1 volger · 70357x bekeken
| Betreft: | evenement: Hardcore Impact, zaterdag 8 november 2003 om 21:00 |
Kijk jongens zo gaat ie goed & zo gaat ie nog beter 
hmmm misschien wel...je hebt zelfs mij een hand gegeven...dusss...wie had dat ged8
De wonderen zijn de wereld nog nie uit
Ah, Stijn kwam aanzetten met een Theorie van ''einstein''...
en die theorie kan ik ff niet verwoorden..
maar het komt er op neer dat als je sneller gaat als het licht dat je dan ''0'' bent.
en dat als je in beweging bent de tijd langzamer gaat.
zwaartekracht heeft ook alles met tijd te maken....
te wazig iig.
maar het komt er op neer dat als je sneller gaat als het licht dat je dan ''0'' bent.
te wazig iig.
te wazig iig.
ik zou zeggen probeer het, bouw een supersonisch vlieggeval & ga tegen de keer vd aarde in vliegen
Uitspraak van Phenomena [USR] op maandag 7 november 2005 om 19:00:
te wazig iig.
ik zou zeggen probeer het, bouw een supersonisch vlieggeval & ga tegen de keer vd aarde in vliegen
als jij vandaag nou even dat ''supersonisch vlieggeval'' regelt, dan zal ik mn best doen deze missie te voltooien.
dan doe ik ook mee met dat supersonisch vlieggeval 
dat had ik wel gedacht 
ga toch naar de pstbank
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
denk aan je hart kerel
denk aan je hart kerel
ik ben nog jong he dus et valt mee
maar geen hci...niet egt relax
hoezo nie??
hoezo nie??
houthakkers...pogo..nazi`s...wazi`s...alles waar ik een pest hekel aan heb...niet iedereen die hci komt/kwam is zo...maar merendeel zuigt!!
laatste aanpassing
wou al zegguh
als je d'r niet aan mee wilt doen hoef je d'r ook geen last van te hebben... vind 't altijd wel gezellig... veel bekenden altijd dus...
eerst was 't wel altijd veel leuker in 't begin maja... tijden veranderen he... nu is 't af en toe wel weer is een x leuk en als er voor de rest niets anders is waar ik heen wil dan ga k gewoon ff een kijkje nemen...
eerst was 't wel altijd veel leuker in 't begin maja... tijden veranderen he... nu is 't af en toe wel weer is een x leuk en als er voor de rest niets anders is waar ik heen wil dan ga k gewoon ff een kijkje nemen...
laatste aanpassing
kwam er eerst ook vaak... van editie 2 tm 15 ofzo.
Daarna werd het me ook te erg.
Sfeer werd grimmig en dat vond ik erg jammer.
Vind de sfeer op hardcore party's zowieso zwaar minder in het algemeen.
Als ik na een Techno of Rude Awakening feest ga dan hangt daar een sfeer waar je altijd wel in wil blijven zitten.
Zwaar relaxed dus.
Maarja, de liefde voor Hardcore Gabber blijft bij mij toch, al ga ik niet meer echt na feesten.(alleen als ik moet optreden oid.)
Daarna werd het me ook te erg.
Sfeer werd grimmig en dat vond ik erg jammer.
Vind de sfeer op hardcore party's zowieso zwaar minder in het algemeen.
Als ik na een Techno of Rude Awakening feest ga dan hangt daar een sfeer waar je altijd wel in wil blijven zitten.
Zwaar relaxed dus.
Maarja, de liefde voor Hardcore Gabber blijft bij mij toch, al ga ik niet meer echt na feesten.(alleen als ik moet optreden oid.)
laatste aanpassing