1 volger · 71103x bekeken
| Betreft: | evenement: Hardcore Impact, zaterdag 8 november 2003 om 21:00 |
holland
Roepte hij zeer luidruchtig.
It's Amezing.
He's in life.
Does this meen LSDf can't sleep or does this meen he won't to sleep.
I think the answer are so great and beautyful.
That Phenomena now will clean the window in a building.
He is alive,
Its amazing,
Does this mean LSDf can't sleep or does this mean he won't sleep.
I think the awnser is so great and beatyfull that Phenomena now will clean the window of the buildings.
zo nu kan iedereen het lezen
laatste aanpassing
Dat hoefd voor mij ok niet alles te zien ben ten sloten gewoon een Nederlander waarbij mijn Nederlands alles moet zijn wat in ieder geval duidelijk hoort te zijn.
Dus voor de duidelijkheid ik heb heb geen "ENGELS".
En dat in het duidelijk Nederlands.
hoefd = hoeft -----> VT = hoeven en niet hoevden
sloten = slotte = tenslotte
laatste aanpassing
He is alive,
Its amazing,
I think the awnser is so great and beatyfull that Phenomena now will clean the window of the buildings.
zo nu kan iedereen het lezenlaatste aanpassing 28 december 2005 14:14
It's amazing,
I think the answer is so great and beautyfull that Phenomena will clean the buildingwindows.
Neem aan dat men 't allemaal kon lezen. Want de worden zijn bijna allemaal hetzelfde. Alleen Mr "engels" Himself formuleerd ze geheel anders. Dus misschien had je beter kunnen zeggen: " Zo nu kan iedereen 't begrijpen".
hoefd = hoeft -----> VT = hoeven en niet hoevden
sloten = slotte = tenslotte
VT = Dus niet meer van toepassing.
Tenslotte: {correct} 'T is duidelijk dat Dhr. "ENGELS" zich niet bewust lijkt te zijn van de staat van een geest op dat tijdstip en al helemaal op zoon dag van de week.
donateur
en al helemaal op zoon dag van de week.
Dochter
It's amazing,
I think the answer is so great and beautyfull that Phenomena will clean the buildingwindows.
Paul, brothers for life of niet. Je kan veel van hem bij leren denk ik. Doe 't dan ook.
donateur
Klinkt niet hè tussen die zin. Dit is versneld typen.
Ja oke, maar t zou kunnen toch
Zuuskuh, 

donateur
Of dat zou kunnen weet ik ook niet. Vlaanderen en de noordkant van de Ardennen is dit inderdaad een mogelijkheid van een zinsopbouw.
Ja maar dat is een van de vele mogelijkheden..
donateur
Ja vorige bericht was."maar het zou kunnen toch". En nu stuur je me dit. In principe zeg je me 2 keer hetzelfde. Terwijl ik jou ook gewoon gelijk geef maar een ook een aanvulling toelicht.
Wat wil je nou
donateur
Als ik dat nou ook nog eens allemaal moest gaan vertellen. Dan word het allemaal een beetje te veel vind ik.
Tevens denk ik dat ik hier helemaal niets te willen heb zelfs.
Willen mag altijd
Zus lief, je zou inderdaad de meeste kans maken hier om te weten wat ik nou werkelijk wel zou willen ja.
Ik ben goehoed
een kus op zn bil
Ps
Zie je die gapende smily's dat wil zeggen dat ik gaap. En eerlijk waar Paul als je wist wat ik ook deze denderende woensdagavond zoal heb gedaan had je nog niet eens aan kunnen denken dat ik dat vanavond nog een keer zou doen.
Zus, suc6 laat zien wat je weet van me.
Hmm , Mijn voornemens zijn 't clean worden van mijn ingewanden. Dus als jij daar een lijn pep klaar hebt liggen. Dan is dat wel iets wat ik wil.Maar niet mag.
Bij mij zal de jaarwisseling op een snelle en effectieve wijze plaatsnemen. Zoals 't hoort natuurlijk. Kzal dan na eigen wel met me neus in de
vallen.
Sterk zullen wij samen zijn.