@ Kirsten: Van mijn stage verniging moet zaterdag ook een meisje in Capelle (instap 10). Eigenlijk moest ze de 17e in Wieringerwerg maar ivm acro wedstrijden mocht ze a.s. zaterdag. Zelf ben ik er niet bij want ik moet jureren. Ik wou zo niks doen met mijn jury brevet maar helaas hier kon ik niet onderuit
@ Mirrie: Wat moet jij veel doen voor je c licentie

¡K¡K. Ik heb `m via mijn opleiding heel makkelijk gekregen. Moest wel allemaal opdrachten maken (en die gingen echt nergens over) en 3 verslagen, van die reflectie dingen, verder niks dacht ik.
@ Loes: Zo je vereniging is echt succesvol dit jaar¡K¡K Altijd leuk

Hoe was het in Suriname??? Veel succes met trainen enzo ļ
Mijn recreatiemeiden hebben het keurig gedaan tussen al dat selectie spul (instap niveau 14)
Meisje 1: sprong 9.30 ¡V brug 8.80 ¡V balk 8.10 ¡V vloer 8.75 ¡V Totaal 34.95 en een 8e plaats van de 30
Meisje 2: sprong 9.40 ¡V brug 6.90 ¡V balk 8.65 ¡V vloer 7.40 ¡V Totaal 32.35 en een 17e plaats van de 30
Bij meisje 2 was ik vet kwaad op jury van brug, die zei dat ik geholpen had met borstwaartsomtrekken, maar dat was niet zo. Andere trainers erbij die zeiden ook van niet, maar ze hield voet bij stuk

anders was ze 12e geworden. Echt stom gewoon¡K
De meiden van de basisselectie die ook bij mij een uurtje trainen hebben allemaal medaille gekregen

Pup 2 niveau 14 een 2e en een 3e prijs
Jeugd niveau 13 een 5e, 4e en 1e prijs
Hier ben ik zo blij om

¡K.
Nu nog afwachten hoeveel er door mogen naar de Friese Kampioenschappen. De 1e 3 sowieso, maar vorig jaar was dat de 1e 8. Dus wel spannend, want dan zou 1 meisje van mij door zijn¡K¡K. Nog even afwachten dus, dit wordt maandag bekend¡K.
Zo heel verhaal, dus ik stop maar¡K¡K.
Iedereen veel succes a.s. zaterdag¡K En Loes met trainen natuurlijk