Partyflock

Forumonderwerp · 629298
2 volgers · 23578x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer mensen die turnen want heb soms ech het idee dat ik ongeveer de enige ben( nie dat dat de sport minder leuk maakt hoor:P)....so let me know en wat voor niveau turn je?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 10:32:
3 maart mag ik zelf weer en mijn meiden ook, ben benieuwd.

Waarschijnlijk de halve finale in Capelle ad IJssel?
Ik ben er ook.

3e divisie
Twee meiden instap NTS 10 en twee meiden pupil I NTS 9

Ik loop er rond in een trui met FORZA. M'n meiden hebben zwart met gouden turnpakjes
[img width=341 height=455 cacheid=000d9e0e002709f217b2c2b51a01c8b864]http://communities.zeelandnet.nl./data/forza_aselectie/upload/fotos/IMG_4220KLEIN.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
En trouwens van 1 tm 7 juli op zomergymkamp met 8 van die muppets :D

Vroeger ging ik zelf ook ieder jaar. Heerlijk dat we dit keer een groep hebben die het ook erg leuk vond om te gaan.

Nog meer mensen van hier naar kamp?

www.zoka.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Dit jaar is voor onze vereniging echt een ongelooflijk succes.

We komen niet lager meer uit dan op de vijfde divisie en het hoogste waar we draaien is de derde.

Bij de derde divisie deden er 5 meiden mee. Deze hebben 11 maart alle 5 wedstrijden in NIjmegen. Zijn dus tot nu toe allemaal nog door!

Bij de vierde divisie deden er geloof ik 14 mee, hiervan hebben 9 meiden 24 maart de districtwedstrijden in Doetichem .

En bij de vijfde divisie deden er 22 mee, hiervan zijn er 18 doorgegaan naar de finale. 1 meisje zelfs 2x 1e geworden, echt super!!

Is toch lang niet gek. Ben erg benieuwd hoe het is gegaan omdat van de meiden die nog wedstrijden hebben veel meedraaien in de bovenste laag. Bij beide wedstrijden hoger dan de 5e plek geeindigd!! Zou leuk zijn als ze dit jaar het NK bereiken.

Heb zelf helaas niet mee kunnen doen omdat ik drie da gen voor de wedstrijdne terug kwam uit Suriname. Inmiddels weer druk aan het trainen en hte gaat lang niet gek!!
Ben bijna weer op mn oude niveau, alleen brug is nog erg een moeilijk puntje. Kan weer kippen, los om nog wel. Maar kon deze bijna tot handstand, beetje jammer. Achteropzet met kromme benen en wappetje niet meer:S.

Maar verder ben ik allang blij dat het veel beter gaat dan verwacht:)!

Waarschuw beheerder
@ Kirsten: Van mijn stage verniging moet zaterdag ook een meisje in Capelle (instap 10). Eigenlijk moest ze de 17e in Wieringerwerg maar ivm acro wedstrijden mocht ze a.s. zaterdag. Zelf ben ik er niet bij want ik moet jureren. Ik wou zo niks doen met mijn jury brevet maar helaas hier kon ik niet onderuit :S

@ Mirrie: Wat moet jij veel doen voor je c licentie :S¡K¡K. Ik heb `m via mijn opleiding heel makkelijk gekregen. Moest wel allemaal opdrachten maken (en die gingen echt nergens over) en 3 verslagen, van die reflectie dingen, verder niks dacht ik.

@ Loes: Zo je vereniging is echt succesvol dit jaar¡K¡K Altijd leuk :D
Hoe was het in Suriname??? Veel succes met trainen enzo ļ

Mijn recreatiemeiden hebben het keurig gedaan tussen al dat selectie spul (instap niveau 14)
Meisje 1: sprong 9.30 ¡V brug 8.80 ¡V balk 8.10 ¡V vloer 8.75 ¡V Totaal 34.95 en een 8e plaats van de 30
Meisje 2: sprong 9.40 ¡V brug 6.90 ¡V balk 8.65 ¡V vloer 7.40 ¡V Totaal 32.35 en een 17e plaats van de 30
Bij meisje 2 was ik vet kwaad op jury van brug, die zei dat ik geholpen had met borstwaartsomtrekken, maar dat was niet zo. Andere trainers erbij die zeiden ook van niet, maar ze hield voet bij stuk :S anders was ze 12e geworden. Echt stom gewoon¡K

De meiden van de basisselectie die ook bij mij een uurtje trainen hebben allemaal medaille gekregen :D
Pup 2 niveau 14 een 2e en een 3e prijs
Jeugd niveau 13 een 5e, 4e en 1e prijs

Hier ben ik zo blij om :D¡K.

Nu nog afwachten hoeveel er door mogen naar de Friese Kampioenschappen. De 1e 3 sowieso, maar vorig jaar was dat de 1e 8. Dus wel spannend, want dan zou 1 meisje van mij door zijn¡K¡K. Nog even afwachten dus, dit wordt maandag bekend¡K.

Zo heel verhaal, dus ik stop maar¡K¡K.
Iedereen veel succes a.s. zaterdag¡K En Loes met trainen natuurlijk
Waarschuw beheerder
Wajow alleen maar dames hier zowat... heb zelf ook op turnen gezeten 1 keer clubkampioen geworden, mee gedaan aan regionale kampioenschappen, jammer genoeg nooit een podiumplaats gehaald, als ik terug denk aan die tijd wou ik soms dat ik weer op turnen zat... favo onderdelen: Mat Gelijke brug, ringen
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, Suriname was echt leuk!! Echt ongelooflijk veel mooie dingen gezien, nooit geweten dat de wereld zo mooi kan zijn!!

Zeker voor herhaling vatbaar

Waarschuw beheerder
Super dat je een mooie tijd daar gehad hebt :D

Mijn instapper niveau 10 (naja van m`n stage dan) heeft het heel netjes gedaan op de halve finale..
Ze was 23e van de 45 ofzo. Helaas niet door naar de volgende ronde, maar goed. Voor haar zelf was het wel een fijne wedstrijd. Alleen bij balk werd vet streng gejureerd. Zij moest beginnen bij balk en was als eerste en als je dan een 6.65 ziet dan schrik je best wel, maar gelukkig waren alle cijfers aan de overdreven lage kant. (het zijn instappers 9 jarige meisjes, sommige nog 8 :S echt flauw maar goed das mijn menig) Voor de rest allemaal dikke 7ens. Ze belde me vrolijk op ze was nergens van afgevallen, ze was niet door maar ze was nergens van afgevallen hahaha daar was ze nog het meest blij mee....

Strakjes mijn senior en junior niveau 13..... Ik maak m`n borst alvast nat, want het commentaar dat ik er op krijg, niet te zuinig..... Maar goed trek ik me niks van aan.....

Hoe is t met jullie wedstrijden gegaan???

Waarschuw beheerder
Hoi, hoi!

Nou dat is netjes! Wat voor commentaar krijg je dan??

Mijn meiden hebben helaas verloren. Ze moeten heel de tijd tegen groepen die laatste jaars jeugd zijn en veel meer uren trainen. Al met al ben ik toch trots want ze hebben sprong en brug gewonnen en uiteindelijk de wedstrijd verloren met 0.45. Wel jammer maar ze hebben goed hun best gedaan.

Wij hebben onze derde wedstrijd gewonnen :) Ik was weer vierde trouwens.(Heb een abonnement op de vierde plaats dit seizoen geloof ik)

Volgende wedstrijd is 24 maart dan zijn de clubkampioenschappen bij ons voor recreanten en de springgroepen. Bij die laatste zit ik zelf. We gaan pegasus, trampoline en airtumbling doen.
Bij trampoline ga ik waarschijnlijk voor het eerst dubbelsalto springen op een wedstrijd. Wel nog met matrassen maar ik heb toch niks te verliezen dus waarom niet :)

Hoe waren de andere wedstrijden gegaan bij iedereen?

Waarschuw beheerder
Hey hey,
Ja dat is nooit eerlijk natuurlijk... Maar volgend jaar zijn hun laatste jaars jeugd en die andere groepen junior dus hoeven ze niet meer tegen hun te strijden..... En het probleem meer trainen ik ken dat :S

Nou er zijn verenigingen die vinden dat als een senior niveau 13 doet die eigenlijk niet meer mogen doen, dat wordt toch niks en daar kan ik me zo boos om maken, maar goed gister er niks over gehoord :D en ze was 2e :D:D:D gemiddeld 3e (vorige keer was ze 3e) dus misschien door naar het FK :D:D:D.... Nog even hard trainen dus....

Ik zelf heb nog 1 wedstrijd friese toestelkampioenschappen vloer en balk :D maar dat is pas 26 mei, en dan hoop ik stiekem iets van arabierflikflak of salto te springen op vloer......
We zien wel.....

Aankomend weekend druk, zaterdag FK jongens en zondag 3e divisie in Wieringerwerf........
Maar goed is voor een goed doel......:D
Waarschuw beheerder
donateur
Gister finale derde divisie: 5 meiden van ons deden mee. In ieder geval zijn er 4 niet door, weet niet precies wat de reden ervan was. Was er zelf niet bij, maar het niveau lag geloof ik erg hoog en balk ging niet zo heel best. Jammer, maar is niet anders! Al wel heel knap dat ze daar zijn geeindigd!!

Over 2 weken districtfinales van de vierde divisie. Ik ben erg benieuwd hoe dat af gaat lopen dan.

Ik heb 9 juni weer wedstrijden, individuele toestelwedstrijden. Enorm veel zin in, pak ik toch nog een wedstrijd mee dit jaar!!
Waarschuw beheerder
Zondag hebben mijn meiden wedstrijd gehad in Nijmegen. (pupillen 1 en 2) Ging wel aardig... maar was meer om nieuwe dingen uit te proberen :P

1 meisje 3e cijfer op balk, dat was wel cool! :D
Voor het eerst in een wedstrijd bruggetje op balk en dan meteen zo'n mooi cijfer :)

Maar er werd best streng gejureerd.. dat vond ik wel jammer voor deze meiden.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal maar weer eens even spammen. Misschien wil jouw vereniging ook wel meedoen aan deze wedstrijd:
Forza Cup

Zaterdag 22 december 2007 organiseert Forza Gymnastica uit Goes de Forza Cup. Deze internationale springwedstrijd voor Trampoline, Tumbling, Dubbel Minitramp en Minitrampoline vindt plaats in het Sportpunt Zeeland te Goes.

Het is niet de eerste keer dat Forza een dergelijk evenement organiseert, het is alweer de achtste keer. In de voorgaande jaren is het toernooi uitgegroeid tot een toonaangevende wedstrijd op springgebied. Naast het spectaculaire onderdeel Trampoline, dat sinds 2000 een Olympische sport is geworden staan ook Tumbling, Dubbel Mini en Minitrampoline op het programma.

Verenigingen uit binnen en buitenland worden hierbij van harte uitgenodigd om deel te nemen. Het toernooi komt om de twee jaar terug en in 2007 dus vlak voor de kerst!!

De Forza Cup wordt een fantastische wedstrijd, leuk om deel te nemen of anders om te komen kijken.

Voor meer informatie kunt u contact op nemen met Martin Wissekerke van Forza Gymnastica.
Tel: 06-51376975
E-mail: forzacup@forza-gymnastica.nl
www.forza-gymnastica.nl

Download hier de uitnodiging

Waarschuw beheerder
Ik doe inderdaad mee haha en als ik het niveau niet haal dan misschien jureren.

Had Martin al gesproken op het NK en waarschijnlijk doen een aantal uit onze springploeg wel mee.

Waarschuw beheerder
Weer nieuws vanuit het wedstrijdfront in friesland......
Vandaag hadden 3 jongens van onze vereniging Friese kampioenschappen. 1 senior niet van mij en 2 kleintjes wel van mij...

Lara verslaapt zich `s ochtends, rijd verkeerd tot 2x toe en kwam op 10 minuten voor de start van de wedstrijd aan haha...
Maar goed die senior had geen tegenstanders en was dus eerste en dus Fries kampioen.....

Toen kwam mijn pupil 1 niveau 7 (LOS nog)
Hij kan niet flanken, gokje genomen om bonus te turnen hoefde hij maar 4 rondjes te flanken inplaats van 6 en nog wat op het paard.... Tijdens het inturnen presteerd hij het om 1 heel rondje te flanken :D jury raar kijken ( had ik al ff mee gepraat dat hij maar een 6 moest krijgen enzo) jongentje en ik verbaasd, En tijdens de wedstrijd maakt hij gewoon 4x een heel rondje (oke vraag niet hoe, maar hij had het :D)
Resultaat 7.10 daarna sprong 7.85 was een malus sprong, toen vloer 8.40, erna brug weer malus 7,75, daarna rek 8.65... Hele wedstrijd turnt hij strak en bij ringen viel hij, had hij nog een 8.70 over. Totaal score 48,45 en een derde plaats :D:D:D (van de 5)en dat hadden we niet gedacht..... en ook nog met 1.5 verschil van de nummer 2 en 2 punten met de nummer 4 dus hij had het goed gedaan :D:D:D

Mijn jeugd 9 deed het minder goed en werd 4e van de 4. Ik train hem ook niet, dat doet mijn collega zeg maar, maar stond wel vol verbazing naar zijn oefeningen te kijken, mankeerde nog al veel aan, echt zonde. Want achteraf gezien hadden er dus meer naar het FK gekund als zij wat beter had opgelet.... Wel vreemd want zij heeft ook gewoon C-licentie enzo en deed de laagste niveau`s maar goed niks aan te doen, is al gebeurd.....

Op naar volgend jaar :D krijg er nu al weer zin in hahaha.....
Morgen naar Wieringerwerf 3e divisie, nog meer van jullie???
Nee zeker???

Ik houd jullie op de hoogte ik heb nog 2 Friese kampioenschappen te gaan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoi Loes!

Van harte met je verjaardag.... ;)

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Kirsten * op zaterdag 24 februari 2007 om 16:17:
M'n meiden hebben zwart met gouden turnpakjes

Mooie pakjes! (Y)

Waarschuw beheerder
Heb het eerder altijd gedaan en vind het echt een super sport! Jammer dat ik ooit gestopt ben..

Waarschuw beheerder
Idd, me too! K geef alleen nog les. K ga wel naar het EK :D Yeah!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag weer 2 Zeeuwse kampioenen erbij in 3e divisie NTS 10 en 9 :cheer:

En 2e en 3e plaatsen :D

Waarschuw beheerder
2 Kirsten:
Helemaal super!!! Gefeliciteerd.......

Mijn senior 13 was afgelopen zaterdag 2e op de Friese Kampioenschappen.....
Beetje balen, ze had kampioen kunnen zijn maar goed 2e is ook een mooi plaatsje :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 13:20:
Mijn senior 13 was afgelopen zaterdag 2e op de Friese Kampioenschappen.....
Beetje balen, ze had kampioen kunnen zijn maar goed 2e is ook een mooi plaatsje

Heeey ook iemand die het cios doet :) alleen een eind verder weg haha toevallig:)

Waarschuw beheerder
Mooie resultaten weer mensen!

Mijn jeugd meisjes hebben nog 1 wedstrijd gewonnen gelukkig en toen we wedstrijd hadden tegen alle vier de ploegen van de poule werden ze derde. Ik ben tevreden, meer dan dit zat er gewoon niet in dit seizoen.

Wij hebben alle wedstrijden gewonnen en gaan dus door naar de finale op 12 mei.

Zaterdag zouden we eigenlijk springwedstrijd hebben maar tis alleen d en e niveau want er zijn te weinig juryleden en wij springen op een hoger niveau.

Dan hebben we 9 juni nog een individuele wedstrijd maar ik doe zelf niet mee, heb dr geen zin in, beetje baggerseizoen.
Doe nog wel mee op NTS niveau 10 met een aantal meisjes jeugd.

Zo dat was mijn update weer ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
19 en 20 mei, Nk 2de en 3de divisie in Terneusen :P
3 meisjes van mij hebben zich geplaatst 1 instap, 1 pupil 1 en 1 junior...

Wie gaat er nog meer heen ?

Groetjes
Waarschuw beheerder
Heb jaren geturnd.. poos bij jong oranje nog, maar ben toen daar mee gestopt en later helemaal.. mis het nog steeds maarja ..
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens 14 april, teamgenootje was 13e geworden op het NK turnen 4e divisie. Echt vet goed, senoir was het btw.

Doet er nog iemand mee aan het NSK 19 mei btw?

Kus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. Holiday @ mallorca :D op woensdag 18 april 2007 om 22:23:
Heeey ook iemand die het cios doet alleen een eind verder weg haha toevallig

Ja idd!!!

Zo weer goed gescoord op de wedstrijden :D Allemaal gefeliciteerd met de goede resultaten!!!

Mijn meisjes hebben niet echt succes gehad op de friese kampioenschappen.... 1tje 4e en 1tje laatste balk ging helemaal mis :( (pupillen 2 14) En een jeugd 13 meisje was 7e met nog geen punt verschil met de nummer 1 dus heel netjes........

Nog maar 3 wedstrijden te gaan dit seizoen :D
A.s. zaterdag mag ik zelf, is zo`n wedstrijd voor in de turnhal die door het cios word georganiseerd... + nog een aantal meisjes van mijn verenigingen......
19 mei nog zo`n wedstrijd heb ik 7 meisjes allemaal niveau 14 7 en 8 jaar.
26 mei toestelfinales doe ik zelf aan mee vloer en balk en daarna nieuwe elementen trainen :D

Nog iemand naar EK geweest?? Ik ben afgelopen zaterdag hele dag geweest...... Kreeg spontaan nog kaartjes :D:D:D was echt vet... Wel jammer van Lichelle maar goed.......

Nou was weer update uit friesland haha

Waarschuw beheerder
Hallo allemaal!

De springwedstrijden op d en e niveau van mijn teamgenoten gingen goed. Ze deden op 8 onderdelen mee en hadden 7 prijzen, 2 2de en 5 1ste dus dat was netjes!

Ik heb zelf nog maar een wedstrijd dit seizoen alleen nog de finale 12 mei met de ploeg, benieuwd!

En dan nog met een aantal meiden op wedstrijd 9 juni.
Ik moet waarschijnlijk nog jureren op 2 juni ergens in Friesland op het NK C-lijn groepsspringen, doen er nog mensen mee?

Ik ben ook zaterdags naar het EK geweest, was idd super! We hadden gelukkig goede plaatsen! Heb gelijk maar een nieuw pakje gekocht :)

Iedereen succes nog met de laatste wedstrijden!
Waarschuw beheerder
donateur
Doet er btw nog iemand mee met het NSK 19 mei in Eindhoven?
Ik ben dit jaar weer van de partij. Mn eerste wedstrijd weer sinds ik terug ben, dus ben erg beniewud:)!

Dan doe ik 9 juni nog toestelfinales in Nijmegen. Leukste wedstrijden, lekker vrijblijvend en je kunt de toestellen doen waar je zin in hebt:)!

Waarschuw beheerder
2 Mirrie: Wat grappig dat je moet jureren in Lemmer, trainingsmaatjes van mij doen mee bij de senioren en de meiden die ik train doen mee bij de junioren ik kan hier zelf jammer genoeg niet bij aanwezig zijn omdat ik op school ben genomineerd voor iets en daar moet ik bij aanwezig zijn.
Alvast succes met je wedstrijd a.s. zaterdag...

Zelf heb ik afgelopen zaterdag wedstrijd gehad en die ging echt drama :( sprong ging wel redelijk had nog een 8.3 toen naar brug ik turn in en dikke blaar open zo zeg die deed pijn :S toen de wedstrijd opsprong eraf maar borstwaartsomgetrokken deed ik buikdraai kon niet remmen dus bij de 2e eraf want ik draaide door, opgeklommen ja werkelijk opgeklommem totaal niet opgehurkt hoe stom en afsprong gedaan.... resultaat 5,9 hahaha daarna balk ging wel goed opzich maar ben er niet tevreden over toch nog een 8.1 en op vloer een 9.2 die ging ook heel lekker.......... Helaas door de brug 6e anders 2e maar goed niks aan te doen.....

Zelf de 26e nog toestelfinales en daarna is voor mij het wedstrijdseizoen voorbij.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loes(K) op woensdag 10 september 2003 om 17:23:
Nog meer mensen die turnen want heb soms ech het idee dat ik ongeveer de enige ben

Neej hoor.. Ik heb op turnen gezeten.. tis alweer een tijdje geleden hoor... weet neit meer precies op welk niveau ik turnde maar goed ik was ook 13,14 jaar en heb niet echt meegadaan aan grote wedstrijden.. ben 2x 1e en 1x3 geworden met Marsentoernooi.. zegt je denk niks..:P das iets onder clubs in Drenthe weet neit eens meer of het er nog wel is ( hoor der nooit meer wat over) en 1x eerste met clubkampioenschappen :D. K moest helaas stoppen omdat ik last van mijn rug kreeg :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hallo mensen!

Wij hadden gisteren finale van de competitie met de groep. Ook de instap had die finale gehaald.
We zijn allebei eerste geworden! De instap ruim met meer dan 10 punten en wij met 2,5 punt! Waren echt super blij!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 10:42:
Wat grappig dat je moet jureren in Lemmer, trainingsmaatjes van mij doen mee bij de senioren en de meiden die ik train doen mee bij de junioren ik kan hier zelf jammer genoeg niet bij aanwezig zijn omdat ik op school ben genomineerd voor iets en daar moet ik bij aanwezig zijn.

Ja das idd wel grappig. Het zou eerst in Ijsselstein zijn d8 ik maar nu was het in Friesland. Ik heb me wel opgegeven maar we hebben nog niets gehoord dus ik weet niet of we gevraagd worden om te jureren.
Is wel grappig, gaan we vrijdag er naartoe en dan in een hotel slapen :)
Waarschuw beheerder
haai haai ik heb laats ook wedstrijden gehad op 20 april ozow
mjaaa ik deej meej met niveau 6 duss
ma k ben wel 2 de geworden
maar was wel jammer wand ben 1 x van de balk af gevallen
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft er btw nog iemand meegedaan met het NSK gister?

Ik wel, uiteindelijk 7e geworden.

Sprong: 8.80
Brug: 8.90
Balk: 8.2
Vloer: 8.6

Echt enorm hoge scores, en weet ook niet of ze helemaal reeel zijn, maarja wel leuke wedstrijd gedraaid!

Kus

Waarschuw beheerder
Ik heb niet meegedaan aan NSK, jij hebt het dus goed gedaan Loes!!!

Zelf toestelfinales balk en vloer gehad.......
Kreeg op balk uw 8,60 en score 6,85 terwijl ik die oefening al t hele seizoen doe en is gewoon uw 10 echt belachelijk, anders was ik 1e geweest nu 26e
Vloer ging heel lekker en ben 4e geworden van de 30 dus ben ik heel tevreden over uw 9,8 verbinding loopover radslag ging niet soepel score 8,60 had ik die verbinding wel geturnd was ik 3e en nog geen medaille omdat ze in friesland alleen de nummer 1 medaille geven......

Nu geen wedstrijden meer........ Volop trainen voor volgend seizoen :d

Waarschuw beheerder
Hallo allemaal!

Ik heb 9 juni nog een wedstrijd. Rayonkampioenschappen individueel.
Ik doe met drie meisjes mee op niveau 10 en ikzelf doe mee op niveau 9 in de wedstrijd daarna. Heb nog wel last van m'n rug dus nog een beetje aangepast turnen. Ga wel wat nieuwe dingen proberen dus ik verwacht er niet veel van.

Vrijdag naar Friesland, daar overnachten en zaterdag jureren in Lemmer. Ik jureer uitvoering de hele dag lange mat. Niet zo heel afwisselend om te jureren maar oke. Wordt vast wel weer gezellig :) We gaan met veel juryleden uit deze buurt dus das altijd wel lachen!

Waarschuw beheerder
2 mirrie: wat leuk dat je naar Lemmer gaat, je moet dan ook mijn trainingsmaatjes senioren vereniging DGC Drachten en meisjes van mijn stage vereniging LONGA Wijnjewoude junioren jureren....... Ik zelf ben er niet, ik zit op Ameland streetdance te geven.......
Succes daar!!!

Waarschuw beheerder
ja klopt, in de middag op lange mat. De ene om 14.58 en de andere om 15.58. Nou ik zal goed opletten hoor :P

Veel plezier op Ameland!

Waarschuw beheerder
DGC heb je wel gezien denk ik hahaha waren gewoon 4x Nederlands Kampioen echt super goed :D

Heb je het verder leuk gehad in Lemmer??

Waarschuw beheerder
Zozo! Nou ik heb de stand niet bijgehouden dus ik heb geen idee.
Die meiden met die knotjes en paars/witte pakjes ofzo die waren toch ook van jou? Die stonden echt in de houding, echt grappig.

Het was zeker heel erg gezellig! Alleen ik heb echt niet geslapen!
Hotel was iets minder dan vorige keren en was elke keer wakker. Veel herrie daar!

Waren jouw groepen ook eerste op lange mat?

Waarschuw beheerder
Hahahahha jaa dat waren meisjes van mijn stage, die pakjes waren speciaal gemaakt voor dit NK..... Die zijn altijd vet netjes ze acroen ook allemaal en dat is echt netheid training, hebben wij weer profijt van :D

Ja DGC was ook kampioen op langemat.... ze waren op plank kast, langemat, minitramp paard en minitramp tafel 1e en op minitramp valmat 3e..... Ze moeten nu dus naar de B lijn :D

Das dan wel weer jammer dat je niet goed geslapen hebt, maar goed niks aan te doen.......
Waarschuw beheerder
donateur
Pffff, wij hebben 23 juni grote uitvoering van de vereniging en ik ben het oefenen echt wel een beetje beu haha

Daarna nog een weekje gewoon trainen en dan met 8 meiden op zomergymkamp van de KNGU. Heb er wel zin in aangezien ik vroeger altijd zelf met veel plezier ging.

Afgelopen weekend tijdens NK dubbel mini is mijn mede-trainster 3e geworden. Heeft het dus netjes gedaan
Waarschuw beheerder
Wat klinkt dat toch allemaal lekker in de oren...!!! ;-)

Ben zo druk de laatste weken met afstuderen dat ik geen tijd meer heb om trainingen te geven. Doe dat als het uitkomt nog maar 1x in de week.

Maarja... in september kan ik er weer volop tegenaan!!! :D

Waarschuw beheerder
Ook al uitvoering die hebben wij de 16e, zal blij zijn als dat achter de rug is. Wat een werk :( Maar goed de kids vinden `t vet leuk...

Afgelopen woensdag had mijn andere vereniging een onderlinge wedstrijd tussen 4 dorpen en dat ging echt super :D.....
Was 1 grote medaille regen voor mij. Ik ging met 18 meisjes er naar toe en 11 daarvan kregen een medaille omgehangen, ze deelden alleen de 1e, 2e en 3e plaats uit...... Daarnaast is de rest allemaal 4e geworden op 2 meisjes na die waren 7e en 8e van 20
Het was echt een dik succes :D En dat voelt goed :D

Kirsten succes met de voorbereidingen van jullie uitvoering en butterfly succes met afstuderen!!!

Waarschuw beheerder
Klinkt weer goed! Iedereen succes nog met de laatste dingen! Mijn seizoen zit erop, nu nog lekker trainen en met de meiden van de jeugd een slaapfeestje!

Vandaag de laatste wedstrijd gehad. Ik had drie jeugdmeisjes op niveau 10. Eentje voldeed niet aan alle eisen maar wist nog 15de te worden van de 22, eentje 4de en eentje 3de, dus ik was heel tevreden.
Toen moesten de senioren nog. Ik had een redelijke wedstrijd.
Sprong 8.75 (vanuit 9.50), Brug 8.10 (vanuit 9.00), balk 8.85 (vanuit 10) en vloer 7.90 (vanuit 10.) Op vloer werd erg laag gejureerd, het hoogste was 8.20 geloof ik :S
Uiteindelijk genoeg voor een derde plaats :D Ander meisje van mijn team 2de en nog een ander van ons team 1ste!
Er deed nog een meisje van onze vereniging mee op niveau 6 en die werd 2de! Was dus een goede dag!
Nu lekker ff niksdoen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loes(K) op woensdag 10 september 2003 om 17:23:
Nog meer mensen die turnen

Yuri van Gelder
Waarschuw beheerder
donateur
Gister toestelfinales gehad in Nijmegen. Leuke wedstrijd, maar een lange dag. Ik was uiteindelijk om kwart voor elf 's avonds pas thuis.

Maar ook nog wel een redelijk wedstrijd geturnd:

Balk: UW 8.80 : Score 7.70 (denk dat er een A1 niet is geteld helaas)
Vloer:UW 9.90 : Score 8.40 11e
Brug : UW 9.50: Score 8.35 Hier snappen we helemaal niks van aangezien ik helemaal foutloos heb geturnd op een klein pasje na. Helas want ik was nu 5e
Sprong: UW 9.2 : Score 8.50 1e. Jeeej

Leuke afsluiter van het seizoen dacht ik zo!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loes(K) op zondag 10 juni 2007 om 10:03:
Leuke afsluiter van het seizoen dacht ik zo!

Zeker! Gefeliciteerd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 11:35:
butterfly succes met afstuderen!!!

Thxxx!!! :D:D

Uitspraak van Loes(K) op zondag 10 juni 2007 om 10:03:
Gister toestelfinales gehad in Nijmegen.

Mooi uitslagen allemaal!!! (Y)

Waarschuw beheerder
Zoooo weer tijdje geleden dat ik hier geweest ben.........

loes super uitslagen hoor!!!!

Butterfly al afgestudeerd?? of nog niet

Mirrie ook jij nog lekker goed gepresteerd!!!

Ik heb nu heerlijk vakantie, weer werkt alleen niet mee.....
A.s. zaterdag vertrek ik naar Oostenrijk naar de Wereld Gymneastrada met school, wij doen ook mee hahahah Wel zin in, daarna eventjes thuis en dan lekker naar Gran Canaria........

Ik wil jullie allemaal een hele fijne vakantie wensen!!!