Partyflock

Forumonderwerp · 629166
Waarschuw beheerder
Eindelijk is het zover, Chan en Vief gaan trouwen.

Wie de gelukkige zijn weten wij nog niet, heb jij een idee??? :D :D :D :D :D :D :D

[img cacheid=00000023000bc3192cbff91d1a00222de5]http://pic9.picturetrail.com/VOL275/1433809/2732673/33494290.jpg[/img]

[img cacheid=00000023000bc325669b70c41a00222de5]http://pic9.picturetrail.com/VOL275/1433809/2732673/33494310.jpg[/img]

[img cacheid=00000023000bc3351509c4b81a00222de5]http://pic9.picturetrail.com/VOL275/1433809/2732673/33494265.jpg[/img]

[img cacheid=00000023000bc33bdde94bc81a00222de5]http://pic9.picturetrail.com/VOL275/1433809/2732673/33494260.jpg[/img]

[img cacheid=00000023000bc35199f56dcd1a00222de5]http://pic9.picturetrail.com/VOL275/1433809/2732673/33494276.jpg[/img]

[img cacheid=00000023000bc356835957421a00222de5]http://pic9.picturetrail.com/VOL275/1433809/2732673/33494461.jpg[/img]

Tja om ff een hint te geven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oh oke :D

Waarschuw beheerder
Ben niet heel moeilijk...
Waarschuw beheerder
Ik wel

Waarschuw beheerder
:'(
Waarschuw beheerder
Ja niet huilen JAH ik heb een hekel aan mannen die huilen

Waarschuw beheerder
:/
Waarschuw beheerder
een man moet stoer blijven
Waarschuw beheerder
een vrouw moet niet teveel praten of typen :devil:
Waarschuw beheerder
een Rus moet ff dimmen :@
Waarschuw beheerder
jaaa maar jij bent bijzonder omdat ik van je hou dus je mag best groot mondje geven :devil:
Waarschuw beheerder
Hmm maar goed dat ik mijn tanden net heb laten slijpen :[

Waarschuw beheerder
bijt zachtjes in mijn eiqel... ;)
Waarschuw beheerder
Ben je zo lenig dan Mus???

Waarschuw beheerder
Dat moet wel hé, met 11,2 centimeter.
Waarschuw beheerder
hmmm tja das minder

Waarschuw beheerder
Ja ik baal er ook van, maarre ach je moet wat! :D
Waarschuw beheerder
gewoon het licht uit doen en je hele vuist er in stoppen :D

Waarschuw beheerder
Ja maar schatje, bij mij zit dat gat aan de achterkant.. dan heb ik minstens nog een botbreuk nodig in mijn onderarm. Het gaat niet zoals bij jou, ik dacht dat je dat wel begreep toen we laatst aan het oefenen waren?
Waarschuw beheerder
oh oh oh stom :frusty: komt vast door mijn piercing dat ik niet zo goed kan nadenken

Waarschuw beheerder
trouwens nog plannen voor vanavond? Ik dacht dat jij naar iets ging waar je niet drinken mocht omdat jij moest rijden?? Offuh beetje drinken dan.. zeg maar, net teveel?
Waarschuw beheerder
nee dat was gisteren :D

nee ik hoop dat mijn vriendin die nu nog aan het werk is vanavond ff wat met mij wil gaan drinken

Waarschuw beheerder
aha..:o (y) :)
Waarschuw beheerder
maar ik denk het niet, dus trek ik hier maar weer ff een fles open, wat ga jij doen??

Waarschuw beheerder
ff verjaardag.. ja joepie! :kots: geen zin eigenlijk.. gewerkt de hele dag, best verrot, denk niet dat ik het laat ga maken..

(dat betekend dan niet later dan 04:00)
Waarschuw beheerder
dan bel je toch af, zeg je gewoon ja ik bel af, ik kan nu niet zo snel een smoes bedenken maar daar bel ik morgen nog over O:)

Waarschuw beheerder
t gekke is dat ik eigenlijk ga omdat er wel nog een paar gasten zitten daar die wel lachuh zijn..

Waarschuw beheerder
hmz tentamens leren vlot zo ook niet erg :|

lalaalalallalalala
Waarschuw beheerder
eh thermo wij zijn aan het praten je stoord ons een beetje

maar mus ga verder.....

Waarschuw beheerder
ff pep gebruiken.. lees je die boeken drie keer sneller!

Waarschuw beheerder
ohw.. hahaha.. ja, we gaan verder.. maarre als je nou zorgt voor een warme bank, dikke kussens, kachel aan en een paar leuke films, neem ik wel martini mee! ;) (y)

Waarschuw beheerder
*negeert anti-man geval*

lalallalalalla

:P

pep is niet echt me ding, ik probeer et wel op de ouderwetse manier.. koffie.
Waarschuw beheerder
hahaha, dat wordt alleen films kijken geen sex voor vief remember :d als je dat aan kan :devil:

Waarschuw beheerder
hahaha.. je zal de eerste niet zijn die denkt:

hey, die gozer is altijd geil maar begint niet over seqs... that's my thing.
Waarschuw beheerder
meestal kijk ik de films niet eens af, maarre tja dat kan nu niet :(

Waarschuw beheerder
Meestal kijk ik lekker die films, speel je beste vriendin, hang het emotionele klankbord uit en ga naar huis met een voldaan gevoel.
Waarschuw beheerder
hahahaaa ff laten uithuilen en troosten zeker :P

Waarschuw beheerder
Nee hoor, I just don't always fuck on a first date zeg maar.. heb te vaak meegemaakt dat dat zo'n puinbak geeft.
Waarschuw beheerder
hmm ken dat, vooral als jij denkt voor een avondje en die gast vraagt in bed, hoe sta je tegen over een relatie met iemand met een kindje

Ik :| wat denk je zelf :vaag:

Waarschuw beheerder
hahahahaha... dazz pas echt :kots: hahahahaha.. djeez! hahahaha.. dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wel van die verliefde blikken en dan: nee hoor, voel niks voor je.. ohw, ik ga zo weg..

Wat! nu al!!! :'(
Waarschuw beheerder
of dat ze klagen, je gebruikt mij alleen voor de sex en dan proberen je lach in te houden, erg moeilijk trouwens, nog niet gelukt trouwens :s

Waarschuw beheerder
hahahahaha...

keertje: gingen weg.. hey groeten aan je vriend! hahahaha..
Waarschuw beheerder
hihihi die is ook goed (Y)

of dat iemand bij je is en dat je denkt rot nu maar op :devil: en dat je diegene echt weg loopt te kijken. en baalt dat je moet zeggen dat ie weg moet gaan

Waarschuw beheerder
zij: ik weet niet of je kan blijven slapen

mus: eh.. ik wilde eigenlijk nu al gaan. (15:00)
Waarschuw beheerder
hahaha, luister ze moeten ons smeken om te mogen blijven slapen.

Waarschuw beheerder
ons? :bloos:
Waarschuw beheerder
ach waarom niet, ohja en ze moeten niet klagen dat ze onder de bijtplekken zitten

Waarschuw beheerder
:o Whoehaahahahahahaha (y) netjes.. hahahaha.. damn. ff bitje halen en bokshandschoenen!
Waarschuw beheerder
het effect is het leukst wanneer ze die ochtend moeten voetballen en dus met hun teamgenoten moeten douchen :D

Waarschuw beheerder
:/ niet echt toch? In de mannen wereld is dat namelijk een soort trofee.. :gaap: mogguh trouwens.
Waarschuw beheerder
nou die jongens stonden hem juist uit te lachen :D

goede morgen

<-------- :D piercing is top! 8)