10 september 2003 22:40(permanent verbannen)whahaha was dat dan Hardcore Impact in dinghuis Venray afgelast???? whahahaa d8 ut ook neej dikkuh feesie bouwuh pan z'n verjaardag
LSDf 6 mei 2005 17:59onder de tafel lag een briefje... ma wat er op geschreven staat weet ik niet want heb het niet kunnen lezen...
LSDf 7 mei 2005 06:06enne... Jeroen... ik zag dat je op raving nightmare duitsland mag draaien... wil je eigenlijk wel zien... heb je toevallig vervoer..? laat het ma horen als je je biertje op hebt... (wat wel lang zal duren )
Screamcore 7 mei 2005 18:06ghehe ja maar dan vindk nog wel iets apart... je hebt een hekel aan de mensen.. maar waarom ga je dan toch wel hun land opzoeken
Smack my Pitch up 8 mei 2005 17:01of misschien weekendje zurich wat nou misschien en trouwens terror inside is weer terug van weekendje hebben jullie me gemist
Smack my Pitch up 8 mei 2005 20:23ik heb nu al geregeld dat mijn broer me geld voorschiet voor de zomervakantie wil hij vast voor nog zon goed doel regel zurich