Partyflock

Forumonderwerp · 631282
Waarschuw beheerder
donateur
doe je dat wel eens? ff je lijstje opruimen? Of heeft het totaal geen betekenis voor je?

mensen waarmee ik echt nooit meer praat op pf, en ook niet op feesten tegenkom, ja.. die knikker ik eruit 8) :devil:
Waarschuw beheerder
Ik heb er net weer een stuk of 100 uitgeklapt. Als ik nooit met ze PB en ze verder niet ken, heeft t weinig nut, alleen maar onoverzichtelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt mij zeker ook gewist he? Trut :@

;-)

Ik heb het ook eens opgeschoont vandaag
Waarschuw beheerder
Nee hoor Klauwtje, jij staat er nog in, maar alleen vanwege je lekkere profielplaatje hoor! :P
Waarschuw beheerder
donateur
kijk, dat is gewoon lief van haar he? :p

Waarschuw beheerder
Ik ga ook eens ff de boel opruimen

Waarschuw beheerder
donateur
nee nooit. pf vrienden boeien me niet, waar gebruik ik die lijst nou helemaal voor? nergens voor! psies, dus ik heb er geen last van.

msn ruim ik wel vaak op! als ik ze amper spreek, gaan ze eruit. blocken vind ik wat ver gaan, maar ik wil niet meer dan 50 mensen erin hebben staan. vooral niet als ze allemaal vage hotmail namen hebben, en zich op msn ook steeds anders noemen. dan raak ik in de war, superonhandig!
dus die gooi ik er gewoon uit.
Waarschuw beheerder
donateur
Dan is het goed Wekkie ;-)

(K)
Waarschuw beheerder
Ik hoef me lijst gelukkig nog niet op te ruimen, want zoveel mensen staan er toch niet in.
Waarschuw beheerder
Ik heb gelukkig een bescheiden lijstje met bescheieden mensen, met wie ik ook echt contact heb of mail...Hoewel ik er 1 uit ga gooien, want die persoon heeft zowat heel PF op z'n vriendenlijst staan..(You all know who..:S:S)..:D:D..En me msn..Nancy heeft het gras al gemaaid..:D