Ja de zomervakantie is nog maar net voorbij maar...............wat wordt het volgend jaar?
Heb je al wat bedacht?En ook al met wie?
Ik ga met mijn vriend naar Denemarken voor een weekje.
laatste aanpassing
ik ga sowieso nog naar zuid spanje toe, en waarschijnlijk met vriendinnen naar kreta!! maarja moet allemaal nog geregeld worden blablalba dus zie ik nog wel
(permanent verbannen)
ik ga alle grote feeste in europa af nature one de dance parede in zurich als er maar hardcore word gedraait dus dat zal vooral duitsland en italie gaan worde naar rimini of ravenna daar worde wel feeste gegeve moh is er al geweest verlede jaar dus dat zal nog wel herhaalt worde
Ik weet het nog niet, waarschijnlijk met vrienden iets... Ik kan ook nog gebruik maken van mijn connecties om ff een miniwereldreis te maken haha. (handig al die mensen als je op een int. school zit)
Pfff.. ik ga wel naar de zonsverduistering in Kenia in 2028
Ik heb nog geen idee ik vind het veels te vroeg om daar nu al over na te gaan denken doe ik meestal een maand van te voren . 1 ding weet ik zeker, ik ga niet naar Gran Canaria was wel gezellig ofzo maar die gasten draaien alleen maar R&B daar. 1 avond kan nog wel maar de hele vakantie .
Ik wil graag ergens heen waar ze witte stranden hebben en een lichtblauwe zee
Mijn vriend en ik willen graag naar mexico gaan!Maar weten nog niet precies waar...tips??
En we zitten verbonden aan de bouwvak.vakante..
Dan is het volgens mij wel duur..!