Partyflock

Forumonderwerp · 629298
2 volgers · 23807x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer mensen die turnen want heb soms ech het idee dat ik ongeveer de enige ben( nie dat dat de sport minder leuk maakt hoor:P)....so let me know en wat voor niveau turn je?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hallo

Ik heb zelf ook altijd geturnd ;) Eerst in Coevorden en toen na Heerenveen Maar blessures he.. haha dus moest ik stoppen helaas.. K zat in de B lijn zo heette dat nog voor `t NTS is ook al weer een hele tijd geleden.

Ik geef nu les in turnen, los en NTS niveau ;)

En ik las net een paar berichtjes je muziek mag niet langer zijn dan 1.30 dus 1.30 is niet te lang hoor heb ik ook al m`n meisjes op zitten... ;)

Groetjes Viv
Waarschuw beheerder
[img width=240 height=250 cacheid=0000d1410001d6054bb8563c1a01b35e09]http://members.chello.nl/j.berendsen87/kerstwensen/14.gif[/img]

[img width=420 height=400]http://members.chello.nl/j.berendsen87/nieuwjaarteksten2007/2.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 14:18:
En ik las net een paar berichtjes je muziek mag niet langer zijn dan 1.30 dus 1.30 is niet te lang hoor heb ik ook al m`n meisjes op zitten...

dat ligt aan de categorie waar je in zit.

Ik heb dus bijvoorbeeld muziekjes van 1.30 maar ze MOETEN korter bij mij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 11:27:
Ik heb a.s. zaterdag wedstrijden......

Hoe is het gegaan?

Ik had twee weken geleden clubkampioenschappen, was 2de, viel me alles mee. Had 9.40 voor sprong, 9.05 voor vloer, 7.80 voor brug en 8.70 voor balk.

Van het weekend moest ik jureren op het NK jeugd en individueel springen in Twello. Er vielen zoveel mensen uit met blessures daar ter plekke. Eentje landde met een voet op de mat en met een voet ernaast :S Conclusie: scheenbeen en kuitbeen gebroken en een operatie en een aantal dagen daar in het ziekenhuis terwijl hij in Heerhugowaard woont.
Turnen is een mooie sport maar kan ook een hoop mis gaan helaas!

Fijne kerstdagen allemaal alvast!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 07:27:
Van het weekend moest ik jureren op het NK jeugd en individueel springen in Twello.

Leuk leuk.. :D

Mijn clubje deed ook mee en was wel goed gegaan..

er gebeuren vaak minder leuke dingen op zulke wedstrijden pff :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Butterfly * op dinsdag 19 december 2006 om 12:46:
Mijn clubje deed ook mee en was wel goed gegaan..

Welke club is dat ook al weer?
Ik zat heel de dag bij tumbling op baan 5.

Was wel grappig, helemaal netjes en dan hondenpantoffels aan je voeten :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 17:31:
Welke club is dat ook al weer?

SVOD Deventer

Twello ligt gelijk naast Deventer, dus lekker dichtbij :D

Haha.. dat is idd wel grappig, maar anders krijg je zulke koude voeten :P

Waarschuw beheerder
Ff over die muziekjes ;) haha! Dan zou ik het niet weten...
Ik heb ze allemaal 1.30
Ma doen niveau 10 tot 3 NTS en jullie ?

Groetjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Kirsten * op maandag 18 december 2006 om 22:30:
dat ligt aan de categorie waar je in zit.

Ik heb dus bijvoorbeeld muziekjes van 1.30 maar ze MOETEN korter bij mij

Welke categorie doen jullie dan?? De meisjes die ik les geef doen niveau 3 tot 10 in NTS.. En jij??

Groetjes!

Waarschuw beheerder
Eerst ff over mijn wedstrijd, ik heb `t best netjes gedaan vind ik zelf heb er 2 weken voor getraind was 9e van 16, stond na 2 toestellen zelfs 3e, maja moest nog brug ghehe
Vloer 8.60, Sprong 8.00, Balk 8.30 en Brug 6.90 totaal 31.80 ben zeer tevreden 27ste 2e plaatsing (januari) Owja en toestelfinale vloer en balk heb ik al te pakken :D

De vloer muziekjes in niveau 10 en 9 1 minuut 10, in 7 en 8 1 minuut 20 en vanaf niveau 6 1 minuut 30....

Verder iedereen hele fijne kerstdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!!

Waarschuw beheerder
Ja dat is zeker netjes! Zonde idd van brug maar ja, hard trainen!

Dat van die vloertijden klopt idd. Ik heb niveau 9 dus 1.10.
Niveau 8 haal ik niet met al die bonussen die je nodig hebt en ik heb geen tijd om meer te trainen dus dan maar 9.

Tis alleen wel irritant dat je dan op sommige toestellen eigenlijk teveel elementen turnt maar das gewoon leuk want vooral op vloer zit er zo weinig in om al aan je punten te komen! Heb veel te veel a1 elementen maar ja, als je het netjes doet krijg je ook weinig aftrek :)

Mijn 2de wedstrijd is eind januari geloof ik.

Fijne 2de kerstdag nog!

Waarschuw beheerder
Ik ga zo langzaam aan stoppen met turnen,ik heb dit jaar nog competitie, die ga ik nog afmaken en daarna ga ik nog voor m'n lolletje wat trainen.
Want t wil allemaal niet meer zo lukken als paar jaar geleden maja kwam bij mij ook door een blessure, een tijdje daarn ging t weer supergoed.Maar nu heb ik zoiets van dat ik er teveel moeite voor moet doen en dat de prestaties tegen vallen en dan is bij mij de motivatie weg.
Ach ja en dan heb je nog school, daardoor kan ik maar weinig trainen (2,5 uur)en dan kan ik het niveau ook niet meer vasthouden.Dus doe dit jaar ook een lager niveau in de competitie en de individuele mag ik in een lager niveau niet mee doen omdat ik vorig jaar mee heb gedaan aan de districtwedstrijd.Dat vind ik wel balen.

En nu moet ik mijn muziekoefening ook nog inkorten...!
Ik las ook nog over die vloeroefeningen, wij hebben bij de club ook allemaal die muziek van de site van denise.
maar is wel een karweitje om die muziekoefeningen te maken, maar hebben ze nu allemaal af.
Waarschuw beheerder
ik heb jaren lang geturnt vanaf me vierde ofzo, tot ik 17 was. Ben gestopt. En geen idee meer op welk niveau behoorlijk hoog in ieder geval... ging werken dus tsja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Butterfly * op zondag 12 november 2006 om 20:19:
Jammer dat het mis ging bij je losom hanstand?
Of heb ik dat mis..??

precies, die ging niet helemaal tot handstand, ik draaide te snel... ik was nog niet helemaal ready voor die wedtrijd... maar het ging daarom nog wel erg goed... mijn balkoefening heb ik ook, maar die zet ik er niet op :P hahaha die is vreselijk...

Waarschuw beheerder
En ik ben toch zo blij dat ik met turnen gestopt ben! :D
Vond het een super sport, maar heb nu zoveel tijd over (uitgaan, uitrusten, films kijken)... Heerlijk gewoon!
:D
Nadeel: ik doe al een half jaar niets nu, en de kilo'tjes beginnen te komen :D hahaha, snel maar ff andere sport zoeken... wie heeft een alternatief :P

Waarschuw beheerder
Ik ben nog lekker bezig. Deze angsthaas heeft nu arabier boven met balkverbreder gedaan dus we komen alweer een stapje verder :S

M'n nieuwe vloeroefening is af. Ik heb ook die site van Denise gebruikt. Heb dat liedje van Catalina Ponor, alleen dan korter want ik mag maar 1.10.

Brug gaat de laatste tijd bagger, komt denk ik ook omdat ik last heb van een overbelaste pees in m'n pols, maar ja.. gaat wel weer over :) Hoop ik!

Sprong gaat wel lekker, ga overslag en half in/ half uit springen en dan hopenlijk volgend seizoen half in/ heel uit :)

Zo dat waren mijn vorderingen weer :P

Happy new year alvast!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 december 2006 om 23:22:
Nadeel: ik doe al een half jaar niets nu, en de kilo'tjes beginnen te komen hahaha, snel maar ff andere sport zoeken... wie heeft een alternatief

Acrogym :P Doe ik nu ook... Ben ik gelijk op gegaan na `t turnen... Ideaal komen allemaal weer dingen in voor met turnen enz, alleen geen toestellen. ;)
Is echt heel leuk!
Waarschuw beheerder
donateur
heb nooit op turnen gezeten
maar kan wel veel op de duikplank.
bijvoorbeeld vanuit zitstand omhoogdrukken tot ik handstand heb.
en dan terug laten vallen op de voeten, en gelijk weer wegspringen en anderhalf salto erachteraan.

heb ook wel is een 3-voudige salto gedaan op een 1-meter duikplank.

en kan mijzelf aan 1 hand optrekken aan een stang.

Waarschuw beheerder
Wel jaren aan voltige gedaan! Nog steeds spijt dat ik ben gestopt! Was altijd erg leuk!! Haha ben nu te oud!

Waarschuw beheerder
Acrogym heb ik ook een half jaartje gedaan ben tot het district gekomen in de E lijn maar ik vond `t zo suf, geef mij maar toestellen vind ik veel leuker, maar ieder zo zijn eigen keus........

mijn vloeroefening komt ook van Denise haar site, en eigenlijk van al mijn eigen turnsters ook haha, maar die site is gewoon vet handig :D

zo mirrie dat gaat helemaal goed komen met je arabier op hoog :D

Ik ben nog niet bezig geweest met nieuwe elementen, na de vakantie m`n oefeningen op scherp zetten, want nu was t een in elkaar geprutst zooitje, en dan na de wedstrijd bezig met nieuwe elementen, heb daarna toch geen wedstrijden meer, tenzij ik nog naar de Friese doorstroom maar denk t niet..... Alleen toestelfinales :D

Iedereen een heel goed uiteinde en sportief 2007 alvast!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 december 2006 om 17:47:
mijn vloeroefening komt ook van Denise haar site

Je muziekje bedoel je?

Die site is idd errug handig :D

Ik begin na de vakantie weer met lesgeven.. even een tijdje afwezig geweest door drukte met school. Maar strax een wat regelmatiger leven dus dan ook weer tijd om in de turnhal te staan :) gelukkig weer...

Na de vakantie begin ik met mijn lio, mijn laatste stage(eigen klas op de basisschool voor 6 maanden) en dan hoop ik mijn diploma te hebben.
Waarschuw beheerder
heeej,,

ik doe ook aan turnen!:),, egt gweldig natuurlijk:D,, nts niveau 6/5,,
maar springen is meer mijn ding:D,, poosj glede nk minitrampo en tumbling ghad,, waar dat ongeluk met boy is gbeurt,, egt hard,, vooral als die voor je stond met die sprong.. mjaa
wedstrijd ging toen redelijk,, 9e van NL op minitrampolinee!!!:D whaha,,

kuss van thirzaa

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 december 2006 om 12:03:
M'n nieuwe vloeroefening is af. Ik heb ook die site van Denise gebruikt. Heb dat liedje van Catalina Ponor, alleen dan korter want ik mag maar 1.10.

Ik heb dat muziekje ook, vind echt mooi nummer, moet hem ook nog inkorten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van thiirza op woensdag 3 januari 2007 om 18:21:
waar dat ongeluk met boy is gbeurt,, egt hard,, vooral als die voor je stond met die sprong.. mjaa

Ja, ik was aan het jureren bij tumbling toen, echt erg!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 19:28:
Ik heb dat muziekje ook, vind echt mooi nummer, moet hem ook nog inkorten!

Ja he, vink ook hoor! Die van mij duurt nu precies 1.10 :)

Ik ging net trainen en deed hele pirouette op de balk, val ik eraf en blijft m'n teen haken aan de andere kant van de balk :S Nu zittie in het tape, want gebroken of gekneusd is dezelfde behandeling. Goed begin van 2007 :S
En volgende week wedstrijd, hoop dat, dat gaat lukken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 22:09:
Uitspraak van thiirza op woensdag 3 januari 2007 om 18:21:
waar dat ongeluk met boy is gbeurt,, egt hard,, vooral als die voor je stond met die sprong.. mjaa

Ja, ik was aan het jureren bij tumbling toen, echt erg!

jah egt zo hard,, best sneu,, mja

bij tumbling jah?.. whaha ik ben toen uitgevallen:P wegens blessure:| mja;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van thiirza op donderdag 4 januari 2007 om 00:17:
bij tumbling jah?.. whaha ik ben toen uitgevallen wegens blessure mja

Je was niet de enige! Er waren er zoveel die niet op kwamen dagen of die zich af kwamen melden voor tumbling!

We hadden soms in een groep maar 1 of 2 mensen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 januari 2007 om 11:37:
We hadden soms in een groep maar 1 of 2 mensen!

jah dat zal best.. tis ook nie echt goed voor je enkels enzow dat toestel:P whaha maargoed wel vet leuk:),,
achja twas wel een mooi gzicht soms hoe goed sommige echt zijn,,
Waarschuw beheerder
donateur
Even een newsflash uit Zeeland:

Zaterdag 22 december 2007 organiseert Forza Gymnastica uit Goes de Forza Cup. Deze internationale springwedstrijd voor Trampoline, Tumbling, Dubbel Minitramp en Minitrampoline vindt plaats in het Sportpunt Zeeland te Goes.

Het is niet de eerste keer dat Forza een dergelijk evenement organiseert, het is alweer de achtste keer. In de voorgaande jaren is het toernooi uitgegroeid tot een toonaangevende wedstrijd op springgebied. Naast het spectaculaire onderdeel Trampoline, dat sinds 2000 een Olympische sport is geworden staan ook Tumbling, Dubbel Mini en Minitrampoline op het programma.

Verenigingen uit binnen en buitenland worden hierbij van harte uitgenodigd om deel te nemen. Het toernooi komt om de twee jaar terug en in 2007 dus vlak voor de kerst!!

De Forza Cup wordt een fantastische wedstrijd, leuk om deel te nemen of anders om te komen kijken.

Voor meer informatie kunt u contact op nemen met Martin Wissekerke van Forza Gymnastica.
Tel: 06-51376975
E-mail: forzacup@forza-gymnastica.nl
www.forza-gymnastica.nl

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loes(K) op woensdag 10 september 2003 om 17:23:
Nog meer mensen die turnen

:no: heb het altijd al verschrikkelijk gevonden,
me ma leek het vroeger leuk dat ik op turnen zou gaan,
dus echt niet he, wilde wel op karate, maar dat mocht weer niet...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Kirsten * op maandag 8 januari 2007 om 12:50:
Even een newsflash uit Zeeland:

Volgens mij heb ik daar een keer gejureerd, kan dat?
Is met een open jurering geloof ik. Zat toen met minitramp en een vriendin van mij bij tumbling.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 20:35:
Volgens mij heb ik daar een keer gejureerd, kan dat?
Is met een open jurering geloof ik. Zat toen met minitramp en een vriendin van mij bij tumbling.

Ja dat kan, voorheen heette het Forza International Championchips (haha, schrijf ik het laatste eigenlijk wel goed? :/ )

Waarschuw beheerder
Ja, klopt, dan ben ik daar wel eens geweest. Wel irritant dat je meteen jouw cijfer moet laten zien, je hebt amper tijd om te denken, gaat super snel. Aan de andere kant wel leuk voor het publiek en de wedstrijd gaat vrij snel.

Alleen hebben sommige mensen de neiging om meteen te komen zeuren over iets. Als ze meteen op hun kont vallen is het een 0 sprong en dan komen ze vaak klagen dat hij of zij toch eerst op de voeten kwam?? Das wel irritant!
Waarschuw beheerder
Gister hebben mijn pupillen 1 en 2 wedstrijden gehad! Ging wel goed...

1 meisje is in de prijzen gevallen, ze was 3e.
Erg leuk voor haar! :D Want normaal eindigd ze vaak net buiten de prijzen..

Had ook 2 meisjes die voor het eerst een wedstrijd hadden, maar die waren drukker met de scores dan met de wedstrijd zelf. Dus na 3 onderdelen stond er 1tje 1e maar na vloer eindigde ze 8ste. Jammer.. maar daar leert ze vast wel van :P

Waarschuw beheerder
Nou, dat klinkt goed! Zeker leuk als ze dan nu een prijs heeft!

Wij hadden gisteren met de ploeg wedstrijd. We hebben gewonnen met 174.50 tegen 172.20. Alle onderdelen gewonnen behalve vloer.

Ik was zelf vierde. Ik wist nog niet zeker of ik alles mee kon doen maar heb met m'n nog half gekneusde teen en eigenlijk geen voorbereiding toch meegedaan.

Had voor sprong 8.90 ( werd daar hoog gejureerd want eigenlijk ging het helemaal niet goed.)
Voor brug 8.55 ( ging best aardig) balk 9.05 ( die ging echt lekker) en voor vloer 8.30. ( Ging redelijk, m'n series niet zo vanwege die teen :S )

Op naar 3 februari!
Waarschuw beheerder
Klinkt super! (y)

En als het weer beter gaat met je teen.. dan val je vast en zeker in de prijzen :D:D

Suc6 3 februari!! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zooo klinkt goed allemaal :D:D helemaal super :D:D

Gisteren moesten een aantal van mijn meiden ook in actie komen niveau 13, 12 en 11.....
Mijn vereniging heeft in totaal 13 prijzen meegenomen en er deden totaal 16 meisjes mee :D dus helemaal super.....
Ik had 5 meiden...
1 meisje jeugd 12 ging niet zo goed helaas, haar zelfvertrouwen was ver te zoeken, ze zat in een groepje met allemaal selectie meiden van onze vereniging echt zonde maarja..... ze heeft nog een kans......
toen had ik 2 junioren 11 waarvan 1 gewoon 3e :D zo wat was ik blij en die andere is nog onbekend, maar heeft ook wel leuk geturnd......
Had ik nog een junior 13 die presteerd gewoon dag voor de wedstrijd haar ribben te kneuzen :S, naja ging dus echt niet goed helaas......
En mijn senior 13 werd gewoon 3e :D en dat is voor haar doen echt vet goed, ze turnde ook nette wedstrijd......
`s ochtends nog dik commentaar gekregen dat je geen senioren moet opgeven voor niveau 13, want dat word nooit wat en die kunnen toch niks echt zo belachelijk maar ze viel wel ff in de prijzen ghehehe toen hadden ze geen commentaar meer......... Zolang die meiden plezier er in hebben en nog mee willen doen aan wedstrijden dan mag dat van mij.... En dan maakt voor mij het niveau ook niks uit....

Naja wel een geslaagd dagje voor mijn vereniging weer......
De 27e mag ik zelf weer :S, moet nog hard trainen haha
Waarschuw beheerder
Klinkt ook allemaal goed! (y)
Wel leuk als je turnsters goed presteren.. weet je iig waarvoor je het doet :D:D

Ik train pupillen 1 en 2, niveau 6 en 7. Dit is de selectie en had maximale niveau op deze leeftijd waar onze vereniging aan mee doet. Instap doet geloof ik niveau 10 ofzo? Verder hebben we alleen maar hogere niveaus in de selectie.

Waarschuw beheerder
Onze vereniging is recreatie ook wel selectie, maar verschil is er niet alleen de trainingsuren...... mijn junior 13 meisje moest ook tegen meisje van de selectie dus jaa.......
We hebben ook wel NTS 6 meisjes senioren en jeugd of junior... naja wij zijn van alle markten thuis we draaien mee tot en met divisie 3, al zou ik best graag bij een vereniging willen lesgeven waar ze echt alleen selectie hebben dus alleen divisie meiden, maar dat zit er niet in helaas......
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag hadden we clubteamcompetitie

Mijn meiden Instap/ Pupil I en II NTS 10 en 9 zijn 3e geworden. Helaas gingen alleen de eerste 2 door :(

Heb er nog wel voor gezorgd dat er iemand een punt minder kreeg.
Ze kreeg een 9,2 voor haar NTS 9 oefening terwijl ik geen zolendraai had gezien.
Dus trok ik maar de stoute schoenen aan en heb ik de jury aangesproken:
Hoe kan iemand een 9,2 halen als ze geen zolendraai heeft gedaan?
Uhhhh dan ben ik die vergeten.
Punt eraf dus maar dat was maar bij een meisje. Ben benieuwd bij hoeveel meiden ze het wel vergeten is...

Zaterdag eerste plaatsingswedstrijd 3e Divisie in Waspik. Daar heb ik nog 6 meiden, 3 NTS 9, 3 NTS 10.
Heb gelukkig de eerste wedstrijd uit handen kunnen geven dus ik hoef pas de 2e wedstrijd te gaan.
Kan ik nog een klein beetje slapen na het stappen O:)
Vorig weekend mocht ik ook alweer doorhalen aangezien ik daarvoor nachtdienst had :gaap:

Waarschuw beheerder
hee ik heb op turnen gezeten..
ik heb aan vele NK mee gedaan..
Heb ook bij hereveen geturnd maar kwam 2x training niet opdagen dom..!
Ik turnde altijd in selectie en had 4x per week training.. 1x per week zowiezo een wedstrijd..! was hard trainen..
het is egt gaaf jammer dat ik eraf.. ben .. wil er graag weer op maar nu mag ik niet omdat ik ongeluk heb gehad..:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Kirsten * op woensdag 17 januari 2007 om 12:29:
Vorig weekend mocht ik ook alweer doorhalen aangezien ik daarvoor nachtdienst had

Dat valt dan wel zwaar volgens mij...
je word altijd al zo duf van zo'n dag in de zaal..

laat staan als je gelijk door moet ;)
Respect hoor :respect: :D

Soms kloppen die cijfers idd niet.. moet wel eerlijk blijven!! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag wedstrijd gehad in de nieuwe pakjes! :D

[img width=568 height=426 cacheid=000d78410026a974e91969a91a01be0632]http://communities.zeelandnet.nl./data/forza_aselectie/upload/fotos/IMG_4148klein.JPG[/img]

Onderkant is zwart velours, daarboven goud en als bovenzijde zwart doorzichtige stof. (In het midden is een extra stofje huidskleur aangebracht zodat ouderen ook hun bh er goed onderaan kunnen doen. )

Was een leuke wedstrijd.

2 meiden gedeelde 5e plaats bij instap NTS10 dus door
1 meisje 7e en haar tweelingzusje 9e bij pupil I NTS 9

Andere twee helaas niet geplaatst voor de volgende wedstrijd maar gelukkig hebben ze wel allemaal minstens 1 toestelfinale :woep:

3 februari wedstrijd 4e divisie en 10 februari toestelfinales.
En zondag hadden ze tumblingwedstrijden in Belgie en daar hebben ze ook weer mooie podiumplaatsen weg weten te kapen bij di belgen :D

Over tumbling gesproken, vond nog een mooie YouTube site van de World Cup Tumbling:
http://www.youtube.com/profile?user=tumblewhore

En een mooie compilatie van Damien Walters:
http://www.youtube.com/watch?v=P89LCuQZj7c
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
He.. wel coole filmjes :D:D

Mooie pakjes hoor! Altijd leuk nieuwe pakjes :D:D:D

Onze selectie krijgt ook weer nieuwe pakjes, zijn in de maak. Maar de probeerversie die we opgestuurd kregen vanuit België zag er niet uit.. haha! Dus nu is een trainster daarheen gegaan om het eens goed uit te leggen! Dus ik ben benieuwd :)

Waarschuw beheerder
ja me zusje is fries kampioen op de brug geweest
Waarschuw beheerder
2 Hardstyle-Diva:

Van harte!! :D:D [img width=42 height=34 cacheid=00003e0f000cc584abec5d7f1a01bf0f5e]http://www.my-smileys.de/smileys3/35.gif[/img]

[img width=112 height=80 cacheid=000049d80005a1533bf1b1091a01bf0f5e]http://www.my-smileys.de/smileys3/00009169.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Hoi hoi
Bedankt :D:D:D

Gister mijn 2e plaatsing gehad en dat ging niet zo lekker :s helaas
Als eerste toestel balk, oei wat was ik zenuwachtig en dat was te zien, dikke wiebels na elke sprong, echt niet goed, moet nog maar even hard trainen voor de toestelfinales want die heb ik wel in de pocket Resultaat was een 8,55 haha nog beter dan de eerste plaatsing. Hierna naar vloer... Die ging ook niet zo lekker, oefening beetje kwijt, verbindingen klopten niet naar mijn idee maar goed toch 1 tiende punt hoger dan in december een dikke 8,70 ook hier nog goed aan sleutelen voor de toestel finales want ook voor vloer heb ik me geplaatst....
Na de vloer mocht ik springen dat ging niet lekker, totaal andere plank dan op de training, naar mijn idee was ik flink gehoekt, armen krom etc etc alles wat mis kon gaan ging naar mijn idee ook fout, maar toch nog een 7.95 er uit geperst
En toen, de brug wat een kut toestel, ik durfde niet op te hurken doordat er geen matje lag en als ik dan op de grond val heb ik geen enkels meer over, dus er op geklommen en wel salto gedaan... Naja iets dat er op moest lijken haha, toch nog een 6,60 over gehouden

Uiteindelijk 11e geworden van de 23 ofzo... Nog best redelijk, vorige keer 9e maar gemiddeld 8e..... Dus sowieso niet door naar `t FK maar dat had ik ook niet verwacht... En nu hard trainen want volgend jaar wil ik `t allemaal toch beter doen

Mijn meiden van LONGA (loop ik stage) hebben het keurig gedaan 2x 2e en 1x 3e verder allemaal net erbuiten 5e, 6e en 7e en van 1 is nog niet bekend..... De 3e divisie meiden deden t ook heel netjes, 2 van de 3 hebben zich geplaatst voor de landelijke halve finale....
De derde divisie meiden van mijn eigen vereniging hebben zich beide geplaatst..... En de meiden op de keuze wedstrijden hebben `t keurig gedaan.... Weer veel prijzen in de wacht gesleept, dus opzich was `t toch een succesvol weekend :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Al met al.. toch best goede cijfers hoor! Hoewel je zegt dat het niet optimaal was allemaal.. volgende x nog mooier dus ;)

Veel suc6 met je toetselfinales, dat is altijd leuk :D:D

De meiden van je stage hebben het zo te horen ook netjes gedaan ;) Altijd leuk.. leuk resultaat, zo zie je waar je het voor doet!!

Suc6 nog met alles... ;)

Waarschuw beheerder
Klinkt allemaal goed! Je had wel goeie cijfers!

Tis idd altijd leuk als je meiden het goed doen :)

Ik mag zaterdagmorgen aan de bak voor de tweede competitiewedstrijd en 's middags hebben mijn meiden hun eerste competitiewedstrijd, spannend dus!

Volgende week jureren op het NK groepsspringen in Landgraaf, doen er nog bekenden van jullie mee?

En de kaartjes voor het EK zijn binnen! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoi hoi......
Tjee wat heb ik lang niks van me laten horen "schaam"

Mirrie hoe is je wedstrijd gegaan???

Ondertussen weer heel wat gebeurt.....
Normaal gesproken gaan alle jongens door naar de Friese Kampioenschappen, dat was plots niet zo, dus toen ik namen van mijn jongens niet hoorde stond ik echt op aanvliegen van de wedstrijdleiding haha.... Gelukkig toch 2 door....

Toen was plots 1 meisje van mijn stage vereniging niet door naar de halve finale (3e divisie)... Het was onder voorbehoud, maar toch je rekent er wel op, dat was wel een domper.....

En verder heb ik de gok gewaagd door 2 instap meisjes en 1 meisje van 8 jaar van de recreatie groepen op niveau 14 in te schrijven (normaal gesproken doen de recreatie meiden alleen mee met niveau 15, 16 en 17) Helaas heeft het meisje van 8 jaar afgezegd want die is op vakantie, maar de andere 2 gaan zo in actie komen...... Ben benieuwd..... Houd jullie op de hoogte.....

Groetjes Lara

Waarschuw beheerder
Ja, tis erg lang stil geweest hier.

Mijn tweede competitiewedstrijd ging voor de ploeg goed. We hebben ook deze wedstrijd gewonnen. Bij mij ging alleen sprong en balk redelijk, vloer gleed ik weg en ging door m'n enkel met een sprongenserie en brug...daar wil ik niet eens over praten haha. Was al met al nog 4de, niveau was niet zo hoog.

Mijn meiden hadden ook wedstrijd. Ik heb allemaal eerste en tweede jaars jeugd meisjes en bij die andere ploeg waren allemaal laatste jaars jeugd en meiden die veel meer uren trainen dan die van mij. We hebben verloren met 1.65 dus alsnog best weinig. Helaas vielen ze bij mij bijna allemaal met ophurken ( met inturnen ging het zo goed!) en als je die vallen niet gehad zou hebben dan hadden we gewonnen maar ja!

3 maart mag ik zelf weer en mijn meiden ook, ben benieuwd.

Ik moet nog twee lessen geven voor de cursus en nog een verslag schrijven en dan heb ik eindelijk mijn volledige C! Dan gaat echt de vlag uit, wat een drama cursus!

Ow ja en ik heb gejureerd op het NK groepsspringen in Landgraaf.Zijn weer wat rare dingen gebeurd maar het was wel weer leuk om te doen. Ik was deze keer uitvoeringsjurylid en we hadden op onze baan tumbling, trampoline en paard/trampoline, dus wel afwisselend!

Succes allemaal met wedstrijden en andere turndingen!