Partyflock

Forumonderwerp · 629019
843x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik moet zo om 14.00 afrijden, word om 13.00 opgehaald. Ben echt focking zenuwachtig, word nu voor de 2e keer afrijden. Ga echt janken als ik het weer niet haal! :cry:
Sorry wou het ff kwijt.
Iemand nog tips??
Waarschuw beheerder
Da Brensi,.

Hoe was dat nou..
De examinator pijpen?

Artiest Da Brenzi
Waarschuw beheerder
Dat slaat waar op??
Waarschuw beheerder
heb je dat echt gedaan brensie?

jezus zeg, dat doe je toch niet!!!

BAH
Waarschuw beheerder
en...heb je t gehaald???? ooow lees ff goed en je heb t gehaald!! gefeliciteerd meis :flower:
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Waarschuw beheerder
JAAAAAHHOOOEEEEE!!! Ik heb m gehaald!!!!
3x idd scheepsrecht!!! :D :D :D

Waarschuw beheerder
GOEDZO! ik hoop dat dat voor mij ook geldt :bloos:
ik word iig doodziek van die rijlessen :kots:
Waarschuw beheerder
Kvin t eik wel leuk...... Maar ben nog blijer als ik t EINDELIJK heb... Hopelijk slaag ik ook de eerste keer!!

Waarschuw beheerder
2 lady x treme>>>
Heb hoop, hoop doet leven!! hahahaha, gewoon rijen zoals jij denkt dat het goed is en niet steeds nadenken over hoe hij het misschien zou willen zien...
Succes!! ;)

Waarschuw beheerder
heb dadlijk mijn laatste 2 uur HOOP IK :yes:
en dan donderdag op :x

Waarschuw beheerder
Ik mag 27 november weer :(

Waarschuw beheerder
beetje in je eigen lopen zingen enzo..heel chill rijden...ttututuut..­.
lalala..heel relaxt, hop.
en dan, geslaagd :D
Waarschuw beheerder
afrijden .....
is iets dat mij volgens mij nooit lukt :(
Waarschuw beheerder
is het nog gelukt?

Ik denk dat je juist die zenuwachtigheid van je af moet proberen laten te vallen want dan ga je juist fouten maken. Sja mooi makkelijk praat weer he? maar denk toch dat dat al een heel stuk is. lekker zelf verzekerd gaan zitten en die auto gewoon door het verkeer heen rossen... Als je krampachtig rijd maak je snel een rem foutje zo van oh god daar komt in eens een auto wieeekkk linkerpootje rost die pedaal in, nee doe dat nou maar niet :)

Laat et maar mooi gebeuren :)

Gehaald zie ik, top man! feesie bouwe :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gelukkig heb ik mijn rijbewijs al
Waarschuw beheerder
Ik wil geld om m'n rijbewijs te kunnen halen :P
Waarschuw beheerder
Dat werkte goed bij mij, tijdens het examen dacht ik dat ik moest stoppen bij een kruispunt, maar ik had voorrang, een rukje van mijn instructeur, en ik wist dat ik moest doorijden, en dat deed ik..., en geslaagd!

dus jij bent 1 van die personen die WEL een rijbewijs heeft, en nog NIET weet hoe de verkeersregels in elkaar steken?

(y)

Waarschuw beheerder
Gewoon niet bij nadenken, niet stressen en gewoon ff kwartiertje rondjes rijden. Peace of cake!

Bij mij ist de 2e keer helemaal foutloos gegaan, alleen maar complimentjes gehad.
Bijna niemand van te voren verteld dat ik af moest rijden zodat ze me niet zenuwachtig konden maken.
Ik werd die ochtend wakker en dacht, oja ik moet zo ff rijden. Verder niet over druk gemaakt en papiertje was zo binnen:D

Eerste keer was echt alles fout gegaan, slapeloze nachten gehad en iedereen die het wist ging nog es ff fijn vertellen dat ik niet zenuwachtig moest worden enzo.

Kheb nu bijna 3 weken me rijbewijs en ik ben er echt ongelovelijk trots op!

Iedereen die nog moet heel veel succes, gewoon ff doen joh! Stelt tog nix voor!
:hug:

Waarschuw beheerder
nou jongens morgen is het zo ver 11:00 is voor mij DE HELL
:frusty:
:(
:x

HELLLUUUUP

Waarschuw beheerder
Je bent em nu aan t halen!!! (K)

of nie??

Waarschuw beheerder
En.... Geslaagd??

Waarschuw beheerder
nopes :S ik reed te traag , en weet je? het interesseert me geen ene flikker meer, ze zeggen toch steeds wat anders. Die kwallen moeten gewoon eens een flinke beurt krijgen ofzo :S

Waarschuw beheerder
nee, jij moet gewoon met 't verkeer meerijden.. :yes:
Waarschuw beheerder
en natuurlijk ligt t geheel bij de examinator....

Waarschuw beheerder
Balen zeg.. Ze hebben idd altijd wel wat anders te zeiken.. Weet niet wat dat is.. Geld nodig bij t CBR denk ik..

Volgende keer beter! (k)