Partyflock

Forumonderwerp · 629146
2001x bekeken
Waarschuw beheerder
Er zijn hier tegenwoordig steeds meer mensen die een pop zo groot als een peuter aan de buitenkant voor hun raam zetten!!! Het lijkt zo net alsof er een kindje door t raam kijkt......... komt dit verschijnsel ook in andere delen van t land voor??

Waarschuw beheerder
donateur
ja net of chucky voor je raam staat :s
vind er niks aan
Waarschuw beheerder
Ja snap daar dus helemaal nix van............... Hoe bedenken ze t?? heb net al op Google gezocht voor een plaatje denk ( als ik t niet vergeet) ik zelf morgen maar ff een fotootje klik :p
Waarschuw beheerder
haha jaaa klopt verscrikkelijk toch? :D

hier in de buurt heb je eentje die nog net mn zn beentjes zich vastklemt aan de rand van een put.. haha :P
Waarschuw beheerder
ja heb het hier ook al gezien

Tja ieder zijn eigen, zolang ie maar niet bij mij voor het raam staat vind ik het best

Waarschuw beheerder
donateur
huh? nog nie gezien :/
Waarschuw beheerder
Heheheh volgens mij heeft t noorden es eerder een trend als t westen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
in het zuiden ook nog niks gezien :S
Waarschuw beheerder
Ja zwork t is gewoon net alsof er een kind voor je raam staat te gluren kleertjes schoentjes etc. aan :S Echt Bizar gewooon.............­... staan soms ook nog es ergens op

Waarschuw beheerder
donateur
en die staat buiten???

Waarschuw beheerder
donateur
Nog niks gezien, klinkt wel vaag als ik het zo lees :S

Waarschuw beheerder
volgens mij woon jij in een kitch buurt dan
of bedoel je zo`n laaf ?
Waarschuw beheerder
Neeeeeeeee t komt gewoon hier in heel Drachten voor :S Ja en hij staat buiten en t lijk gewoon een echt kind!!! heeft ook de handjes boven ze ogen om te gluren!!!!

Waarschuw beheerder
Hmm... trend:/

Niks gezien nog.

Wel hebben de mensen in de buurt van mijn oude school een popje (iets van een vogelverschrikker maar dan in de maten van een peuter) met een tuinpakje, laarsjes en petje. Die staat met z'n armen tegen een boom half door z'n knieen. Dat ziet er best 'eng' uit. Net echt, wat moet je daarmee...

Misschien zijn zij wel de trendsetters!

Waarschuw beheerder
gadverdamme....dat is goor!
probeer eens een foto te maken ja...ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
heheheh ja t zelfde principe

Waarschuw beheerder
Huhhhhhhhhhhhh?

Het moet nie gekker worden.
Waarschuw beheerder
Heej inderdaad, die 'dingen'' zie ik ook wel eens staan. Belachelijk, net of de ouders vergeten zijn het kind naar binnen te laten 's nachts ofzo.

Waarschuw beheerder
Het ziet er ook echt heel vreemd uit!
Ik zit er helaas niet meer op school, en is niet echt bij mij in de buurt.

Ze wonen ook nog eens bij de bushalte. Dus je stond altijd voor die tuin te wachten.

Waarschuw beheerder
Ja onze buren ook, een of andere Chuckie die op een laddertje staat... Fiets er élke ochtend lang en élke ochtend kijk ik er weer vreemd naar.. Straks even in de fik steken :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm.. nog nooit gezien :/

is het niet gewoon een te groot uitgevallen tuinkabouter?
Waarschuw beheerder
donateur
yepz hiero ook*maarja is het noorden ook he;-)*1ste x toen ik er 1 zag moest ik toch even dichterbij om het ff te checken...soms lijkt het net echt*....vind het wel leuk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee ze zijn echt realistisch.. :/

Waarschuw beheerder
noh nooit gezien in zaandam anders

Waarschuw beheerder
tsja het noorden ... zegt genoeg dacht ik zo ;-)

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
boeren.....

Waarschuw beheerder
whehehehehe das n nieuw soort vogelverschrikker
anders pikkn de kraai`n al t graan op natuurlk
Waarschuw beheerder
donateur
Haha toevallig, gister was ik bij een kameraad die had ook zo'n pop, maar die had um binnen staan, en ik had het pas na een uur of twee door!
Ik schrok me echt het leplazerus :D

Hij had het gekregen van iemand die dat op cursus:vaag: in elkaar had geronseld, blijkt aardig in trek te zijn :)
Waarschuw beheerder
Je geloof best dat je geschrokken bent :D

Heheheh hoe bedenken ze t??

was de gedachte erachter?? willen ze gewoon aandacht en zetten ze ze daarom voor t raam zowdat mensen toch maar es huin huisje bekijken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Is deze trend niet een beetje plaatsgebonden? ;)

Ik heb het namelijk nog niet gezien hier in Haarlem en omstreken...

ik vind het wel grappig, het zal wel weer iets met Feng Shui te maken hebben ;p
Waarschuw beheerder
het zal wel weer iets met Feng Shui te maken hebben

Hoezo dat nou weer? Krijg je betere positieve energiestromen als er een nep-kleuter door je raam naar binnen gluurt?? Lijkt me niet. :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Het was maar een suggestie ;)

Misschien heeft dat poppetje wel iets te maken met het kindje Buddha;p
Aangezien dat we hier met zijn allen toch alleen maar aan het speculeren zijn!
Waarschuw beheerder
Ik weet t nie maar volgens mij is t gewoon zo'n ik-heb-een-droge-kut-ben-al-over-de-40-en-zit-maar-op-een-hobbyclubje-om-weer-es-nieuwe-mense-te-leren-kennen vrouwtjes actie :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
boerenhumor

Waarschuw beheerder
maak is een foto ofzo dan :)
ik snap echt niet wat je bedoeld..

ik heb nu mn eigen voorstelling ervan (een groot uitgevallen Tuinkabouter dus..) :vaag:
Waarschuw beheerder
Ja zal t morgen doen................­.. om je voorstelling te verbetern kun je beter een stilstaande naar binnenglurende kleuter in je gedachten halen :)
Waarschuw beheerder
donateur
dus de kleuter kijkt vanuit buiten naar binnen? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De pop die mij liet schrikken stond met zijn handen voor z'n ogen tegen de muur, net alsof iemand aan het tellen is voor verstoppertje!

De gedachte er achter, tja bij mij dus het schrikeffect :)

Ik heb hem inmiddels ook besteld :D
Waarschuw beheerder
Neeeeee??? meen je niet :p

Leuk zeg als je aan t trippen bent slaaplamerdeur op een kiertje en "kindje" felgekleurd truitje aan... wedden dat er mensen nachtmerries krijgen :P
Waarschuw beheerder
ja! ik heb er idd. al een paar gesignaleerd hier bij ons in het dorp
Waarschuw beheerder
donateur
Die krijgen gegarandeerd een bad trip jah :D

Maar ik woon dus in een flat, dan hang ik um mooi over de reling heen :p
Waarschuw beheerder
Damn die is helemaal banaal :O

Damn zeg strax nog brandweer op je Balkon.... maar ja ze hebben erom gevraagd t was idd nog maar wachten dat er iemand op zo;n idee kwam :yes:

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
tja ok dan, als je verder niks te doen hebt en poppen voor een raam gaat zetten :vaag:

Waarschuw beheerder
Heb er ook al een aantal zien staan/zitten.
Als zo´n pop bij mij voor het raam zou staan, zou ik me telkens lam schrikken :S
Waarschuw beheerder
donateur
FOTO !!!
Zien zien zien
Waarschuw beheerder
Mogguh ben je de 1e heb geen infrarood camera en gelukkig staat er vlakbij 1-tje :D
Waarschuw beheerder
donateur
(y) ..ik kijk morgen :)

Waarschuw beheerder
de buren hier hebben er ook eentje......:-)

Moet er elke keer naar kijken, het lijkt echt alsof een klein kind naar binnen zit te kijken zo van 'laat me erin'..........
Waarschuw beheerder
Hier ze zijn zelfs al in Belgie gesignaleerd ( ik neem aan dat lier daar ligt lijkt me een niet nederlandse naam )
Waarschuw beheerder
Vage shit denk niet dat we dat hier ok te zien krijgen, hoop het niet althans :D
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er niks van gezien. Ik ken echter wel de zogezegde "tuinlaaf" die je over de schutting van de buren heen kunt laten kijken. Of tuinlaven die allerlei shit uithalen in je tuin. Die zijn ook realistisch! Alleen is het verschil tussen een peuter en een laaf behoorlijk groot qua uiterlijk (niet qua afmeting!). Ja ik vind de efteling best leuk ja!:)