De laaste tijd is er veel gebeurd rond Major tom het is dan ook de vraag wat er precies is gebeurd maar dat blijft tot nu toe nog steeds geen geheim waar naar gegokt zal blijven.
De laaste tijd is er veel gebeurd rond Major tom het is dan ook de vraag wat er precies is gebeurd maar dat blijft tot nu toe nog steeds geen geheim waar naar gegokt zal blijven.
het beruchte ijsje wat er zaterdag aan zal moeten geloven
Laten we die wazige tekst op dat andere A4-tje maar zitten. Daar raken we alleen
maar van in de war. Dus mijn raad zou zijn, geen verder bezwaar indienen...
Inmiddels is het Trinitas Trio ijsje uitgegroeid tot een van de meest veelgevraagde strijktrio's in Nederland en is het trio ijsje een graag geziene gast op diverse feesten
Inmiddels is het Trinitas Trio ijsje uitgegroeid tot een van de meest veelgevraagde strijktrio's in Nederland en is het trio ijsje een graag geziene gast op diverse feesten
whahahah
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 14:45:
Ik zal echt niet beweren dat het een makkie is, zo'n forum. Maar de gek in mijn hoofd is wel voorgoed verdwenen. Ik ben, nu ik er doorheen ben, iets beter gaan begrijpen waarom er zoveel verplichtingen aan een topic vooraf gaan.