Partyflock

Forumonderwerp · 631191
Betreft: evenement: Ghosttown, zaterdag 20 september 2003 om 22:00
Waarschuw beheerder
donateur
hebben jullie dat ook gemerkt rond een uur of 5.00/6.00 toen er opeens een vreemde rook rechts voor bij de draaitafel onstond... deed pijn in je keel, en een paar maten van mij moesten bijna overgeven!!!
we dachten zelf dat het traangas was!
weet iemand hier meer van?

greetz ray

Waarschuw beheerder
nou nou toek toek de toekan wijze praat da was zondag wel anders maar het was gewoon nodig anders kon ik nie lande en trouwens mijn neus prikkelde tog al de GROENte
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een beetje meer of minder wit maakt ook nie uit he:P
Waarschuw beheerder
Het was iig geen traangas, dan had je niet meer kunnen staan.
Waarschuw beheerder
och hey da heb je goed kennen lezen:P

Waarschuw beheerder
meer of minder maakt nie uit!!!??meer gvd!!!
Waarschuw beheerder
heb je zondag nie genoeg gehad dan:P
Waarschuw beheerder
Ja sorry voor die scheet...was niet de bedoeling dat de dj in rook op zou gaan omdat ik die middag chili con carne heb gegeten....maar ja zulke dingen gebeuren nou eenmaal

Waarschuw beheerder
ssssstt!!
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
slecht dat ze zo'n ding te pakken hebben kunnen krijgen meen ik echt!!!

is niet slecht, die dingen moet je kunnen pakken!! watnou als er een brand uitbreekt dan moet je die dingen ergens gaan zoeken zekers..

het is gewoon een schande dat zulk spul (wat je leven kan redden bij een calamiteit) op zo'n manier misbruikt word door een stelletje pubers die denken dat het cool is!!

ik :bah: op jullie..
Waarschuw beheerder
lekkerrrrrrr:P
Waarschuw beheerder
jhazeker knecht!?!¿

Waarschuw beheerder
jaa wat bizar was dat..ik dacht al ligt het aan mij, word ik nou ineens onwel of hoort dit??

maar even later zag ik al n plek op de dansvloer waar iedereen vandaan gevlucht was en die rookwolk hing, en mensen hun mond en neus bedekt met hun shirt..
binnen een paar seconden was het weer over en niemand had er geloof ik echt erg in :D
Waarschuw beheerder
we komen hard aan en hebben schijt aan de rest:P
Waarschuw beheerder
shut the fuck up while we fuck this place up!;)
Waarschuw beheerder
Het was een super feest, en heb geen last van mijn keel ofzo gehad :P:P;)

Waarschuw beheerder
jah stond er vlak naast, had t alleen nie in de gaten wat t was toen.... voelde t wel prikken in me neus en keel en had kokhalsneigingen... mja was ook zo weer weg :D

Waarschuw beheerder
jah vriend van me kwam ook al vet beroerd de hal in en maar kotsen niet normaal, eerst d8 ie dat die pil verkeerd gevallen was en dat snapte hij ook al niet, maar las later pas van die "rare rook". maar hij is er flink ziek van geweest kon niet eens naar huis rijden en was zondag ook helemaal dood daardoor, maar we weten nu in ieder geval dat het niet aan die pil lag. verder een top feest alleen te warm en beetje grimmige sfeer! :xtc::bounce::>:P

Waarschuw beheerder
stuur voor de zekerheid tog maar een paar van die pillen
het zulle tog wel goeie geweest zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die wil ik ook wel die pillen maar dan wel zonder rook/poeder:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
LINKS voor HARTKOOR >>>>>woerden<<<<<

Waarschuw beheerder
hehe was wel geinig... iedereen liep opeens weg daaro... maar bleeeegh wat vies zeg!

ben het btw wel een met mani!

Waarschuw beheerder
heb niks gemerkt
Waarschuw beheerder
ghehe zo weer een weekie geleden, Mensen weer bijgekomen;)