Partyflock

Forumonderwerp · 629298
2 volgers · 27163x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer mensen die turnen want heb soms ech het idee dat ik ongeveer de enige ben( nie dat dat de sport minder leuk maakt hoor:P)....so let me know en wat voor niveau turn je?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Butterfly * op dinsdag 6 december 2005 om 15:54:
ik heb in Haaksbergen

goh dat is lekker dicht bij mij :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loes(K) op dinsdag 6 december 2005 om 16:07:
4 februari, maar jij deed toch niveau 5??

Ja klopt, is zaterdag 4 februari in Haaksbergen!

Was het maar zo dat ik op 14 januari had ;P
Is 1e,2e en 3e divisie.. in DEVENTER!!
Bij mijn eigen club!

Maar is dus maar tot niveau 4!
niveau 5 heeft in Haaksbergen :( baal ik echt van!!
Anders lekker in eigen hal! Majaa.. is nie anders?!
Waarschuw beheerder
donateur
Jij turnt derde divisie hoor!

Moet je maar kijken op www.turnendames.nl
dan naar mededelingen, naar de datum 20-09-05

en dan wedstrijdindeling in divisies. In niveau vijf turn je derde, ik zes vierde! Zou maar even vragen of je trainer zich helemaal goedh eeft ingelezen hoor! Want zo kan er meer fout gaan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loes(K) op woensdag 7 december 2005 om 19:44:
In niveau vijf turn je derde, ik zes vierde!

Klopt meisie!

Mijn trainster had et idd nie helemaal goed doorgegeven..

ik doe 4e divisie dus niveau 6!
En daarom dus geen tjuki springen ;)

Niveau 5 is idd 3e divisie en bij mijn eigen club is die wedstrijd!

maar wat ik wel balen vind is dat ik veel meer op balk kan dan dat ik laten zien mag.. het heeft bijvoorbeeld geen nut om hurk-heel te springen want krijg ik toch geen punten voor? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Maar als je veel niet mag doen, waarom ga je dan geen niveau 5 turnen? dat is toch ook veel leuker voor jezelf, en een beetje een uitdaging
Waarschuw beheerder
Jah.. ik weet het! Maar we hebben er specifiek voor gekozen om met de hele groep hetzelfde niveau te doen omdat je anders krijgt dat iedereen op een andere dag een wedstrijd heeft en we wel aan elkaar gewaagd zijn als clubgenootjes, want de een is sterker op brug en sprong en de ander op balk en vloer. Dusss.. vandaar! :)

Duss.. we maken er gewoon een leuke wedstrijd van ;P

En waarom ik geen niveau 5 ga doen.. ik heb gister een en ander bekeken, wat er van je verwacht wordt etc. En ik kom dan op brug in de knoei, want dat is mijn zwakste onderdeel en in niveau 5 kan ik niet aan de eisen voldoen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb zaterdag wedstrijd...Help!! Het enige wat gaat lukken is sprong en brug met een onderdeel nogal wat aftrek voor de uitvoering, balk een grote verrassing :S en vloer... zou redelijk kunnen gaan. Jullie horen wel hoe het is gegaan haha.
Mijn kids zijn nog zenuwachtiger want die hebben verplichte oefenstof en pas 3 weken ofzo dus moet nog aardig wat begeleiden. Ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Succes met je wedstrijd mirrie (Y) Doe je best!

2 Butterfly: wel fijn dat je niveau 6 met de hele groep doet. Ik MOET niveau 5 doen, ik was door mijn club te laat ingeschreven voor 6, dus kan niet meer :S

Moeilijkste is 2 B's op brug en een B als laatste serie op vloer. Gaat ook niet lukken, maaaaaaaaargoed. Ik doe mee voor de lol en de wedstrijdervaring en beetje spanning is ook wel leuk!

(F)
Waarschuw beheerder
Suc6 Mirre!! ;)

Jah is idd wel fijn met hele groep!
Niveau 5 was voor mij ook te moeilijk op brug, kom ook nie aan de eisen duss dat maakt et meteen al minder :(

Maar ik ga m'n best doen in niveau 6 en we maken er een gezellig wedstrijdje van :D

:flower:

Waarschuw beheerder
2mirrie succes!!!

Morgen ook wedstrijd echt grrrrrrrr ik zie wel sta nu al stijf van de zenuwen, hoop niej dat ik het daardoor ga verprutsen word vanacht niet slapen enzo, maja heb een doel bij de eerste 15 eindigen heb gewoon 28 tegenstanders :S... maja jullie horen het wel!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat niveau 5 de brug aaridg haalbaar is, los om boven horizontaal en een salto halve draai af. En je hebt twee b`s. Ik durf dn geen salto, dus voor mij zou het moeilijk worden, maar wippetje naar de hoge is ook min. een b.

Op balk is het ook mogelijk, losse rol, wisselhurkhoek of arabier heel uit. Ben nu beetje half aan het oefenen!
Wel grappig:)

Waarschuw beheerder
mirrie hoe is t gegaan..... ik heb vette kut wedstrijd gedraaid maar ben toch nog 8e van de 28 dus ben wel blij opzich, sprong 8,45 brug 7,40 balk 6,80 en vloer 8,80 alleen me balk ff bijspijkeren nog :D
Waarschuw beheerder
Ahhh netjes hoor Hardstyle-Diva!! Idd ff aan balk werken en dan komt et helemaal goed :D ;)

2 Loes: Balk komt ook wel goed want heb wisselspagaat(C), wisselhurkhoek( B ) en 3kwart hurksprong( B ) (heel mag nie :P) Dus daar zit ik niet mee..

Maar ik kan geen goede losom dus die telt nie en doe ik dus ook nie! En salto halve draai lukt nie :S Dus hou het maar gewoon bij mijn hurksaltootje :P

Dus in niveau 6 zit ik toch beter op mijn plek :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat voor b doe je op brug dan, heb je die niet?

balk gaat zo te zien zeker wel goed komen!
Waarschuw beheerder
Tips voor B;s op balk\; well tot tenenstand 2 sec. vasthouden en zweefstand op tenenstand. Afsprong arabier hele draai af, het lukt mij al aardig.

Losom op brug is voor mij geen optie. Ik doe streksalto halve draai af, die gaat al wel redelijk. Maar aan 2 b s op brug kom ik dus niet. wippertje is trouwens een c, ik kan hem alleen tot stilhang :S

ik ben eruit welke sprong ik ga doen; half in, heel uit, echt een vrij makkelijke sprong, dacht dat ie moeilijker zou zijn.

Op vloer is het eenvoudig om aan B onderdelen te komen.

Waarschuw beheerder
ow dat komt wel goed!!!

Was heel vaag vanmiddag want op brug t enige dat geteld kon worden was me hurksalto af de rest niet goed uitgevoerd en komt een 7,40 uit en balk heel stabiel 1 wiebel 1 val en door verkeerd afzet kwam ik bij salto af niet goed rond en kreeg gewoon 3,2 aftrek we hadden uitgerekend dat ik dus van een 9 uit moest gaan min een eis van die salto is dus 8,8 naja en die wiebel zal wel 3/10e zijn geweest in iedergeval we waren tot de conclusie gekomen dat t niet lager dan 8 kon zijn en dan opeens een 6,8 :S, maar ja heb al wel 2 toestel finales in me zak :D

Waarschuw beheerder
Goeiemiddags! Nou viel me eigenlijk best mee. Mijn kids hebben het redelijk gedaan, balk en sprong wordt hard werken voor ze.
Bij mij ging het het eigenlijk ook best aardig. Omdat het clubkampioenschappen waren gingen we allemaal uit van een 10 om zo iedereen een kansje te gunnen voor een medaille.
Jammer is dan wel dat een aantal meisjes geen risico nemen en alleen turnen wat ze kunnen en niet meer. Dit is juist een gelegenheid om iets uit te proberen in een wedstrijd, vind ik dan.
Ik begon op balk met 8.6 had een grote wiebel met hele pirouette, echt kneuzig, stond gewoon goed en dan op eens ontspannen maar verder goed. Toen brug, ging best goed, had 8.5. Daarna springen, dat was geen probleem, 9.3 en daarna nog vloer. Werd streng gejureerd vond ik, stapte er alleen met loopoverslag, overslag uit, beetje dommig, had 8.3. En dat was genoeg voor de derde plek, dus was wel leuk!
Zo, einde van dit verslag ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een poosje half in heel uit geoefend maar draaide niet goed af en viel iedere keer tot het 1x fout ging, draaide verder op de grond en draaide over mn eigen enkel heen.

Doe liever ook geen half in half uit meer, heb het net uit mn hoofd dat ik weer gewoon overslag kon. kon op den duur alleen maar dingen met half in. echt zo kut, met salto ook helemaal fout gegaan. Dus doe gewoon overslag en yamasita. Kan haast niets fout aan gaan. heb geen hoek, geen kromme armen of benen dus:)!

Op balk kan ik idd misschien meer b`s halen! Op brug speel ik liever op safe. het kost al vet veel energie, door een extra onderdeel dat slechts 0.1 of 0.2 waard is, gaat er in de rest van de oefening waarschijnlijk vanaf. En vloer tsja das een aardige makkie;)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loes(K) op zaterdag 10 december 2005 om 18:48:
wat voor b doe je op brug dan, heb je die niet?

Kzou et nie weten! Doe volgens mij geen B ;)
Heb alleen wappertje maar dat is een C..
Ga verder ook nie echt fratsen uithalen.. speel ook liever op safe aangezien brug mijn moeilijkste onderdeel is :)

Op balk heb ik idd ook een wel tot tenenstand is dus ook een B :P Afsprong weet ik nog nie.. maar arabier hele draai klinkt idd ook wel leuk :D

Nou Mirre.. Gefeli met je 3e plekje :D Klinkt goed allemaal! Jmmr van je wiebel met pirouette..
Waarschuw beheerder
donateur
Hey louna

ik vind het hel raar dat je je niet meer kunt inschrijven, want pas vanaf 9 december staan de inschrijfformulieren op turnendames.nl

voor de vierde divisie (niveau 6) tot aan ere divisie, dus je zou eventueel nog 6 kunnen gaan doen lijkt mij..

Waarschuw beheerder
mirrie gefeliciteerd!!!

met die btjes en ctjes heb ik niet zoveel dus kan ik niet over meepraten haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dank u allemaal ;)
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd nog hè (F)

De wedstrijden voor niveau 6 begonnen in onze regio al op 21 november :S Dus ze waren gewoon echt te laat :S helaas

Waarschuw beheerder
Ik ga misschien weer beginnen :D:D:D:P
heey louki
Waarschuw beheerder
donateur
Pfffff, ik was de inschrijfdatum vergeten :$ :/ :$ Echt erg maar gelukkig konden we er nog tusen bij de 3e.

Die voor de 4e moet ik de mail nog ff afwachten.
*schaamt zich diep*

Waarschuw beheerder
ow heey kirsten,
kan je je nog inschrijven voor niveau 3???????
Waarschuw beheerder
donateur
Officieel is de inschrijfdatum dus al gesloten maar je kunt het altijd nog ff proberen.

Mij was het vanmiddag nog gelukt :D

pfieuw
*voelt weer een zware last van d'r schouders af vallen*
Waarschuw beheerder
Marinnnnnn, kom bij ons dan :P
Ik wist wel dat je weer wou beginnen :D

Waarschuw beheerder
ik turn niet,maar moet op school wel veel turnen
tis moeilijk en zwaar,maar als iets goed lukt, is het echt gaaf!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 14:35:
ik turn niet,maar moet op school wel veel turnen

Op welke school zit je dan?

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 19:40:
Ik ga misschien weer beginnen

Altijd leuk :d

Uitspraak van * Kirsten * op dinsdag 13 december 2005 om 07:30:
pfieuw
*voelt weer een zware last van d'r schouders af vallen*

Geloof ik graag! :D
Gelukkig maar dat het nog gelukt is!! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * Butterfly * op dinsdag 13 december 2005 om 16:54:
Gelukkig maar dat het nog gelukt is!!

Nu alleen nog wachten op de bevestiging voor de 4e divisie, maar die vind ik ook niet zo heel erg belangrijk :x

Waarschuw beheerder
Sorry, maar daar lijkt me geen ene fuck aan echt. Wel respect voor de ringzwaaiers, want ik weet dat dat heel zwaar is :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 13 december 2005 om 20:31:
Wel respect voor de ringzwaaiers, want ik weet dat dat heel zwaar is laatste aanpassing 13 december 2005 20:31

haha ff bijdehante opmerking van mij: meisjes doen ringen zwaaien heren ringen stil hahahah sorry moest ff ben vandaag flauw :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Marinnnnnn, kom bij ons dan
Ik wist wel dat je weer wou beginnen

Ja kom ik ook misschienk, heb misschien een dealtje met claudia gesloten o:)!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Toch maar weer beginnen , het is een verslaving he;)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loes(K) op donderdag 15 december 2005 om 12:13:
Toch maar weer beginnen , het is een verslaving he

Jah.. ik ben een jaartje gestopt.. en in die tijd heb ik eigenlijk nie veel gedaan, duss toen ik weer ging trainen was echt veel minder lenig dan daarvoor :( En merk et nu nog wel es.. dat bepaalde dingen nie meer zo makkelijk gaan als daarvoor! :P

Maar ik miste het ZO erg.. en toen ging ik een x kijken en kon et nie laten om 2 dagen later toch maar weer mee te trainen O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 11:50:
Ja kom ik ook misschienk, heb misschien een dealtje met claudia gesloten !!!!!!

Zou mooi zijn om toch weer te beginnen. Succes en hoop je nog eens te zien op wedstrijden, net als de rest trouwens.. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hey Kirsten, ik ben misschien vrijdag in Goes. Patrick zei dat we uitgenodigd waren door Dave om een keer mee te springen. Dus waarschijnlijk komen we vrijdag trainen daar.
Waarschuw beheerder
donateur
Vrijdag als ik vanavond?

Gezellig, ie weet kom ik ook nog ff kijken of zelfs wel weer eens ff meedoen :D (als mn kater weg is hehe)
Ga nu naar Antwerpen dus weet nog niet hoe laat ik terugben.

Waarschuw beheerder
turnen heb ik 8 jaar lang gedaan....
heb in de selectie gezeten :D
veel goud ermee binnen gesleept...

Waarschuw beheerder
Ik bedoelde volgende week, ik was even vergeten dat het gister ook vrijdag was :S

Waarschuw beheerder
Wie is er vanaaf ook in Amsterdam?
Waarschuw beheerder
Ik heb ook op turnen gezeten zou het graag weer willen doen! helaas kan mijn knie dat niet meer toelaten.. ben er aan geopereerd en durf het niet meer..
Ik zat eerder in de selectie..
Je bent heus niet de enige mijn broertje is 13 en zit ook op turnen!
(K)

Waarschuw beheerder
ik heb van me 7 tot me 9e top turnen gedaan

mee gedaan op het NK :D

helaas moest ik ermee stoppen want het werd allemaal een beetje veel school en trainen elke dag van 6 tot 9
en ik het weekend ook nog is
Waarschuw beheerder
donateur
Je benet echt een van de weinige mannen hier die aan turnen heeft gedaan!

Ik ga trouwens morgen naar amsterdam!! Heb er zin in:)!!!

Waarschuw beheerder
ik heb van me 7 tot me 9e top turnen gedaan

mee gedaan op het NK

helaas moest ik ermee stoppen want het werd allemaal een beetje veel school en trainen elke dag van 6 tot 9
en ik het weekend ook nog is

Whuhaha, niet van jou verwacht gheghe
:D
NK? Tegen wie moest je allemaal turnen dan?

Waarschuw beheerder
ennu, ik denk dat het niet echt gaat lukken om weer te beginnen... gaat me teveel geld kosten :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 10:02:
Ik bedoelde volgende week, ik was even vergeten dat het gister ook vrijdag was

Volgende week ben ik er niet...

Dan ben ik veel te druk met de voorbereidingen voor Awakenings :lief: :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo teveel geld, betaal je je zo scheel aan contributie dan??

Waarschuw beheerder
Gymgala was echt leuk! We staan weer met Yuri op de foto :)
En Loes je moet ff opletten op een van die Franse tumblers, dat was een lekkertje zeg! En die nieuwe Roemeen staan we mee op de foto, die heeft echt super mooie ogen. En we staan met een van die broeders trampoline op de foto, kweet alleen nie wie :S En die van dat rope skipping ofzo iets die waren ook grappig. Vink trouwens echt knap!
Kortom.. geslaagde avond!