Partyflock

Forumonderwerp · 630328

'k Ben cker niet de enige die hier last van heeft, dat weet ik cker!!

Steeds vaker krijg ik PB'tjes van accounts die kort geleden, of op de dag zelf zijn aangemaakt, met info over feesten, gisteren toevallig nog iemand die email-adressen opvraagt bij iedereen, om 'n nieuw soort nieuwsbrief via mail te verspreiden...

Tot nu toe is 't nog niet zo erg, maar als 't zo doorgaat, krijgen we hotmail-praktijken... :S

Nee, wel je lul laten vergroten, of een high-school diploma kopen :p
Gewoon op gelezen drukken en niets is er dan aan de hand:)
is een optie, maar ja, ik kan het niet verkroppen om geen tegenprestatie te leveren aan elke nederlandse spammer die van zich laat horen. :9 ik ga het die mensen natuurlijk niet makkelijk maken. zou te mooi zijn voor die gasten ;)

Ik ben het met je eens hoor tows3r!

IK kreeg precies 'tzelfde pb'tje, en heb hem ook gewoon doorgestuurd.

Maar wil je nou wél 'n bijdehandte bek geven, tijdens 'n reply, wees dan slim, en schrijf zoiets...

Als je dit soort pb'tjes wil versturen, doe het dan via de admin's die over alle promotie gaan, anders krijg je waarschuwingen of zelfs 'n ban.

Dan heb je ze iig gewaarschuwd, op 'n normale manier... kan die ook niet pissig worden(of je dat nou erg vindt of niet... dat maakt geen fuck uit.)
Moet je vinkje promotie uitschalen in je instellingen dan krijg je het ook niet meer ;)
Moet je vinkje promotie uitschalen in je instellingen dan krijg je het ook niet meer

Lekkere slimmerik....dat heeft er niets mee te maken. Pf zelf heeft deze module nog niet actief dus PF zelf stuurt geen reclame berichten.

Ik heb het nu ook 2x meegemaakt en stuur deze berichtjes aan de admin door maar die accounts blijven gewoon bestaan. Je ziet gewoon staan

Privé berichten geschreven: 481
Privé berichten ontvangen : 10

ik denk dat ik dan maar ff verder zoek naar waar ik wel ijsjes kan kopen..
was ook best al een paar keer gezegd snackyman ;)

Snackyman is 'n maandje geleden pas terug gekomen, dus weet niet helemaal meer hoe alles werkt hier 8)... dat je eerst het hele topic moet lezen voordat je reply serieus wordt genomen ;).

geen last van...........
k heb het nu ook 2x meegemaakt en stuur deze berichtjes aan de admin door maar die accounts blijven gewoon bestaan.

denk dat het eigenlijk niet veel uitmaakt, ze maken toch zo weer een nieuwe aan :@:
Ik heb nog nooit een reclame PB gehad, en als ik die wel krijg zou er niet wakker van liggen...

krijg ook weel tips over feesten ... vind het wel oke...
Sja, zo weet je toch wat er allemaal gaat komen enzo :D

Nu krijg je een nieuwsbericht 2 dagen voor het feest, terwijl mijn feestagenda nu al tot mei vol zit :/

SUPERKNITS IS JARIG < : o ) !!! 24 januari 2004 15:20
Sja, zo weet je toch wat er allemaal gaat komen enzo

Daar heb je de nieuwsberichten en de agenda toch voor? :/

P(ersoonlijk) B(ericht).

Dus niet van 1 of andere lamlul die ziet dat jij uit dezelfde stad komt, of toevallig 1 van de 3000 bezoekers was op 'n feest waar hij ook was... :S.
denk dat het eigenlijk niet veel uitmaakt, ze maken toch zo weer een nieuwe aan

Dan gooien ze er toch lekker een ipblock op? Ipadres moet ook te blokken zijn hoor vooral als ze een vaste internetaansluiting hebben. Komen ze niet zo snel deze site meer op.

Kijk ik organiseer ook wat feestjes en dingen en ga echt niet mensen via een PB lopen spammen om meer bezoekers naar me eigen feest te krijgen. Daar is het PB systeem niet voor bedoeld.....
laatste aanpassing

1xtje last van gehad. Naja last wat boeit het nou eigenlijk. Misschien brengt het je wel op een idee voor een feest in een weekend dat je niks had. En je kan zo op gelezen drukken hoor.
Bekijk het eens van de andere kant..:)

Best handig als je een feessie geeft om dan via de grootste party site ff wat te promoten..:)
ja, het kan wel makkelijk zijn maar het irriteerd sommige mensen gewoon. Hetzelfde als spammails in je mailbox.

Als iedereen straks lekker zijn feestjes gaat promoten via een pb dan ben je straks de hele dag op gelezen aan het drukken...
dat moeten we dus niet hebben;p

GIO>>> Daarom heb je ook de mogelijkheid om dat te doen, via de juiste kanalen hier op PF... namelijk de reclame-rubriek op 't forum, of via de nieuwsberichten.

IK krijg toch minimaal 1 keer per week dat soort verhalen per PB, en zo begon het ook via email, en kijk hoever die nu zijn...

Het is gewoon preventief handelen... je weet nooit hoe snel het gaat!
er zullen best wat mensen zijn die het wél handig vinden, maar ik denk dat die toch echt in de minderheid zijn. het blijft gewoon ongevraagde reclame waar heel veel users geen behoefte aan hebben. dat er users zijn die het wél op prijs stellen, is natuurlijk geen argument om het maar toe te staan.

ik denk dat de bestaande promotiemogelijkhede­n op Pf meer rendement opleveren dan het versturen van dit soort berichtjes. bij nieuwsberichten kun je zien hoevaak het bericht gelezen is, niet zelden is dat een paar duizend keer.

stuk effectiever dan het versturen van een paar honderd pb'tjes dus, waarbij het overgrote deel meteen verwijderd wordt omdat het niet gewenst is.

kweenie.. heb er geen last van...

Alhoewel er wel eens iemand mij een pm heeft gestuurd of ik illegale dvd's bij em wou kopen... want hij had ergens op t forum gelezen dat ik veel films keek. (yeah right)