Partyflock

Forumonderwerp · 629417

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
En het dan nog op de meest foute manier ter woorden brengen.
Ik noem een voorbeeld:

B) Don Carlo B) 10 september 2003 20:59
WoW als je net zo leuk en lief bent...als je LEKKER !!! bent,ben je voor mij echt een prinsesje

NEUKEN???

Ik bedoel.. Hoezo geen leven ??? :/

Waarschuw beheerder
heb die jongen niet meer kunnen vinden ...

en eerste feesie was gewoon in de zomer van 93 klaar . ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het eerste ravefeessie in rotterdam was in ahoy 12-1-91 :D

Waarschuw beheerder
ik zoek ook altijd via internet:) die van nu kwam ik tegen op een betaalsite:devil:Kwa­m de link van haar tegen bij summerqueen:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De Capo De Tutti Capi 18 oktober 2003 17:14
het eerste ravefeessie in rotterdam was in ahoy 12-1-91

mijn eerste feesie ... en het eerste feesie van mysteryland

Waarschuw beheerder
ik ben mijn eigen droomdate

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat klopt :) eerste mysteryland is voor jullie...maar de vetste was toch echh well

[img cacheid=000380650008785abeaa454e1a00286d42]http://members.lycos.nl/kpflyers/flyers/940624-mysteryland.jpg[/img]

mijn eerste feessie was Rave The City I 21 september 1991 :9

Waarschuw beheerder
nee, helaas echte begin gemist :(

Waarschuw beheerder
:o nou..ik geef 'm groot gelijk..

Sjakkie (L) WUB! :D

Capo de tutti capi --> gay ofzo? :P

Waarschuw beheerder
donateur
nee, gewoon een narrowminded voetbalsupporter denk ik

Waarschuw beheerder
capo de tutti capi-->
wat ben jij een lul zeg.. noem jij sjak een apensletje, en dat is ze omdat ze met een surinaamse jongen gaat..??
zo`n grote bek moet je hebben op straat tegen een groep van die tering ruziezoekende marokkannen!! maar dat durf je niet he!!
nee maar je gaat heel schijnheilig hier (zonder je eigenkop op je profiel) mvan dat soort opmerkingen maken~!! riest hoor, en ken je sjak?? NEE, en ken je verdine?? nee, en als er een iemand hier een schat op pf is, dan is dat verdine wel!! dus gewoon ff lekker je bek houden!!

en btw wat is er mis met techno?? jij bent cker zo`n doorgeslagen gabber??
en wat is er is mis met purmerend..
Waarschuw beheerder
2 Tutti figuur] Ey quasi Italiaanse boer,

mij lult niemand vast

Ga jij es terug naar school en leer eens normale zinsverbanden te formuleren.
En als je dan toch gaat, mag je meteen ook je algemene ontwikkeling bijspijkeren. Kortzichtig nerdje.

Waarschuw beheerder
Lindsay (L)(L)

Sjakkie (L)(L)

pak 'm (6)

Waarschuw beheerder
Hey kom niet aan Purmerend ja...!!;) :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sjakkie ------> *Lillith* dat krijg je als je zo'n topic start :) ga jij maar lekker naar school...wordt je misschien nog :S slimmer :S ik ben liever domlekker dan slimlelijk :)

lindsay love techno :kots: techNO :kots: is de meest :S waardeloze crap :S die er bestaat...op 1 draaitafeltje een voorbij razende trein...op 2 een slijptol...op 3 een lopende band in een fabriek en ga zo nog maar ff door :D ik ga al vanaf '90 naar oldschool en hardcore feestjes...doorgesla­gen gabber??? er zijn gelukkig nog mensen met smaak...die combinatie klopt altijd :kots: #j#x :kots: :kots: techNO :kots: :kots: hans teeuwen humor :kots: :kots: en lelijke chicks cq sukkeltjes :kots:

voor wie moet ik bang zijn??? precies zoals patricia(summerqueen­) ook al zei 'kom je ze op een feestje tegen...durven ze je niet eens aan te kijken' :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben liever domlekker

Ben blij dat je het zelf zegt. Nu nog een foto van jezelf plaatsen om te laten zien hoe lekker je dan wel niet bent. Loser.

voor wie moet ik bang zijn??? precies zoals patricia(summerqueen­) ook al zei 'kom je ze op een feestje tegen...durven ze je niet eens aan te kijken'

?????
PLaats es een foto van jezelf... Dan wil je best een keer aankijken op een feest hoor... Je kan nog een hoop van me leren....

En volgens mij is die strijd techno/ hardcore ook allang passe... Lezen kan je dus ook al niet eens...

Waarschuw beheerder
hhmzzz...

ik weet niet meer wat ik wou zeggen....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben liever domlekker...waarom denk je dat ik dat zeg...ik lach om zo'n huppelkutje als jij :D noem mij maar dom :D zo'n chick als jij verveelt me al na tien minuten :S wat zou ik nou van jou willen leren :S ik ga liever voor goud...lekkere chicks...breezers...­en hardcore :D

en die strijd techNO vs Hardcore blijft leuk :D
de techNOnerds willen er mee stoppen...omdat ze keer op keer op de feiten worden gewezen...dat techNO enorm zuigt :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja sorry hoor, maar nou lul je jezelf klem...

ik ga liever voor goud...lekkere chicks...

je kijkt echt teveel naar P.diddy clipjes hoor!

...breezers...

*proest* en dan ga je mensen naar beneden halen die van techno houden!

en hardcore

lekker tegenstandig!!!

met andere woorden, laat iedereen lekker in zijn eigen waarde!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb wel eens een leuk meisje op de net leren kennen en sinds dan zijn we maatjes!!!!
Waarschuw beheerder
Luister es ventje...
Je kan nu door blijven gaan met je onzinnige geblaat. Punt is gewoon dat je gewoon een eikel bent die erop kickt mensen af te kraken over het internet.
Nu kun je al je frustraties kwijt die je in het echt niet in iemand gezicht durft te zeggen.
Een 2e account maken die je dan don carlo noemt. Puur om je tijd te verdrijven omdat je niets nuttigs te doen hebt.
T zou misschien nog echt een goed idee zijn voor je om terug te gaan naar school. Dan zou je misschien een nuttig bestaan hebben en snap je misschien waar ik het over heb. IPV dat je in de rondte rascistische opmerkingen gaat uitkramen.

Je kan lachen om me.
Je doet maar. T kan me weinig boeien. Desalniettemin lach ik nog harder om jouw domheid.
Je kan niet eens normaal een reply in een topic zetten zonder het aan te passen.:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laat iedereen lekker in zijn eigen waarde! luister Lonneke :) ik start niet zo'n zinloos topic...terwijl ze zelf een waardeloos leven heeft(kan niet anders met zo'n smaak) :D en ik bedreig niemand...dat laat ik aan hun over...zijn ze goed in :D
Waarschuw beheerder
En als je echt zo een grote bek hebt, kun je me es opzoeken op een feestje. Want als je in mn profiel kijkt, ze je dat niet alleen techno een muziekgenre van me.
Ik ben wel benieuwd wat je me dan te vertellen hebt kneus. :bah:

Waarschuw beheerder
ik start niet zo'n zinloos topic...

99% van de partyflock forums zijn best wel zinloos!
Waarschuw beheerder
wheheheh

laat iedereen lekker in zijn eigen waarde!

Sorry????? Dit heb JIJ getikt??????
Hou Asjeblieft !!!!!!!! je mond zeg.....

Ik denk dat jij het woordenboek er nog maar eens bij moet pakken.

Iemand in zijn waarde laten betekend niet dat je iemand uitscheld voor cracksnol of apensletje...

Jezus jij hebt echt nog veel te leren...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik kraak niemand af op internet...behalve jou...je vraagt erom :D
waarom zou ik naar school gaan...verdien liever centen...met niks doen :D slim he

Waarschuw beheerder
sjakkie... dat had ik gezegd!!

:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
luister huppelkutje...mijn woorden zijn eruit :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sjakkie... dat had ik gezegd!! ja erg slim is ze niet :D dus ze is gewoon dom...en ook nog lelijk :D
Waarschuw beheerder
hahaha lol ik had je reply niet gelezen Lonneke :D

Maja mijn punt is nu wel duidelijk....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
inderdaad...punt is duidelijk :D

Waarschuw beheerder
De Capo De Tutti Capi :

maak a.u.b. dan even gebruik van de handige citeer functie die pf bezit... om verwarring te voorkomen
Waarschuw beheerder
sjakkie... dat had ik gezegd!! ja erg slim is ze niet dus ze is gewoon dom...en ook nog lelijk

Als jij es leert een quote te tikken is er misschien nog iets te begrijpen van dat domme gemekker van je.

Fijn leven verder, mafkees.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fijn leven verder, mafkees.

is goed...saai lelijk huppelkutje :D
Waarschuw beheerder
donateur
Luister es ventje...
Je kan nu door blijven gaan met je onzinnige geblaat. Punt is gewoon dat je gewoon een eikel bent die erop kickt mensen af te kraken over het internet.
Nu kun je al je frustraties kwijt die je in het echt niet in iemand gezicht durft te zeggen.
Een 2e account maken die je dan don carlo noemt. Puur om je tijd te verdrijven omdat je niets nuttigs te doen hebt.
T zou misschien nog echt een goed idee zijn voor je om terug te gaan naar school. Dan zou je misschien een nuttig bestaan hebben en snap je misschien waar ik het over heb. IPV dat je in de rondte rascistische opmerkingen gaat uitkramen.

Je kan lachen om me.
Je doet maar. T kan me weinig boeien. Desalniettemin lach ik nog harder om jouw domheid.
Je kan niet eens normaal een reply in een topic zetten zonder het aan te passen.

tegen mij?

of hebben jullie hier een ruzie??

Waarschuw beheerder
ze hebben een zwaar zinloze ruzie Mike
Waarschuw beheerder
nee Mike, was niet tegen jou ;)

Ging tussen Sjakkie --> Lillith & De Capo De Tutti Capi
Waarschuw beheerder
hehe lonneke, je was me net voor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
de griek loves lovely people
respect !!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zie dat niet als ruzie :S voor mij is het goed zo...ff voor de duidelijkheid...

Punt is gewoon dat je gewoon een eikel bent die erop kickt mensen af te kraken over het internet.

hier zoekt ze al steun...terwijl zij wordt aangevallen met woorden en niemand anders :)

en daarom zeg ik ook...ik spreek voor mezelf...heb van niemand steun nodig...kom zelf wel uit mijn woorden...praat niet over groepen marokkanen...of over mijn vriendjes die haar wel opzoeken...als ik op een feest kom...loop ik haar straal voorbij...zo iemand valt me niet eens op :)
Waarschuw beheerder
Poehe wat ga je dr nou op door...??? :S

Ik zoek hier geen steun, ik tik mn eigen woorden in. En ik heb nergens gezegt dat "mijn vriendjes jou wel ff op komen zoeken" :S
Als ik dat wel heb getikt mag je dat wel ff quoten voor me...

Ohneej jij weet natuurlijk niet hoe dat werkt he :/
Waarschuw beheerder
donateur
mensen moeten lief voor elkaar zijn
:P ander hoef ik ze nie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ohneej jij weet natuurlijk niet hoe dat werkt he

ik ben toch dom :D

tot ziens huppelkutje :)
Waarschuw beheerder
donateur
als je het tegen mij hebt
screw u

anders: wees lief
Waarschuw beheerder
DJ Mike 15 oktober 2003 20:16
hey babe heb je msn?

m_i_k_e_b@hotmail.co­m

xx
Verwijderen Antwoorden

Ik heb em ook gehad :c
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmm lekker onzinnig hier...
Hoe je kan nou zeggen over iemand die je niet eens kent..en alleen beoordeelt omdat ze met n surinaamse jongen gaat saai noemen en een huppelkut enz enz...Ik bedoel is dat jouw probleem dat ze daar mee gaat??
En als ze zo saai voor je is zou je hier ook niet zon eeuwige discussie neerplanten..

En lekker belangrijk heyy wie van welke muziek soort houdt...hoe oud zijn we hier nou??Natuurlijk loop je dr straal voorbij want op dat moment heb je nix te zeggen..Op zon forum heeft iedereen de grootste bek maar in de werkelijkheid???Het bewijs is alleen al dat je niet eens n normale foto van je zelf op je site kan neerpleuren..

Ik ken jou niet ik ken haar niet ik ken haar vriend niet...So what..laat hun lekker???is hun leven en neit die van haar..En dat discrimineren lijkt me ook niet echt meer nodig he,,?!?
Ga aub gewoon ff met je zelf spelen ofzo als je toch je frustraties eruit wilt hebben...!

daaag (K)
Waarschuw beheerder
donateur
peace!