Hoi hoi
Bedankt

Gister mijn 2e plaatsing gehad en dat ging niet zo lekker

helaas
Als eerste toestel balk, oei wat was ik zenuwachtig en dat was te zien, dikke wiebels na elke sprong, echt niet goed, moet nog maar even hard trainen voor de toestelfinales want die heb ik wel in de pocket Resultaat was een 8,55 haha nog beter dan de eerste plaatsing. Hierna naar vloer... Die ging ook niet zo lekker, oefening beetje kwijt, verbindingen klopten niet naar mijn idee maar goed toch 1 tiende punt hoger dan in december een dikke 8,70 ook hier nog goed aan sleutelen voor de toestel finales want ook voor vloer heb ik me geplaatst....
Na de vloer mocht ik springen dat ging niet lekker, totaal andere plank dan op de training, naar mijn idee was ik flink gehoekt, armen krom etc etc alles wat mis kon gaan ging naar mijn idee ook fout, maar toch nog een 7.95 er uit geperst
En toen, de brug wat een kut toestel, ik durfde niet op te hurken doordat er geen matje lag en als ik dan op de grond val heb ik geen enkels meer over, dus er op geklommen en wel salto gedaan... Naja iets dat er op moest lijken haha, toch nog een 6,60 over gehouden
Uiteindelijk 11e geworden van de 23 ofzo... Nog best redelijk, vorige keer 9e maar gemiddeld 8e..... Dus sowieso niet door naar `t FK maar dat had ik ook niet verwacht... En nu hard trainen want volgend jaar wil ik `t allemaal toch beter doen
Mijn meiden van LONGA (loop ik stage) hebben het keurig gedaan 2x 2e en 1x 3e verder allemaal net erbuiten 5e, 6e en 7e en van 1 is nog niet bekend..... De 3e divisie meiden deden t ook heel netjes, 2 van de 3 hebben zich geplaatst voor de landelijke halve finale....
De derde divisie meiden van mijn eigen vereniging hebben zich beide geplaatst..... En de meiden op de keuze wedstrijden hebben `t keurig gedaan.... Weer veel prijzen in de wacht gesleept, dus opzich was `t toch een succesvol weekend