Partyflock

Forumonderwerp · 629298
2 volgers · 27045x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer mensen die turnen want heb soms ech het idee dat ik ongeveer de enige ben( nie dat dat de sport minder leuk maakt hoor:P)....so let me know en wat voor niveau turn je?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is gewoon kut, dat na 1 wedstrijd je wedstrijdseizoen al voorbij is

:yes: vind ik ook.

Jammer dat je stopt butterfly, maar je gezondheid is idd belangrijker (F)
Waarschuw beheerder
Jah idd! Maar ik ga af en toe nog wel lekker trainen hoor!!

En einde van dit seizoen hebben we nog een internationale wedstrijd. Komen verschillende landen naar ons in Deventer.
O.a. Malta, Duisteland en Italië. Duss wordt wel leuk!

En miss dak dan nog wel xtje meedoe O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Vet tof!!!

Heb ik nog nooit gehad, lijkt me super keertje mee te doen aan zoiets.

Ik ga wel gewoon door met turnen! Heb wel zin om weer nieuwe onderdelen te gaan turnen:), weet nog niet helemaal wat. Zit te denken aan los om tot handstand op brug en op balk kan ik geen arabier met mn enkel, geen boogje met mn rug, dus denk dat ik weer bezig ga met overslag of ga beginnen met flick flack.

Op sprong wil ik aan de gang met yamasita halve draai. Heb het een poosje geoefend, maar durf niet zo goed te draaien, angst voor mn enkels/landing.

Wil wel dezelfde vloeroefening houden, toen ik met mn hoofd naar de jury stond om iets te doen, een danspasje geloof ik, toen zag ik de jury helemaal mee dansen:) Vet tof:)
Waarschuw beheerder
Klinkt leuk allemaal :D
Zo doorgaan dus!! (Y)

Jah je vloer was errug leuk! Heb d'r ook van genoten. Sommige vloeroefeningen waren minder.. en dan ook iedere x dat oude vloermuziekje van Harmes, ook wel x leuk geweest.. :P

Wij gaan nu al 3 jaar naar internationaal toernooi in België en nu hebben wij deze landen ook bij ons uitgenodigd :D Duss helemaal toppie!!

En dan mag je gewoon doen wat je kunt en dat is altijd leuk!! Ik mocht bijvoorbeeld afgelopen zaterdag geen hurk-hele draai op balk springen want dat is een D. En dan mag dat lekker wel allemaal!

En dan kunnen we op sprong ook gewoon overslag-salto en sjukie springen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan dat allemaal niet eens op sprong, we hebben geen kuil dus ook geen mogelijkheid om het te oefenen!

Moet het maar bij draaien houden;).
Waarschuw beheerder
Jah valkuil is errug handy!!

Je kunt de gekste dingen uitproberen, en altijd leuk als et dan toch lukt!! Haha.. O:)

Waarschuw beheerder
zo wat een kleine verschillen bij de wedstrijd...... maar ik had zaterdag ook wedstrijd en ik was 1e :D:D:D totaal onverwacht had een 8,7 op balk, 9,3 op vloer, 8 op brug (voor t eerst geen 5 spontaan opeens een 8 nu moet ik zeggen was voor t eerst dat ik niet van de brug viel en een goede oefening turnde met uw 9,5) en sprong 8,3 totaal 34,300 de 2e had 34,250 en de 3e 33,300 dus was best trots op me zelf. tevens heb ik me ook nog een geplaatst voor de friese kampioenschappen op 1 april en heb 3 toestel finales in de wacht gesleept, sprong, balk en vloer........ Dit is echt een top jaar voor mij en cker een mooie afsluiter want ik zit er ook over na te denken om te stoppen, maar aan de andere kant heb ik net zolendraai en kip geleerd + arabier flik-flak en salto 1/2 van balk en ik ben bezig met yamashita dus ik zie het wel........

2 loes erg k*t idd dat na 1 wedstrijd je seizoen al weer voorbij is!!
Waarschuw beheerder
Klinkt goed Hardstyle-Diva :D

Gefeli!! (F)

Ook tof dat je 3 toetselfinales hebt :jaja:

Gaat helemaal goed komen hoor ik al wel ;p
Suc6 de komende tijd!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vet goed man!

Als het zo goed gaat, waarom zou je stoppen..??

Vandaag weer getraind, begin gemaakt met flick flack op baNk!! los om tot handstand op brug en yamasita halve draai op sprong, wel erg moeilijk, maar het is het proberen waard:)

Waarschuw beheerder
hihi ik heb der 5 jaar OpgeZeten en tussenDo0r Ook Nog Op SelecTie,, Maar Dat Was Te Zwaar Dus Was Ik Mee Gaan St0ppen Omdat Ik Toen Ook Nog Jong Was!!! Maar Nu Ben Ik Er HeleMaal Mee GeKapt OpZich Wel JamMer Want Ik Kon Er Wel Een Carriere Mee Maken... Mja

(K)

Waarschuw beheerder
nou heb steeds vaker pijntjes enzo........ mja gaat wel erg lekker op t moment dus kweet nog niej als ik einde van het seizoen niveau 8 kan ga ik cker nog door

Waarschuw beheerder
heb altijd geturnt tot mijn 17e ongeveer, toen kreeg ik werk en dat ging voor
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik lees wat jij kan diva dan kun je makkelijk niveau 8 toch...??

Ik kan geen eens zolendraai;)

Waarschuw beheerder
ik doe me best om 8 goed te halen met ook nog een beetje normale uw hahaha

zolendraai is vet easy vind ik dan maja ik heb weer problemen met andere dingen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loes(K) op woensdag 8 februari 2006 om 21:01:
Ik kan geen eens zolendraai

Hahaha.. insgelijks!

De ene x lukt die wel, de andere x weer nie ;p
Zo stom..

Daarom heb ik em ook nooit in mijn wedstrijd oefening!

Waarschuw beheerder
tsjah ik kon nooit ophurken en viel steeds achterover dus toen moest ik es proberen zolendraai direct erna en dat lukte echt stom maja........ gelukkig kan ik nu wel ophurken want zolendraai kon nog niej in me oefening....
Waarschuw beheerder
donateur
Doordat ik met wippetje bezig ben gegaan durfde ik niet door te draaien naar zolendraai.

Maarja, vind t wel prima zo:)
Waarschuw beheerder
Ik heb er aan gedaan zo een 13 jaar...maar moest vorige jaar zomer iets te moeilijk doen en scheurde ik me kruisbanden maaaaaaar ik mag over paar weken weer vrolijk beginnen :D en deed bij springgroep niveau A...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 08:42:
hihi ik heb der 5 jaar OpgeZeten en tussenDo0r Ook Nog Op SelecTie,, Maar Dat Was Te Zwaar Dus Was Ik Mee Gaan St0ppen Omdat Ik Toen Ook Nog Jong Was!!! Maar Nu Ben Ik Er HeleMaal Mee GeKapt OpZich Wel JamMer Want Ik Kon Er Wel Een Carriere Mee Maken... Mja

He Rozemarijn kan je niet normaal type dit is zwaar irritant :S
Waarschuw beheerder
hallo allemaal!

na een lange tijd weg te zijn geweest, ben ik er weer!
hoe is het met iedereen? leuke wedstrijden gehad las ik net!
das super! waar vonden de wedstrijden plaats? want dat kreeg ik niet mee?!

mijn meide hebbe ook wedstrijden gehad vandaag. niveau 9 senior 3de prijs binnen gehaalt!!!

gr. tatjana

Waarschuw beheerder
Hallo!

Mijn kids hadden gisteren wedstrijd tegen een andere groep. Dus das de tweede wedstrijd gewonnen, nog 2 te gaan :) Was deze keer met tien punten verschil dus dat is netjes.
Plaats 1 t/m 4 was ook voor ons dus ik kon tevreden zijn.

Gefeliciteerd trouwens tatjana met jouw meiden!
Anderen nog wedstrijden gehad?
Waarschuw beheerder
donateur
Bij ons waren gsiter wedstrijden, deden 18 meiden mee en haddne gewon 8 prijzen!! Vet goed.

Kwma er een trainster van een andere vereniging naar mn trainer toe, zegt ze: Het is wel toevallig he, al die prijzen!!

Waar haalt ze het lef vandaan, wij z ijn altijd heel eerlijk met regels e.d. met promoveren. En dat ze dan zoiets zegt, kan gewoon niet tegen dr verlies.

Waarschuw beheerder
Ja das altijd zo jammer he! Triest vind ik dat!
Waarschuw beheerder
Turnen? das egt wel lache! heb er niet
op gezeten maar weet wel dak lenig genoeg ben
haha k hoef maar 1 goeie warming up en k zit zo
in de spagaat haha lache man

Waarschuw beheerder
tsjah je hebt er van die onsportieve trainers/trainsters bij lopen :S.......... Maar wel netjes al die prijzen van jullie!!

Ik heb zaterdag wedstrijden met me jochies en dat gaat een bagger slechte wedstrijd worden, want ze kennen de oefening nog steeds niet hopeloos word je er van maja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou.. veel sterkte Hardstyle-Diva!!! ;)

Enne Loes dat klinkt lekker 8 prijzen!! (y)

Bij ons gaat et ook wel goed..
beste medailles allemaal en 3 meisjes overijssels kampioen, duss komt ook wel goed :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga morgen gewoon naar Mexico.
Dit stressen hier in huis en ik zit mooivoor de pc:)

Ga mn tas nog even afpakken, het geloof ik alles.

Dus tot over twee weekjes!!

Kus(K)

Waarschuw beheerder
Pfft, ik ben jaloers!
Ik mag nog fijn deze week werken en dan een weekje vrij maar in die week moet ik ook zoveel doen dat ik amper vrij heb!

Veel plezier in ieder geval Loes!

Waarschuw beheerder
ik wou dat ik ff 2 weekjes weg kon, veel te druk heb ik t pff

maar Loes heel veel plezier!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 21:46:
ik wou dat ik ff 2 weekjes weg kon, veel te druk heb ik t pff

Ook al!

Moet nog zooooveel voor school doen! :(
Heb nie zin in O:)

Heeeeeeel veel plezier Loes!!

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook echt heel erg druk hoor, maarja dan maar niet. Moet mn projectgroep wel alleen laten, maar ze kunnen moeilijk an mij verwachten dat ik niet heen ga:)!

Verder gaan we voor tsjuki oefenen, best grappig. We hebben geen valkuil, maar gaan op de een of andere manier er toch naar toe werken!

Waarschuw beheerder
tjoeki zonder valkuil, kan wel hoor als je heel creatief bent....... wordt dat nou veel gesprongen in jullie niveau?
Waarschuw beheerder
In niveau 5 zijn er een aantal die het springen, maar niet veel.
In niveau 6 mag je het niet eens springen, dan krijg je gewoon een 0 :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loenachick Loux :yes: op woensdag 15 februari 2006 om 13:53:
In niveau 6 mag je het niet eens springen, dan krijg je gewoon een 0

Idd!!

Wij hebben afgelopen jaar hard op tsjuki en overslag-salto getraind. Mogen we het niet doen :(

Dus dan maar weer overslag heel en half in half/heel uit ;p
Waarschuw beheerder
Wij hebben afgelopen jaar hard op tsjuki en overslag-salto getraind

trouwens......echt goed (Y) dat je dat kan. Ik durf het gewoon echt niet, ook al hebben wel zachte landing (in overdekte valkuitl)
maar ja ik maak veel te weinig hoogte dus dan is het ook wel riskant om uit te voeren ;P

ik ben nu half in, heel uit aan het trainen, vind het wel een mooie sprong om te zien namelijk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tsjuki en overslag salto zijn wel hele mooie sprongen om te zien, maar je moet er idd wel het materiaal voor hebben om het aan te leren........

ik blijf lekker overslag springen word eigenlijk alleen maar gesprongen hier t/m niveau 7 dus jaa..

Uitspraak van * Butterfly * op woensdag 15 februari 2006 om 15:12:
Wij hebben afgelopen jaar hard op tsjuki en overslag-salto getraind. Mogen we het niet doen

Hebben jullie wel een valkuil dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 12:07:
Hebben jullie wel een valkuil dan?

Jupz! Zo'n groot blauw geval als een soort groot kussen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb vroeger wel wedstrijden geturnt.. niet al TE hoog niveau maar wel aardig ..
toen ik voetbal erbij ging doen werd t elke dag trainen voor beide om en om zeg maar.. dus werd te veel..
heb ik turnen laten vallen... :( had k echt nooit mogen doen..maar nu ben ik lang niet zo lenig meer echt zonde .. heb daar best spijt van turnen is echt een mooie zekr kicke sport :D we trainden ok welleens in turnhout .. daar hadden ze ook van die valkuilen.. (Y)(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Butterfly * op donderdag 16 februari 2006 om 16:59:
Jupz! Zo'n groot blauw geval als een soort groot kussen

Ow die ja die hebben wij ook een opblaaskast echt handig kan je hoger en lager doen....
En bij een vereniging waar ik les geef hebben ze een kuil op wieltjes echt zo handig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 21:28:
opblaaskast echt handig kan je hoger en lager doen....

Dat hebben wij niet.

Wij hebben van zacht materiaal een heel groot vierkant geval waar een hoes omheen zit. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Butterfly * op vrijdag 17 februari 2006 om 12:07:
Wij hebben van zacht materiaal een heel groot vierkant geval waar een hoes omheen zit.

ow zo`n ding........ das ook vet handig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 08:43:
das ook vet handig

IDD errug handig!!

Hebben we achter sprong, tumbling, grote trampoline, dubbele trampoline en we hebben een brug boven die kuil.

Waarschuw beheerder
echt ideaal!!!!

zo vandaag wedstrijden met me jongens gehad, 3 deden mee, 1 1e 1 2e en 1 7e jammer vd laatste....... maar wel weer 2 door naar t FK :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er nog mensen die in mei mee gaan doen aan een toestelwedstrijd in nijmegen is het geloof ik.

Je kunt je inschrijven per toestel. Lijkt me leuk!!

Wij gaan waarschijnlijk wel meedoen met een klein groepje.
Het is namelijk alleen voor vierde en derde divisie.
Blijf je ook ergens naartoe trainen.

Wij hebben helemaal geen kuil, maar het tjuki gebeuren oefenen we met een verhoogd vlak achter de pegasus met matrassen erachter, als dat goed gaat met op de rug van gaat het verhoogd vlak weg. Dan gaan we hetzelfde doen op laag vlak en op den duur moeten we denk ik gaan draaien...wel eng maarja.
Waarschuw beheerder
nouw ; een vriendin van mij die deed eerst topsport. maar was er mee gestopt omdat het te zwaar was ofzoiets. en is ze gaan paardrijden ; maar dat beviel toch niet zo goed. en nu is ze weer gaan turnen ; weet alleen niet welk niveau ze doet. :\

Waarschuw beheerder
2 Loes hoe was je vakantie
Wij doen niej mee met die wedstrijden..... we hebben al te veel wedstrijden

Waarschuw beheerder
Ik heb vroeger een paar jaar op Turnen gezeten :D
Vindt het echt gaaf :)

Waarschuw beheerder
turnen is ook gaaf :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loes(K) op zondag 19 februari 2006 om 17:57:
Zijn er nog mensen die in mei mee gaan doen aan een toestelwedstrijd in nijmegen is het geloof ik.

Klinkt leuk! Maar wij doen volgens mij nie mee..

Maarre op zo'n manier blijf je idd ergens naar toe trainen :D

Idd Loes, hoe was je vakantie??

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:55:
turnen is ook gaaf

IDD!!! :jaja::jaja: