Tanky 9 september 2003 23:41Eindelijk is het zover, Chan en Vief gaan trouwen. Wie de gelukkige zijn weten wij nog niet, heb jij een idee??? Tja om ff een hint te gevenlaatste aanpassing 10 september 2003 19:03
17 maart 2004 12:10zo ik ben er weer even, terug van weggeweest heb gisteren de hele dag op een beurs gestaan, was helemaal kapot
18 maart 2004 11:23vermoeiend heb eerst gewoon orders geschreven, en moest daarna even voor promogirl spelen, samen met een collega van mij, was wel lachen
Tanky 22 maart 2004 13:59ja ik werd een beetje zurig van een berichtje van een goede vriendin van mij die wist dat mijn mannetje er niet was en die ging wilde sex hebben goh wie zou dat nou geweest zijn hahahah nee lekker gewinkeld zaterdag overdag met het mannetje leuke dingen gezien maar geen geld
Tanky 24 maart 2004 13:39wel morgen eerst ff een kort rokje aan doen anders zie ik niet hoe het onder een rokje staat, heeee ff overnagedacht he
25 maart 2004 17:28ik had ze gisteren even aangetrokken onder een rokje, en het resultaat werd erg op prijs gesteld
Tanky 25 maart 2004 22:56Ik heb ook laarsten gekoopt maar zeg nog niet wat voor kleur surprise voor mijn mannetje, ze waren wel wreed duurder dan wat ik eigenlijk had willen geven om precies te zijn twee keer zo duur trouwens niet bij Tango gekocht,
nr7 27 maart 2004 13:39ff btw, dames.. als jullie getrouwd zijn, mag ik dan nog steeds tussen jullie tietjes snuffelen? ps: in geval van scheiding wil ik gaan wonen bij degene met het minste lastige honden
Tanky 27 maart 2004 18:27euh dat wordt een probleem want ik heb begrepen dat chan een hele grote koopt hahahahahahahahaaa, ik heb ook nog een wilde onderzeewaterzeebra, dus het is nu helemaal wild in mijn huis, <--------------
Tanky 29 maart 2004 22:27Hoe gaat het verder met je kanjer nog wat aan de haak geslagen de laatste tijd (zal vast wel want jij bent nog steeds de hoofdsloer van ons allen
nr7 30 maart 2004 22:53ik weet mezelf nog steeds prima te vermaken.. of eigenlijk, ik weet nog steeds hoe ik me moet laten vermaken. je zou trots op me zijn! ben je queensday weer in a'dam?
Tanky 31 maart 2004 11:37Nahuuuurlijk ben ik weer in A'dam, chan en ik zijn twee nette dames geworden goe he
5 april 2004 14:57oh lekker zeg ik ben vorige week in zo'n hex cabine geweest, daar moet je een kwartier in blijven staan, een hel, maar je wordt wel overal mooi bruin
5 april 2004 15:02ja ik ook hoor, maar die anderen waren vol, dus ja moest toch wat, scheelt ook dat ik thuis geen zonnebank heb haha
Tanky 21 april 2004 14:19Chantal, Ik mis je, wanneer gaan we weer een keertje sloeree euh ik bedoel stappen ff weer de boel op stelten zetten hier in Amsterdam, arme arme mensen wat hebben ze het lang zonder ons tweetjes moeten doen, het dreamteam
Tanky 21 april 2004 22:03Ja, ik vind het ook zielig voor hun, vooral voor de dames, naar wie moeten ze nu vuil kijken als ze aan het stappen zijn
nr7 14 mei 2004 17:13nou en of! ben niet kapot te krijgen! en er wordt toch hard in me geramd.. eh.. bedoel natuurlijk op me in geramd happy b-day! *lebber*