1772x bekeken
oe 2 extra afleveringen in het laatste seizoen 
dat worden nu dus 4 afleveringen op 6 mei en dan is het helaas over
235. 10-17 6 May 04 The One With All The Other Ones (1)
236. 10-18 6 May 04 The One With All The Other Ones (2)
237. 10-19 6 May 04 The Last One (1)
238. 10-20 6 May 04 The Last One (2)
dat worden nu dus 4 afleveringen op 6 mei en dan is het helaas over
235. 10-17 6 May 04 The One With All The Other Ones (1)
236. 10-18 6 May 04 The One With All The Other Ones (2)
237. 10-19 6 May 04 The Last One (1)
238. 10-20 6 May 04 The Last One (2)
donateur
cool!
Heb gisteren de aflevering die donderdagavond is uitgezonden in de VS, nog maar vier afleveringen
donateur
Zijn de laatste afleveringen die in de V.S. worden uitgezonden
Tja en toen was het zover, kheb de laatste aflevering net gezien en heb nu toch een beetje een vreemd gevoel, wetende dat er nooit weer een nieuwe aflevering komt.
Maar ik moet de makers feliciteren de laatste was zeker een erg goede aflevering, met een paar meesterlijke grappen erin.
Tja en nu is het over, denk ik ik de nieuwe serie van Matt LeBlanc nu maar ga volgen hiervoor in de plaats.
Maar ik moet de makers feliciteren de laatste was zeker een erg goede aflevering, met een paar meesterlijke grappen erin.
Tja en nu is het over, denk ik ik de nieuwe serie van Matt LeBlanc nu maar ga volgen hiervoor in de plaats.
donateur
Ik heb de laatste aflevering ook net gezien, jammer dat het afgelopen is
Ook leuk om te zien was Jay Leno met de cast van Friends terugkijkend op de 10 jaar
donateur
Nu maar volgend seizoen de show Joey volgen, kijken of dat wat wordt
donateur
bij de free record shop hebben ze voor € 129 serie 1 t/m 9 geloof ik op dvd...
donateur
Ahhhh, is die al verkrijgbaar? Ff zoeken dan maar
donateur
Laatste aflevering is enkele maanden geleden uitgezonden in de States, wordt komend seizoen pas in Nederland uitgezonden
donateur
Heb net ook Joey gezien, vond hem zelf niet zo...
Heb net ook Joey gezien, vond hem zelf niet zo...
Naja tis ook nog maar een promo en niet de officiele eerste aflevering. En ik neem dat dat de schrijvers er nog ff in moeten komen, zijn minder hoofdpersonen etc. draait nu voornamelijk om joey zelf.
En ik ben bang dat iedereen het teveel met Friends zelf gaat vergelijken, maja we zien wel wat het wordt.
donateur
Vond de rol van het neefje een beetje ongelukkig gecast, maar dat is mijn eigen mening. Er gaat vast wel wat veranderen aan alles zoals werd aangekondigd vóór de promo 
Wel grappig dat ze nog refereren naar Friends ("Chandler and I are not a gay couple!!!"). Ben benieuwd wat er nog allemaal gaat veranderen
Wel grappig dat ze nog refereren naar Friends ("Chandler and I are not a gay couple!!!"). Ben benieuwd wat er nog allemaal gaat veranderen
laatste aanpassing
heb al een paar afleveringen van joey's nieuwe serie gezien, en moet zeggen dat ik friends steeds meer en meer begin te missen 
want deze serie komt niet eens in de buurt van Friends.
Daar had je zoveel top karakters,
maar nu is er alleen maar joey,
en die maakt het gewoon niet zo leuk in zijn eentje. Helaas
want deze serie komt niet eens in de buurt van Friends.
Daar had je zoveel top karakters,
maar nu is er alleen maar joey,
en die maakt het gewoon niet zo leuk in zijn eentje. Helaas

![[Roy]](/images/user/38535_2602424.jpg)