Jah kweet maja...ik begon er ook un beetje simpel van te worden dat gezever de hele tijd..maja..je kent me nu onderhand wel he...

Ik moet daar weer gelijk op in gaan
...ghehge maja....
Die sfeer die er toen hing...die krijg je toch nie meer terug...enjah..dat pogo...NIX aan te doen...ga anders ma gewoon un stukkie naar achteren staan....klink lullig...maja..zo is ut wel...
Voor de meeste mensen: Hou nou op met zeueren en KUTgaan op un feetsjuh...je hebt alleen jezelf ermee...en dit klinkt ookal lullig: als ut je niet bevalt moet je wegblijven en niet meer zeveren....anders moet je gewoon weer komen en je BEK houden er ff over houden...en als ut je dan nog niet bevalt...nou dan hou je je mond voortaan maar....
GHegheghe....
2Bassspirit: Jah okeej...die opmerking ging wel wat verder...maja...HC is nu eenmaal un agressieve muziek soort...en je kunt niet gaan verlangen dat iedereen maar lief tegen je doet...kun je wel weer zeggen...dat ging vroeger (toen er nog geen HCI was) toch ook goed...hummss jah dat is ook...maja die sfeer kwam door de drugs...(klinkt belachelijk maja is wel zo)...Toen kwam HCI...in het tijdperk dat HC eigenlijk zowat DOOD was, en de mensen die toen dus gingen feestuh wisten nog niet hoe ze zich moesten ''gedragen'' (klink ook raar maar is wel zo...iedereen moest toch weer zijn plaatsjuh innemen, (de oudere dan), de nieuwere gasten die erin zijn gekomen die zijn zelf weer iets nieuws gaan ontwikkelen kwa kleding/dansen/feestuh en ''hoe je je moet gedragen als je je un gabber wilt noemen''...(Maja daar komt weer bij: Tegenwoordig zuipen un hoop mensen gewoon meer en de mensen zijn gewoon wat meer RESPECTloos geworden...wat erg jammer is....maja...ni aan te doen) ENjah dan krijg je dat....
En dat soort gastjus waar ut meerendeel zich aan ergert/d?...die lopen toch overal rond en die heb je er overal tussen zitten....dus je kunt er wel over gaan zeuren...maja...ook weinig zin...je zult ''ermee moeten leven''...en omdat constant te gaan afzeiken of beterweten..: hoe het wel moet....heeft helemaal geen zin...want er is toch geen ene HOND die je RESPECTeerd...of wat van je aantrekt of als laatste...naar je luisterd..! (van het 'publiek'' dan)
En je kunt daar als je wil wel un discussie over gaan voer...net zoals nu...maar dat moet je ook maar gewoon in un ander toPic doen...
Je kunt dat wel de hele itjd oprakelen..maarjah face it..leg je er maar bij neer....het heeft totaal geen zin...
Maja ff terug op HCI en OJC DingHuis...: Ik denk ook wat de meeste mensen bedoelen met de sfeer is ver te zoeken...: dat dat grotendeels door de Rechts extreme wannebe Nazi en ook nog proberen un nietsnappende gabber te zijn komt....mensen ergeren zich daar nu eenmaal aan...en dat gaat tengoede van de sfeer...en dat kan ik me wel voorstellen....
En daarom proberen we er nu dus wat aan te doen...en ik zal je zeggen...dat gaat zeker lukken...dat moet gewoon...want anders hou IK er iig mee op...want ik heb er ook geen zin meer in zo..!!!
Maja...genoeg voor vandaag
Posted by: KOEN...!