Partyflock

Forumonderwerp · 629298
2 volgers · 27227x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer mensen die turnen want heb soms ech het idee dat ik ongeveer de enige ben( nie dat dat de sport minder leuk maakt hoor:P)....so let me know en wat voor niveau turn je?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Turnsters. :D Die weten pas wat echt roteren is. ;P

Waarschuw beheerder
iedereen die ik hoor vond de alpha2 goed maar ik vond t een beetje eentonig maja..... technoboy was goed, luna niet, bas en ram niet gehoord, beholder en balistic matig, isaac en pila deden t ook wel goed...... en vince als afsluiter vond ik wel erg vetjes...... maar das ook meer mijn muziek haha..... Zooo t was echt ernstig druk..... stond eerst in de zaal helemaal voorin ergens en toen zijn we maar verhuisd naar boven op zo`n plateau daar ben ik pas echt los gegaan haha.... Daar had je tenminste ook ruimte in de zaal was misschien wel vetter, maar al die lui met die wandelvierdaagsen en stil staande mensen werd er een beetje beu van dus jaah......
Waarschuw beheerder
Jah idd!

Wij begonnen ook in de zaal later ook op een plateau gestaan :D Veel beter!! En je kunt alles mooi overzien ;) :jaja: toch ook leuk.. en idd genoeg ruimte :D

De Alpha2 kunnen beter!! ze draaien jmmr genoeg niet hun nieuwste plaat.. dies wel vetjes :D

Vince draaide idd wel lekker maar was heel erg moe aant einde omdat ik al hele week slecht geslapen had door keelontsteking en heel erg verkouden en heb dus hele nacht staan hoesten en snuiten duss dat was minder! En heb daardoor ook nie alles meer aant einde meekregen :bloos: Was echt op!
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff...
1 zo'n dom Klimaks feestje en gelijk gaat het hier niet meer over turnen :[

haha ;)

Waarschuw beheerder
2 butterfly: heb aan t begin beetje gestaan en niet echt los gegaan zeg maar dus kon aan het eind wel ff losgaan haha.......

Turnen hmzz ojaa ff niks over te vertellen :p
Waarschuw beheerder
Nou heb vanaaf weer lekker getraind!

Was toch begin dit seizoen met leertjes begonnen.. kip laag lukte gewoon nie met die dingen :S

Nu ging ik het voor de grap weer een x zonder proberen en ging SUPER :D Echt zo raar.. en wappertje kip lukt ook en salto ging heel goed! Maarjah.. wel last van m'n handen nu :(

Maar denk dus dat et op de wedstrijd dus maar zonder leertjes word :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik durf de brug niet eens meer op zonder leertjes!!!

Als ik dan een kip o.i.d. doe vind ik het dooreng omdat je dat extra rolletje mist

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens Loes! Ik durf nie eens een buikdraai zonder! Ik ga zo turnen kijken van de mannen heb ut opgenomen van gister. Jammer dat Verona het nie zo goed heeft gedaan maar aan de andere kant wel leuk voor Loes dat zij er een keer bij zit!

Waarschuw beheerder
ik durf niks met leertjes, heb t een tijdje geprobeerd maar o wat is dat zwaar ...... dus ik turn altijd zonder leertjes en me handen zijn er al zo aan gewend dat ik bijna nooit meer blaren heb....

Straks weer lekker trainen heb er nu zin in had vorige week zo`n super training dus ik ga er helemaal voor over 3 weken al wedstrijd dus moet nu wel heb nog steeds geen vloer oefening :S maar komt wel
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag weer pegasus gesprongen, en bezig geweest met yamasita. Hij ging zooo lekker! Echt dikke hoek en vet hoog en ook nog landen. Echt super

Waarschuw beheerder
spring jij ook yamasita dan met de wedstrijd? of spring je het met een halve draai? want ik spring ook yamasita in nivo 10
Waarschuw beheerder
Yuri van Gelder -----------> onze nieuwe wereldkampioen aan de ringen ! ! ! :respect:

Waarschuw beheerder
ja echt vetjes :D en Epke meerkamp 11e Jeffrey 15e ofzo 5e op vloer finale :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja heb het niet gezien maar wel gelezen!

ja spring yamasita en overslag. uitgangswaarde 9.0 en 9.2! Dus lijkt me duidelijk, met halve draai wil ik niet, want heb het net weer goed in mijn hoofd zitten dat ik overslag en salto e.d kan. kon eerst alleen maar half in en met salto keihard op mn bek gaan:S

Waarschuw beheerder
Ik heb alles gezien en opgenomen :) Morgenochtend gaat mijn video weer aan hoor! Ben benieuwd hoe Harmes en Wammes ut gaan doen. Een medaille op sprong zou kunnen, hij gaat als 4de de finale in d8 ik!

Waarschuw beheerder
ooooooow nog vet mooi uitgangswaardes ik spring ook yamasita maar twijfel nog kan veel mee fout gaan en is maar 2/10e hoger dan overslag ik heb uitgangswaarde 9,5 en 9,7 en vorige week met jury erbij sprong ik overslag 2x en had ik een 9,3 :D dus denk dat ik overslag ga doen....

Vanacht na t stappen even genieten van turnen :D Ben benieuwd..... want jeffrey ging als 2e finale in en kwam als 5e eruit bij vloer..... We zullen zien

Waarschuw beheerder
Jaaaaaa Harmes brons :D:D Jammer van Wammes die viel op z''n kontje! Vind het echt leuk voor Harmes!

Waarschuw beheerder
haha jaa en wie had dat gedacht.... ik had t echt niet verwacht ze moest tegen zulke goeie.... de kans voor jeffrey was groter dan die voor harmes...... Zo heb vanacht wel ff in spanning gezeten tijdens de vloer oefeningen en was stiekem wel een beetje blij dat iemand salto tot op kont deed haha....... werd de kans voor harmes veel groter en ze deed wat ze moest doen hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het alleen maar in de herhaling gezien, als ik uit was geweest had het inderdaad gekunt maar had weer een rustige avond op de bank:)! Maar ze had wel een verdomd mooie oefening, wederom zonde van die stap buiten de lijnen, daar moet ze echt iets aan gaan doen!

Ik heb geen idee hoe ik gejureerd ga worden, hoop wel goed, heb geen hoek, geen kromme armen en benen en sta in 1x stil dus kan er nooit heel veel fout aan doen:):)!

Zal bij mij ook wel een beste score worden. En ach beste sprong telt toch als het goed is? Dus dan zie je het v anzelf wel:)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loes(K) op zondag 27 november 2005 om 17:57:
Ik heb geen idee hoe ik gejureerd ga worden

Komt wel goed zo te horen!!

Ik doe half in heel uit.. maar sta nie altijd stil.. anders gewoon half uit de 2e x! :P

Uitspraak van Loenachick Loux :yes: op zaterdag 26 november 2005 om 13:27:
Yuri van Gelder -----------> onze nieuwe wereldkampioen aan de ringen

Jaahh :D echt super! [img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img] Zijn hele oefening stond vrijdag in de AD beschreven :P:)

Harmes ook super goed gedaan ;)

Oww... I love Gymnasticssss [img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img] :lief:
Waarschuw beheerder
Vind het een mooi wk voor Nederland om op terug te kijken, kheb bijna alles gezien, ook `s nachts hihi :D

Ik moet nu niveau 5 gaan doen omdat m'n club me vergeten was in te schrijven voor niveau 7, de datum was al verstreken waarop dat nog mogelijk was...
Dus kheb echt pech!! Maar ben nu wel gemotiveerd om extra hard te trainen voor niveau 5 (zodat mezelf niet voor lul zet op die westrijd haha)

Waarschuw beheerder
nou ik ga na 8 jaar gestopt te zijn met turnen misschien weer beginnen
ben zwaar benieuwd hoe dat gaat :D
testen wat ik allemaal nog kan ivm me knieen
Waarschuw beheerder
nou ik ga na 8 jaar gestopt te zijn met turnen misschien weer beginnen

Ga ervoor zou ik zeggen, ben zelf ook 8 jaar gestopt geweest :bloos: Gaat nu goed, alleen blessuregevoeligheid is wel vrij hoog

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loenachick Loux :yes: op maandag 28 november 2005 om 14:28:
alleen blessuregevoeligheid is wel vrij hoog

ben ook wel bang dat me polsen het nie echt trekken
heb hele zwakke polsen maar nooit echt last mee gehad met turnen
maar nu ik zolang gestopt ben zal ik ze wel weer moeten trainen

ga by the way wel recreatie turnen
dus puur voor de lol :D
Waarschuw beheerder
donateur
woooh niveau 7 en 5 is een aardig verschil!!

Vriendin van mij gaat het ook doen omdat ze geen dispensatie kan krijgen, zeh eeft op de dag van niveau 6 toelatingsexamen voor kunstacademie. Terwijl je vrijstelling krijgt voor school toch??

Waarschuw beheerder
Pfft nou ik doe niveau 8 en ik heb dr aardig moeite mee moet ik zeggen! Ik kom wel aan me elementen maar op bepaalde toestellen kom ik of niet aan een bonus of bijna dus moet nog hard trainen! Heb 10 december clubkampioenschappen maar das nie echt belangrijk dus ik zie wel wat dat wordt. Ga maar eens een keer gewoon risoco turnen, staat toch niet veel op het spel. En tis bij ons al bekend wie er eerste wordt dus daar hoeven we het ook niet meer op te doen haha.
Nog meer mensen binnenkort wedstrijden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 20:30:
risoco

Jullie snappen wel dat, dat risico is :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb bij lang niet al mn oefeningen de bonus.

De bonus staat voor 0.5 punt, hiervoor moet je 2 a 3 extra onderdelen voor turnen, en de kans dat je hier weer aftrek op krijgt is gewoon belachelijk groot. Zoals bij brug zla ik achteropzet moeten doen en kip halve draai. Bij beideh eb ik mijn benen niet helemaal recht waardoor ik de waarde van mijn bonus alweer kwijt ben en ook nog de rest van mijn oefening minder goed kan turnen. Ik focus mij gewoon op die 9.5 9.6 door verbindingswaarde en zorg dat ik een superstrakke oefening draai waar amper iets op aan te mekren is!

Waarschuw beheerder
Gelukkig heb ik dat niet zo streng, bij 1 element meer heb ik meteen die hele bonus van 0,5 te pakken :), maar ik blijf het belachelijk vinden......

Volgende week al wedstrijden. moet alleen nog een balk oefening naja de choreografie ervan.... De rest heb ik allemaal al af...... helaas heb ik teveel gebrugt nu zijn mijn blaren bijna door dus kan ik deze week niet bruggen zeer irritant.... maar ja niks aan te doen..... Spaar liever me handen een weekje dan dat ik weer met blaren de wedstrijd moet doen en dat werkt bij niet :S........

Waarschuw beheerder
niveau's???
dat ken ik helemaal nie, dat was bij mij nie
toen was het A lijn etc
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 07:58:
niveau's???
dat ken ik helemaal nie, dat was bij mij nie
toen was het A lijn etc

ja, sinds die tijd is er echt mega veel veranderd.

helaas maar ja... het gaat nu allemaal vast veel beter worden ;)
Waarschuw beheerder
Jah denk ook wel dat et allemaal veel beter gaat worden!

Maar wel irri dat je in bepaalde niveau's bepaalde elementen niet meer mag doen :S

In niveau 5 mag je bijvoorbeeld geen overslag salto over pegasus springen :(

Waarschuw beheerder
grappig dat er nog zoveel kan veranderen
vond individuele wedstrijden altijd maar weinig aan
maar de springwedstrijden waren altijd super (Y)
wonnen we ook best vaak met ons clubbie in de regio

maar ut begint alweer aardig te kriebelen :yes:
Waarschuw beheerder
In niveau 5 mag je bijvoorbeeld geen overslag salto over pegasus springen

Is dat zo?? Ik heb laatst nl een tabel uitgeprint waarop je vanaf niveau 5 (en hoger, 4,3 etc) bijna elke sprong mag doen. Overslag salto geeft uitgangswaarde van 9,90 aan.

In niveau 6 of lager mag je alleen maar overslag, yamasita, en wat draaien springen..

Ik ga denk halve draai in hele draai uit oefenen, uw 9.00 niet veel maja beter dan overslag..

Moet van balk in niveau 5 een B als afsprong ! ! :S
Nu heb ik een 'makkelijke' ontdekt. Arabier hele draai af (is eigenlijk beetje vergelijkbaar met half in, heel uit met sprong) zie ik nu toevallig in...
mee eens?

Waarschuw beheerder
2 loena: dat klopt wel wat jij zegt die afsprong van balk, want ik leer mijn meisjes voor sprong half in half uit op de volgende manier: 2 kasten achter elkaar aan lopen half in draaien en weer half uit, lekker easy vangen ze krijgen de beweging door zodat het makkelijker gaat als m echt gaan springen, maar dat is alleen voor de afduw fase en hoe ze moeten draaien, maar opzich is het dus hetzelfde als op balk en alleen dan heb je een smaller stukje voor je handen.. Succes!!!
Waarschuw beheerder
Tjah.. wij waren aant oefenen en ging steeds beter! Zegt mijn trainer dat we dat nu met nieuwe systeem niet mogen springen in niveau 5..

Noujah mijn trainster heeft morge aaf laatste jury cursus want zondag is NK Clubteams en daarvoor moet alles bekend zijn hoe of wat! :D

Dus.. dan weten we meer ;)

Zondag nog mensen die gaan kijken? Van mijn club doen 2 teams mee ;) Helaas kan ik d'r nie bij zijn :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het nieuwe systeem veel beter, het is gewoon veel eerlijker.

In niveua 6 mag je geen tjuki meer springen, nou vind ik gwoon eerlijk! Kom je daar op district, springen er mensen overslag salto of tjuki ofzo!

En verder eerder had je 6 niveaus waar je uit kon kiezen. a b c etc. en nu heb je er meer waardoor je meer op dezelfde lijn zit

Die sprongtabel is wel te krijgen op www.turnendames.nl

Clubgenootje van mij doet auerbach salto
van de punt van de balk af b afsprong!

Ik ga trouwens op winterkamp in heerenveen hoogstwaarschijnlijk. Moet nog even kijken wie er allemaal gaan. Iemand anders ooit op kamp geweest daar?

Hoeveel train je daar op een dag, best veel of niet??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kan ook een kunstje:X :D

[img width=200 height=150 cacheid=00000259000004b3bac5cb871a011cc9e7]http://vinz0r.free.fr/afroninja.gif[/img]

Waarschuw beheerder
ik ben zoooo blij kan salto van brug weer alleen :D zo`n lekker gevoel!!!..... ik heb t idee dat ik volgende week best een lekkere wedstrijd ga draaien :d.....

Auerbach is toch salto af maar dan aan de zijkant??? Die had ik vroeger ook als afsprong totdat ik m niet goed inzette en met knieen op de balk kwam daarna nooit meer gedaan.....

2 loes: over het turnkamp het volgende:
Ik ben er zelf nooit op kamp geweest, vorig jaar wel ciosser daar geweest (dit betekent dat ik voor het recreatieprogramma moest zorgen en moest helpen bij de trainingen)
Je traint daar 2 keer per dag 2 uren geloof ik dit houd dus in dat je in 3 dagen 6 keer traint.
Verder is het veel recreatie, dat verzorgt word door 1e jaars van de turnklas.
Als je meer info nodig hebt moet je t maar vragen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loes(K) op donderdag 1 december 2005 om 11:02:
In niveua 6 mag je geen tjuki meer springen, nou vind ik gwoon eerlijk! Kom je daar op district, springen er mensen overslag salto of tjuki ofzo!

Jah okeej.. maar aangezien ik dat juist wel kan springen baal ik daar wel van..

Omdat ik echte springbenen heb kan ik daar mijn punten scoren en ik kom met brug niet echt mee.. en daar laat ik het dus liggen, eerder kon ik dat met sprong compenseren dat gaat nu dus nie meer :S

Uitspraak van Zustertje op donderdag 1 december 2005 om 16:53:
ik kan ook een kunstje

Hahaha :P Lachen... O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loenachick Loux :yes: op vrijdag 2 december 2005 om 15:09:
niveau 5 doen meid!!

Hahaha :P Doe ik ook..

en daar mag et dus ook nie meer :s

Anders was ik wel zo slim geweest.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Je mag in niveau 5 wel tsjuki springen hoor!

moet je maar kijken op www.turnendames.nl en dan
wedstrijdoefeningstof Sprong en dan
Springtabel 5-10

In niveau 6 mag je geen tsjuki springen, in 5 wel!
Waarschuw beheerder
Oww..?? nou dat zei mijn trainer..
noujah.. dan heeft ie et dus mooi fout!

Xie et idd!

Nou das iig nog 1 gelukje :P ;)
Dusss... we gaan gewoon door met oefenen o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loes(K) op woensdag 10 september 2003 om 17:23:
Nog meer mensen die turnen want heb soms ech het idee dat ik ongeveer de enige ben

nee hoor... :d ik oowk :d
(alleen nu niet meer)
heb geturnt selectie en les gegeven in recreatie turnen en selectie... :D

Waarschuw beheerder
ow ik heb nu iets vets ik kan niet ophurken maar wel overhurken dus zaterdag heb ik wedstrijd en dan doe ik overhurken en dan zit af zit op haha is gewoon a1 te vet gewoon :D

wanneer hebben jullie wedstrijden ?
Waarschuw beheerder
wedstrijden...volgens mij pas in februari....
butterfly weet jij dat?? niveau 5

Succes alvast zaterdag hardstyle Diva (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loenachick Loux :yes: op dinsdag 6 december 2005 om 14:16:
butterfly weet jij dat?? niveau 5

Ik heb 4 februari mijn eerste wedstrijd!
Maar is regio wedstrijd he.. ik heb in Haaksbergen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
4 februari, maar jij deed toch niveau 5??

dan heb geloof ik al 14 januari hoor, althans mn clubgenootje wel.