Partyflock

Forumonderwerp · 629405
1 volger · 55002x bekeken
Betreft: evenement: Hardcore Impact, zaterdag 8 november 2003 om 21:00

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahaha was dat dan Hardcore Impact in dinghuis Venray afgelast??:S?? whahahaa d8 ut ook neej

dikkuh feesie bouwuh pan z'n verjaardag;)
Artiest 2-Hard
Waarschuw beheerder
Is ze goed in bed...????

Want daar gaat ut uiteindelijk om....dat draaien...BOEIEN....!!!

ga t vrage zouk zegge :P
Waarschuw beheerder
Anders vraag je gewoon Bertha-88 de koe...
Die kan er ook wat van... in bed en achter de turntables..!
en ik kan het weten..! :P

Waarschuw beheerder
GEEN Kisten met witte veters,GEEN Bretels, GEEN opgerolde broekspijpen & geen kettingen of tatoo's die racistisch van aard zijn.

juist:jaja:, nu ook nog echt nakomen..

Waarschuw beheerder
donateur
tommmmmmm (dat gaat lukken) hoop ik..
vorige keer werd het al tegen iedereen gezegd die binnenkwam.. :)
Waarschuw beheerder
t heeft zijn tijd nodig maar ik hoop er deze x egt wat van te kunne zien
Waarschuw beheerder
het is zeker een goeie zet om verder te komen met HCI..!
maar ik denk wel dat veel mensen zullen schrikken omdat dingus toch wel een beetje bekend staat als kraakpand waar heel veel door de vingers wordt gezien...
maja mij maakt het niet veel uit... ik vermaak me toch wel en zal ook zeker aanwezig zijn..! :bier:
zolang de afval maar in de afvalbak wordt gegooid..
want een beter milieu begint bij jezelf...!
Waarschuw beheerder
is zkrs een goeie zet, want als zoiets rondgeluld word kan t voor ons als dj's nadelig uitpakken.
en ja wat betreft dit:
maar ik denk wel dat veel mensen zullen schrikken omdat dingus toch wel een beetje bekend staat als kraakpand waar heel veel door de vingers wordt gezien...

dat moet maar eens afgelopen zijn. en de mensen die dan wegblijven, tja, wat moek daar op zeggen.............

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Jah want HCI staat nu toch wel bekend als het 'wazi'-feest van Limburg.
En als je wat meer bekendheid wilt krijgen moet je er gewoon voor zorgen dat iedereen zich aan de regels houd.

Waarschuw beheerder
IDD...

Je kon de vorige keer al merken dat mensen er zich tochwel aan hielden...
En dat moet zeker goedkomen...

Enjah mensen schrikken...hummss....als ze un beetje helder nadenken snappen ze ut ookwel...!
Maja...gheghe we zullen zien....

Je kon de vorige x al merken...(die grote gast)...normaal altijd bretels aan....afgelopen x niet...had ie zich eens normaal aangetrokken...(netjus toch..?)

Enjah...als mensen er nog moeilijk over zouden gaan doen...jah dan komen ze niet binnen...simpel...voor hun 10 andere...

Ut is GVD geen politieke bijeenkomst...waar we ff laten merken hoe we over bepaalde dingen denken....nee tis FEEST...en vat dat maar letterlijk op....gewoon zonder nadenken uit je bol gaan....ookal staat er un ABDUL langs je...op un feest laat je je politieke ged88 maar thuis....gewoon verstand op 0 en gaan...!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Jah idd, ik heb ook mn mening, maar die draag ik niet uit op feesten.

En bretels en witte veters heb ik nie eens dus ;)
Waarschuw beheerder
als het echt zou gebeuren....zou het denk een een stuk beter gaan met de sfeer denk ik......(hoop ik) ben de afgelopen 2x nie meer geweest omdat ik het niet gezellig vond daar er was totaal geen sfeer....maar nu we zullen zien......
Waarschuw beheerder
kom maar es gewoon kijke thisekuh, want als dit zo nog langer doorgaat gaat t een keer fout, dus we zullen wel moeten. dit imaga MOETEN wij kwijt. heb geen zin meer om er elke x mee verband gebracht te worden. :S
Waarschuw beheerder
ROT OP MAN !!!

Sfeer is altijd zelfde geweest...alleen viel ut jullie zelf nooit zo op, maar nadat er iemand anders over gaat zeuren viel ut jullie ook ineens op beetje TRIEST !!
Okee er waren veel rechtextreme...maar dat kon je niet zien aan bretels ofwa en kon je dat merken aan de sfeer...nee iedereen deed toch gewoon normaal tegen elkaar.maja...dat sommige mensen zo'n mietjus zijn die er niet tegen kunnen als iemand ze stoer aankijkt en dan gelijk bang worden....Als je dat hebt...heb je nix te zoeken bij de HC en ben je gewoon un vuile Hardstyler.....maj deze discussie kan je eeuwig voeren en iedereen denkt daar weer anders over..

En het is idd waar..: er moest wat aan gebeuren...maar de enigste reden daarvoor is: Dat wij Dingus geen slecht naam krijgen...of de naam Rechtextreem HOL. en daar begon ut wel op te lijken...en het is idd ook waar die gasten die hun politieke ged88 meenemen naar un feest....zijn ook fout bezig...maja...je zag de vorige x al dat mensne er toch respect voor tonen dat ze het dus niet omdeden....
Trouwens ook un beetje triest: 1st was de sfeer ook niet rielekst (zeggen mensen dan) maar 2 maanden later komen ze weer eens kijkuh en vinden ze ut wel weer VET...maja...wat ze niet in de gaten hebben...er staan nog steeds dezelfde mensen binnen...maar ze hebben nu gewoon hun atributen thuisgelaten...

HCI is altijd utzelfde gebleven, maarjah ik ben blij dat nu de mietjes weg zijn !!!
Ik heb ook wel die rechtse ge88....miss nog wel erger als menig ander gast/juh...maja...ik lopp er ook nie mee te koop...

En de hele tijd die reply's van: ALS het echt zou gebeuren...jongens HOU JE BEK !!! en W8 gewoon af en kom gewoon met je eigen ogen terug om het te bekijkuh...

Als dat er staat dan staat dat daar GODVERDOMME niet voor NIX, en trek GODVERDOMME je bek niet open als je ut nog niet eens 1st met eigen ogen hebt bekeken !!!
..!

2tRhieskuh: EN jij ook al zo een, als je nou de afgelopen 2x wel was geweest had je die mislukkige reply gewoon voor je kunnen houden..!!!Ik heb nog liever dat je rechts extreem bent...dan dat je de hele tijd van die belachelijke vooroordelen gaat liggen intypen....1st zien dan je BEK open trekken

Maja...zo is de jeugd tegenwoordig weer en vooral op i-net...de hele tijd vooroordelen..ik word er kotszioek van...: bijv:

Heb je un mix online gezet...met de treklijst erbij...heb je er netjus bijgeschreven: Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden...(nou is dat toch netjus gevraagd of je um wil luisteren...) gaan er gewoon mensen reply-en: Ik heb um nog niet gehoord, maar aan de treklijst te zien vind ik dat je een paar slechte mixes erop hebt staan...

kijk en dat bedoel ik nou...je moet gewoon je bek houden als je nog niet weet hoe het zit...ofwadanook...kom gewoon un keer kijkuh...(of in dat voorbeeldgeval: luister ff) voordat je je BEK open trekt...jah is toch...

Maja wie ben ik...

Posted by: KOEN...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
:respect: Koen :respect:
Waarschuw beheerder
En zo is het maar net...! :P

Waarschuw beheerder
Euh bij de weg: Nou niemand aangevallen voelen...verder NO OFFENCE..!!! :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Vragie he: geen tattoos staat dr...
Kijk k zie muh spinnuhwebje niet als iets racistisch, want heb m gezet voor vriendschap.
Maar hoe ziet de directie dat?

Waarschuw beheerder
Jah kijk...tattoo's...: die spinnenwebben is zeker geen probleem....das bullsjit dat dat rasitisch is...
dus dat mag gewoon...
Als het toch un racistische tattoo is...dan m,oet ie bedekt worden....kan dat niet dan kom je niet binnen....

Maareuh...er staat ergens op Haelen.tk un foto van un gast die un duits kruis heeft getattoeerd op zijn rug....kijk: en dat gaat tever...

Die gast mag best binnen maar als hij zijn ''politieke'' ged88 maar erbuiten houdt....en niet zijn kruisje gaat liggen showen aan iedereen...want dan stamp ik hem er persoonlijk uit...en daar heb ik echt geen probleem meej...!
Waarschuw beheerder
dus je ziet het helder...!
maar als het nu later op de avond is...?
hoe ziet de directie dat dan...?
ik hoop toch niet TE wazig..!!
Waarschuw beheerder
:respect: KOen

& wat die tatoo's betreft ben ik t ook heemaal met je eens,

Waarschuw beheerder
donateur
jaaa koen :respect:

meeste dingen wel goed gezegd ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Pfoe toch blij dat die van mij mag :yes:
Waarschuw beheerder
hehehehee hoop toch wel dat ik wat beter ben als bertha-88 :D

Waarschuw beheerder
In bed of achter de draaitafels..??? ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Nah k ben in bed heel goed zeggen ze...

Tjekken dan??? O:)
Waarschuw beheerder
2tRhieskuh: EN jij ook al zo een, als je nou de afgelopen 2x wel was geweest had je die mislukkige reply gewoon voor je kunnen houden..!!!Ik heb nog liever dat je rechts extreem bent...dan dat je de hele tijd van die belachelijke vooroordelen gaat liggen intypen....1st zien dan je BEK open trekken

nou maar als ik aan het stampuh ben en ik krijg om de 5 minuten een beuk van achteren vind ik het niet echt gezellig, het is echt gezellig geweest in dingus ik ging er graag na toe maar de laatste paar keren vonk dat niet (en dat is mijn mening, dus geen vooroordelen)

Waarschuw beheerder
Het ging ook om het 1ste zinnutjuh wat je typte...: als het echt zou gebeuren...

Mja...schijt aan verder ook....het is nog steeds gezellig....ik heb ut iig nog altijd naar me zin....

En als je weer un kijkuh wil komen nemen...doe dat dan ook...en niet...als het echt zou gebeuren dat ze die kledingvoorschriften gaan invoeren...(HOU JE BEK en kom kijkuh...) en praat daarna erover of het verbeterd is ofnie...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Laten we lekker link gaan doen..!!

maar eerst een rijmpje...:

Op de grote oceaan,
is een hoerenschip vergaan..
-heineken bier, heineken bier
Alle hoeren naar de haaien,
en de haaien lekker naaien...
100 meter onder de grond,
spuit de sperma uit hun kont...
Lekker op het strand gaan lopen,
en de hoeren gaan verkopen...
Alle klanten op je nek,
en een klap op je bek...
Bij de arts aangekomen,
is 't ooknog zonne slome...
Ondertussen moeder bellen,
zit ze ooknog aan de snelle...
Wat een pech wat een pech,
luister goed naar wat ik zeg...
je kunt jezelf beter trekken,
dan die hoeren liggen dekken..!!!!

heineken bier, heineken bier

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Deef je bent ook een genie ook he ;)

Waarschuw beheerder
Maarja bilologie is nog steeds ontzettend interresant van aard...EN voordelig...!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Vooral één apsect van de biologie: Voortplanting ;)
Althans, het oefenen dan....

Nu vraag ik het officieel:

KOEN WIL JE MET ME TROUWEN?

Waarschuw beheerder
dat sommige mensen zo'n mietjus zijn die er niet tegen kunnen als iemand ze stoer aankijkt en dan gelijk bang worden....Als je dat hebt...heb je nix te zoeken bij de HC en ben je gewoon un vuile Hardstyler.....

sorry vind dit beste trieste opmerking koen:)

gaat niet alleen om hoe ze kijken, maar gewoon de manier van doen en uitstraling van sommige daar:S

om nog maar niet te praten over dat scheitpogo in het als zo kleine dingus..

in de sfeer is zeker veranderd, weet je hoe vet de eerste paar edities van hci waren. Daar hing me toen toch een sfeer:respect:, hier deel ik de mening van thieskuh dat dat de laatste tijd wat minder is:S

kom maar es gewoon kijke thisekuh, want als dit zo nog langer doorgaat gaat t een keer fout, dus we zullen wel moeten. dit imaga MOETEN wij kwijt. heb geen zin meer om er elke x mee verband gebracht te worden.

(Y) 2 hard

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
gaat niet alleen om hoe ze kijken, maar gewoon de manier van doen en uitstraling van sommige daar

Ik blijk ook een vuile blik in mn ogen te hebben als k aan t dansen ben...
Maar bedoel dat helemaal niet sow...
Gelukkig kennen de meeste mensen me daar ;)

Waarschuw beheerder
haha zeg niet dat ik de hele avond aan t lachen ben, maar goed je weet wat ik bedoel;-)

ik stoor me er zelf trouwes niet zo aan, behalve dan van die mensen die alleen maar komen om stoer kijkend langs de kant te staan of ruzie te zoeke:kots:

mja oude discussie wordt je een beetje moe van;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Jah dr zijn al heel wat topics hier over geopend :P

Waarschuw beheerder
precies daarom:)
Waarschuw beheerder
Echt? dat wist ik niet....!!
Waarschuw beheerder
Nu vraag ik het officieel:

KOEN WIL JE MET ME TROUWEN?

Koen je hebt al 2 gegadigden, je kunt kiezen :P :P LSDf of Ansjuh :P:P

Ik blijk ook een vuile blik in mn ogen te hebben als k aan t dansen ben...
Maar bedoel dat helemaal niet sow.

daar moek je enigzins gelijk in geven, maja dat hebbe meer mensen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jah kweet maja...ik begon er ook un beetje simpel van te worden dat gezever de hele tijd..maja..je kent me nu onderhand wel he...;-)
Ik moet daar weer gelijk op in gaan
...ghehge maja....

Die sfeer die er toen hing...die krijg je toch nie meer terug...enjah..dat pogo...NIX aan te doen...ga anders ma gewoon un stukkie naar achteren staan....klink lullig...maja..zo is ut wel...

Voor de meeste mensen: Hou nou op met zeueren en KUTgaan op un feetsjuh...je hebt alleen jezelf ermee...en dit klinkt ookal lullig: als ut je niet bevalt moet je wegblijven en niet meer zeveren....anders moet je gewoon weer komen en je BEK houden er ff over houden...en als ut je dan nog niet bevalt...nou dan hou je je mond voortaan maar....

GHegheghe....:-)

2Bassspirit: Jah okeej...die opmerking ging wel wat verder...maja...HC is nu eenmaal un agressieve muziek soort...en je kunt niet gaan verlangen dat iedereen maar lief tegen je doet...kun je wel weer zeggen...dat ging vroeger (toen er nog geen HCI was) toch ook goed...hummss jah dat is ook...maja die sfeer kwam door de drugs...(klinkt belachelijk maja is wel zo)...Toen kwam HCI...in het tijdperk dat HC eigenlijk zowat DOOD was, en de mensen die toen dus gingen feestuh wisten nog niet hoe ze zich moesten ''gedragen'' (klink ook raar maar is wel zo...iedereen moest toch weer zijn plaatsjuh innemen, (de oudere dan), de nieuwere gasten die erin zijn gekomen die zijn zelf weer iets nieuws gaan ontwikkelen kwa kleding/dansen/feestuh en ''hoe je je moet gedragen als je je un gabber wilt noemen''...(Maja daar komt weer bij: Tegenwoordig zuipen un hoop mensen gewoon meer en de mensen zijn gewoon wat meer RESPECTloos geworden...wat erg jammer is....maja...ni aan te doen) ENjah dan krijg je dat....

En dat soort gastjus waar ut meerendeel zich aan ergert/d?...die lopen toch overal rond en die heb je er overal tussen zitten....dus je kunt er wel over gaan zeuren...maja...ook weinig zin...je zult ''ermee moeten leven''...en omdat constant te gaan afzeiken of beterweten..: hoe het wel moet....heeft helemaal geen zin...want er is toch geen ene HOND die je RESPECTeerd...of wat van je aantrekt of als laatste...naar je luisterd..! (van het 'publiek'' dan)

En je kunt daar als je wil wel un discussie over gaan voer...net zoals nu...maar dat moet je ook maar gewoon in un ander toPic doen...
Je kunt dat wel de hele itjd oprakelen..maarjah face it..leg je er maar bij neer....het heeft totaal geen zin...

Maja ff terug op HCI en OJC DingHuis...: Ik denk ook wat de meeste mensen bedoelen met de sfeer is ver te zoeken...: dat dat grotendeels door de Rechts extreme wannebe Nazi en ook nog proberen un nietsnappende gabber te zijn komt....mensen ergeren zich daar nu eenmaal aan...en dat gaat tengoede van de sfeer...en dat kan ik me wel voorstellen....

En daarom proberen we er nu dus wat aan te doen...en ik zal je zeggen...dat gaat zeker lukken...dat moet gewoon...want anders hou IK er iig mee op...want ik heb er ook geen zin meer in zo..!!!

Maja...genoeg voor vandaag

Posted by: KOEN...!

Waarschuw beheerder
Maja ff terug op HCI en OJC DingHuis...: Ik denk ook wat de meeste mensen bedoelen met de sfeer is ver te zoeken...: dat dat grotendeels door de Rechts extreme wannebe Nazi en ook nog proberen un nietsnappende gabber te zijn komt....mensen ergeren zich daar nu eenmaal aan...en dat gaat tengoede van de sfeer...en dat kan ik me wel voorstellen....

ik kijk er niet eens meer na op feesten, als je dat wel doet zit jezelf alleen maar op te fokken en daar heb je alleen jezelf mee:)

maar hier heb je gelijk in koen:jaja:
Waarschuw beheerder
Koen, je moet me niet zoveel laten lezen..!!!
daar wordt ik helemaal Gek van...!!!
:vaag:

Koen je hebt al 2 gegadigden, je kunt kiezen LSDf of Ansjuh

Huh..? dat weet u meer dan mij... leven wij wel op dezelfde aardbol...? of zit er een ontzichtbare spiegeling in die de echte wereld weerkaatst en anders laat opnemen bij mensen...?

Waarschuw beheerder
Ik vond het een dik jaar terug ook echt veel leuker dan nu op HCI. dat was vooral omdat je toen (bijna) iedereen kende binnen. Nu is dat een heel stuk minder, komen ze allemaal van buiten af enzo.

En over dat pogo, daar kan heel makkelijk wat aan gedaan worden: NO POGO. Simpel toch? Kijk maar naar InnerSection daar is ook geen pogo. Van mij hoeft dat pogo niet perse meteen verboden te worden, als het gedaan wordt zodat anderen er geen last van hebben, prima. Maar in Dingus heb je al zo weinig plaats en dan is er ook nog es een cirkel van een halve zaal waar dan in ge-pogoed wordt. Kun je wel zeggen: ga ergens anders staan, maar daar8r is zoveel ruimte nie meer.

Ik heb het nog steeds best naar mijn zin op HCI, probeer er ook iedere keer nog te zijn, maar het is gewoon een FEIT dat het echt wel beter is geweest, al kwam dat alleen maar doordat er vooral mensen uit Venray kwamen. En dat pogo gedoe is af en toe gwoon KUT, omdat het TE veel ruimte in beslag neemt en er veels te vaak mensen omver worden gebeukt die nix met pogo te maken willen hebben. En dan ben je niet meteen een mietje of een hardstyler....

Waarschuw beheerder
Hahahha...nee tuurlijk niet man....dat hoor je mij ook niet zeggen...!

Jah er is ook wat aan te doen...maar of ze dat bij Dingus willen is ten 2de...Pogo mag bij dingus gewoon .
En de security let er sinds de laatste keren wel op..! En die gasten die pogo-en...die houden er ook rekening mee....

Kijk en dat soort dingen moet je ook eens benoemen als je ut over sfeer hebt...want das toch ook iets hoor tegenwoordig: Un wild vreemde die rekening met je aan ut houden is...(mooie ook nog bijv..die vreemdeling is ook nog eens die grote brede gast waar iedereen zo bang voor is...of die iedereen eng vind)..(laat ik ut zo maar noemen...anders voelen sommige zich weer aangetrokken...:-s

Wat je op andere feestuh niet vind en in dingus wel...is echt nog het gabbergevoel van vroeger...gewoon lekker MET zijn allen...en VOOR zijn allen....!

En het is ook logisch..: Sfeer is niet meer zoals 1st....je zegt ut zelf al....er komen gewoon meer mensen van buitenaf...dat is de reden jah...!

En het kutte daaraan is..: Je kunt daaraan nix aan veranderen....

En nog 1 ding Apocalypse: Gheghe...NEE wij kijken niet naar Innersection...!!! ;-) :D

Owjah...nog 1 ding..: Cool dat je iig nog iedere komt kijkuh (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die grote brede gast waar iedereen zo bang voor is...of die iedereen eng vind

Ohhw...?? Hmzz...! okeej als jij dat zegt :P

Waarschuw beheerder
Gheghe...jah euh niet iedereen...de meeste...

Waarschuw beheerder
Tis idd wel zo dat de security vaak ook een kijkje komt nemen, dat vind ik zkr btr (Y)
Waarschuw beheerder
teon je keon zo dankbaar was dat je scot nie gejat was heb je t hem gevraagd LSDf;)
Waarschuw beheerder
nou als je het goed had gelezen, staat er: wil je met me trouwen..??!
dat is de vraag aan koen en niet mijn antwoord op de vraag of hoe ik het ook moet uitleggen...
oftewel, wie zegt dat ik dat wil...