Partyflock

Forumonderwerp · 627797
880x bekeken
Betreft: evenement: Only Techno, zaterdag 4 oktober 2003 om 21:00

Werkzaam bij Jitters loungeclub
Werkzaam bij Jitters
Waarschuw beheerder
4 okt Only Techno ..
Gegarandeerd een vette sound van 21:00 tot 05:00.
Wat denken jullie??
Waarschuw beheerder
Ik heb me ook uitstekend vermaakt, echt waar.
Ja wij werden ook goed behandeld, zeker. Bier op, hoppa, een nieuwe. Ik heb alleen mijn koptelefoon gemold, die sony, dus dat is ff een tegenslag, maar dat doet niks af aan het feest, want dat was echt super, goede sfeer en leuke locatie.

Thanks.
Waarschuw beheerder
Was wel grappig ja! Draaien ging ook wel lekker.Alleen jammer dat het merendeel toch maar in de andere zaal bleef. Maar voor een eerste keer was de opkomst zeker niet slecht.
Waarschuw beheerder
ik heb me zeker vermaakt!!! eg super gedaan jongens. absoluut voor herhaling vatbaar!!!
Waarschuw beheerder
DarkSkywise je bent de eerste die ik hoor over vervorming in de bassen in de grote zaal. Dit geluidssysteem heeft er al best vaak gestaan (ook bij 2-dance), en tot veel complimenten geleid. Kleine zaal stond hetzelfde systeem maar minder speakers. Als er iets zou oversturen hadden we dat wel gemerkt op de processors/versterke­rs. Kan verder ook een dj zijn geweest die overstuurde op de mixer (ja djm600's zijn daar nogal gevoelig voor). Je mag me altijd mailen voor verdere discussie.
En stroomstoringen tjah.. als iemand in de ruimte boven kleine zaal de stekker uitloopt gaat het inderdaad mis.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
pb-tje gestuurd! :D

(en tja, als profi remastering-engineer ben je nu eenmaal altijd super gespitst op geluidjes die ergens NIET inhoren, he?) :P