Partyflock

Forumonderwerp · 629872
1465x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wie doet het wel is?
Waarschuw beheerder
FrankS:
je hemelt het wel heel erg op, heroine is eigenlijk meer een superpijnstiller van wat ik begrepen heb van mensen die H gebruiken (zelf nog nooit gedaan, geen toegang tot opiaten :( ).

Best veel mensen hebben met mdma een groter euforisch gevoel gevoeld dan met hero.
Waarschuw beheerder
Opium was in de vorige eeuw DE pijnstiller bij uitstek. Zelfs koningin Victoria gebruikte het. En Heroine is door Bayer ook op de markt gebracht als pijnstiller (en als hoestdrank!) Tot men ontdekte hoe verslavend het was. Mensen als Freud hebben toen bedacht dat Cocaine de manier was om van een opium/heroine verslaving af te komen. Hij schreef er zelfs een artikel over: "Uber Coca". Gevolg was dat sommige mensen aan cocaine en opium/heroine verslaafd waren. Wat dat betreft is Freud de geestelijk vader van de snowball (coke+heroine).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mind_Movie:

natuurlijk is mijn mening ook gebaseerd op ervaringen van andere mensen, maar ik heb wel een heel flink aantal ervaringen gelezen en kom tot die conclusie :) voor ieder zal het natuurlijk wel weer anders zijn
Waarschuw beheerder
Gangsta_Luvin:
vriendelijk bedankt voor uw volstrekte off-topic reactie.
Omdat uw reactie van zo'n hoog niveau is, wil ik u graag doorverwijzen naar de volgende website

Waarschuw beheerder
Heroine :bah:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hmm ja wat zeg ik ervan het lijkt me niets jezelf een naald in je barst steken.

Waarschuw beheerder
ik zoek altijd vieze naalden in de bosjes. En die zet ik altijd in me arm. Heerlijk. Echt wel een kick :s

Waarschuw beheerder
Vieze naalden in de bosjes!? :bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja, vind ik heerlijk. Lekkere besmette naalden, hmmmmmm

Waarschuw beheerder
Tis maar wat je lekker vind hoor,mij maakt het niet uit,ik zit toch veilig op t eiland ei!!
Lekker gek doen met mede eilanders!!! :bounce: Hier geen
spuiten en heroine! :vaag:

Waarschuw beheerder
neej? wacht maar... onder het zand liggen ze ook en je stapt er zo in.

Waarschuw beheerder
O ja joh?

Waarschuw beheerder
ja!
Waarschuw beheerder
Johnnie Camaro in the housse
Waarschuw beheerder
mjah, nicotine schijnt de meest verslavende drug te zijn, dat is dan puur gebaseerd op lichamelijke verslaving want k heb ooit in de vakantie elke dag gerookt(al waren dat maar een paar sigaretten) en daarna heb k een hele lange tijd niks gerookt omdat ik wist dat er gewoon niks aan is(naja van een sigaar over me longen snachts ging ik plat:P) en toen heb ik een keer geblowd en dat doe ik nog, dus ligt idd heel erg veel aan de persoon zelf, heroine lijkt me toch echt wel de meest verslavende drug, gewoon omdat het zowel lichamelijk als psychisch erg verslavend is...
Waarschuw beheerder
Nicotine lijkt me inderdaad LICHAMELIJK de meest verslavende drug, hoewel de verslaving voor de meeste mensen ook deels psychisch of psychologisch is: mensen die stoppen met roken missen iets, die sigaret in hun hand. Maar idd, het gaat voornamelijk om die buzz.

Heroine is psychisch erg verslavend, maar crystal is dat net zo erg, en voor andere mensen is coke net zo onmisbaar.

Ik zie trouwens dat de meeste mensen bij heroine alleen maar aan naalden kunnen denken (zeker Trainspotting gezien?). Het is echter heel gebruikelijk om heroine te roken. En uh ... coke en de meeste andere drugs kun je ook gewoon injecteren.
Artiest {SHOWLIST artist 10017, 3428}
Waarschuw beheerder
donateur
heroïne is voor mietjes...
Waarschuw beheerder
je ken beter vragen wie niet .

Waarschuw beheerder
Tja Heroine

Ik moet zeggen ook ik had er eerst allemaal voor oordelen erover. Hero was voor junks en na 1 shot hero was je onmiddelijk verslaafd. Gelukkig was er op internet al heel erg veel info over hoe het nu eigenlijk zat en dat was voor mij het begin om het eens een keer te proberen.

Ongeveer een maand geleden heb ik mijn eerste shot gehad. Kotsmisselijk werd ik ervan dacht echt dat ik dood zou gaan in eerste instantie Gelukkig verflauwde na een tijdje dat gevoel en kwam ik in een geweldig heerlijke roes terrecht. Toch was deze eerste keer niet echt geweldig daarom besloot ik het nog een 2e keer te doen. Deze keer overtrof alle verwachtingen. Gelijk nadat ik de spuit in mijn arm had leeg gedrukt voelde ik mij wegzakken in een geweldige roes. Ik heb urenlang heerlijk rond gezweeft en niets maar dan ook niets leek belangrijk alleen ik en het gevoel deden er toe.

Na deze 2 keren zijn er nog velen gevolg en nog steeds geniet ik er elke keer van. Het enige vervelende is dat je steeds wel op tijd een vervolg spuitje moet nemen want anders krijg je een partij zweet aanvallen niet normaal.

Voorlopig bevalt me dit 100 keer beter als xtc. Ik zou zeggen probeer het ook eens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen probeer het ook eens.

niet voordat ik al m'n papieren heb