worden van de GAB! :D

Waarschuw beheerder
normaal niet snel maar als het met liefde te maken heeft dan wel...

Waarschuw beheerder
progeria kindjes

Waarschuw beheerder
donateur
Een flinke trap tegen m'n ballen wordt ik altijd heel emotioneel van...en pulp fiction erg bij gejankt zo'n zielige film...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat ben ik blij dat er idd meer vissen zijn met dit 'probleem'! :)

Waarschuw beheerder
pulp fiction zielige film?? :s

Waarschuw beheerder
heb alleen moeite met huilen in het openbaar.. liefst alleen of in gezelschap van goede vriendinnen.

Ik niet, als ik nog 1x die hardstyle versie van Pessa Pessa hoor dan laat ik me helemaal gaan, dan jank ik de hele tent onder water. :devil:

Waarschuw beheerder
idd vuile neppers :@
Waarschuw beheerder
Nog niet gehoord gelukkig!

Waarschuw beheerder
donateur
als het met mn lieffie te maken heeft dan snel!!!
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Muziek... en dan geen house muziek... Dus geen techno, Drum n Bass whatever... Maar Vertical Horizon, Matchbox 20, Jann Arden, Japanse klassieke muziek...