Partyflock

Forumonderwerp · 627612
Wat vindt jij t meest leuke/irritante/opva­llende/eigenaardige/­grappige etc "verschil" tussen mannen en vrouwen?

(kutje/piemeltje snappen we wel,people! ;)

t leuke vind ik dat girlz meer fun lijken te hebben dan guys.
ik zeg "lijken", want ik ben een vrouw en weet dus nix van "mannen onder elkaar". Ik heb 3 hele goede vrienden en zij noemen mij altijd "one of the guys",maar als ik bij hun ben, valt t mij op, dat ze minder vaak echt keihard moeten lachen.Terwijl als ik bij mn vriendinnen ben, is t gewoon constant blauw liggen van t lachen!

van vrouwen krijg ik een dikke pik
van mannen absoluut niet
:vaag:

Nancy>> dan moet je ook niet je hart bij een jongen gaan uitstorten als je alleen maar wilt klagen, wees blij dat wij met iets nuttigs aankomen
kijk zo kun je een vrouw ook bekijken.....
vrouwen hebben een fantastisch lichaam
(mannen ook hoor mjumm)
vrouwen zijn erg interessant....
mede door hun emoties....
maar boyzz keep going....
vrouwlijke mooie punten in plaats van negatieve....
deze vind ik zelf ook leuk:
vrouwen praten inderdaad altijd over ALLES! diepzinnig,vaak en veel. Daarna krijgt t gesprek meestal een andere wending: luchtig en proberen van een "probleem" vaak iets positiefs te maken.
mannen onder elkaar hebben het vaak over niets!
soms vind ik t prettig om lekker bij mn vrienden te bankhangen&te chillen en domweg films te kijken, pizza op je buik, baco, jointje en commentaar leveren op iedereen!
wij zijn gewoon het juiste geslacht.... op het geslachtsdeel na want ik zou graag tegen een boom aan wille plassen, zonder gevolgen
:respect:

Vrouwen kunnen vaak veel te moeilijk doen alles nogal overdrijven enzo. Ja ik zelf ook hoor.. Mannen zijn in heel veel dingen gewoon een stuk makkelijker bij vrouwen moet je echt aan je reputatie denken en ze hebben veel meer aandacht nocig.. Daarom heb ik ook veel meer vrienden dan vriendinnen volgens mij ben ik zelf gewoon net een vent ;)
Oneliners over mannen:

Wat is het dunste boek ter wereld?
Wat mannen weten over vrouwen.
Wat is het verschil tussen mannen en fruit?
Fruit wordt rijp.
Hoe kun je zien dat een man gelukkig is?
Wie kan dat wat schelen.
Hoeveel mannen heb je nodig om een rol WC-papier te vervangen?
Niemand weet het... want het is nog nooit gebeurd.
Wat verstaat een man onder helpen in het huishouden?
Zijn benen opheffen zodat jij kunt stofzuigen.
Wat is de overeenkomst tussen mannen en auto's?
Voor je het weet, lig je eronder.
Wat is het verschil tussen een man en ET?
ET belde naar huis.
Wat is een zevengangenmenu voor een man?
Een hotdog en een pak met zes flesjes bier.
Hoe kun je je man van de verdrinkingsdood redden?
Door je voet van zijn kop te halen.
Waarom trouwen mannen het liefst met een maagd?
Ze kunnen niet tegen kritiek.
Wat moet een vrouw eerst uittrekken om haar man in bed te krijgen?
De stekker van de TV.
Hoe noem je een goed uitziende, gevoelige en intelligente man?
Een gerucht.
Hoe zou de wereld eruit zien zonder mannen?
Vol dikke gelukkige vrouwen.
Waarom hebben mannen geen midlife-crisis?
Ze zijn blijven hangen in hun pubertijd.
Wat gebeurt er als een man tot zijn navel in het water staat?
Dat gaat zijn verstand te boven.
Wat hebben UFO's en intelligente mannen gemeen?
Iedereen praat erover, maar niemand heeft er ooit een gezien.
Wat is het verschil tussen een man en een gevangenis?
Een gevangenis heeft grijze cellen.
Wat is het verschil tussen een man en een kop koffie?
Geen, ze werken allebei op de zenuwen.
Wat is het verschil tussen een man en een sneeuwstorm?
Geen, je weet nooit hoeveel centimeter het zal worden en hoelang het zal duren.
Waarom koken mannen thuis nooit?
Tot op heden is er nog geen biefstuk uitgevonden dat in de toaster past.
Wanneer weet een vrouw dat haar man haar bedriegt?
Als hij twee keer in de week een douche begint te nemen.
Wat is voor een vrouw de gemakkelijkste mannier om 80 kg vet te verliezen?
Scheiden.
Waarom maken mannen zo moeilijk oogkontakt?
Borsten hebben geen ogen.
Waarom zijn mannen zo gelukkig?
Omdat onwetendheid een zegen is.
Waarom dragen mannen een stropdas?
Dat ziet er minder idioot uit dan een leiband.
Waarom doet een man mij aan de letter Q denken?
Omdat het een grote nul is met een klein staartje.
Wanneer is een man een piek waard?
Als hij een karretje van de Aldi voor zich uit duwt.
Waarom heb je 1 miljoen spermatozoïden nodig om 1 eicel te bevruchten?
Omdat ze de weg niet willen vragen.
Wat hebben elektrische treintjes en borsten met elkaar gemeen?
In feite zijn ze bedoeld voor kleine kinderen, maar het zijn de mannen die er mee spelen.
Waarom hebben mannen meer hersenen dan honden?
Omdat ze op cocktailparty's niet aan de vrouwen hun benen zouden beginnen te likken.
Waarom heeft een man een zuiver geweten?
Omdat het nog nooit gebruikt is.
Waarom gaat psycho-analyse sneller bij een man dan bij een vrouw?
Ze moeten niet terugkeren naar hun kinderjaren, ze zijn er al.
Waarom zijn mannen als reklamespots?
Je kunt er geen woord van geloven en na 60 sekonden is de pret voorbij.
Hoe oefenen mannen hun buikspieren?
Door op het strand hun bierbuik in te trekken telkens als ze een vrouw in bikini zien.
Hoe noem je een man met maar een hersenhelft?
Getalenteerd.
Hoe sorteren mannen de was?
Vuil en vuil maar draagbaar.
Een vrouw van 35 denkt aan kinderen krijgen. Waaraan denkt een man van 35?
Aan uitgaan met kinderen.
Wat moet je een man geven die alles heeft?
Een vrouw die hem toont hoe hij het moet gebruiken.
Waarom doden zwarte weduwen hun partner na het paren?
Om het snurken te stoppen nog voor het begint.
Hoe merk je dat een man toekomstplannen heeft?
Hij koopt 2 bakken bier in plaats van 1.
Wat is het verschil tussen een vrijgezellenbar en een circus?
In het circus praten de clowns niet.
Wat doe je met een man die denkt dat hij een gave Gods is?
Inruilen.
Waarom houden mannen van knappe vrouwen?
Tegengestelde polen trekken elkaar aan.
Waarom zijn mannen als grasmachines?
Je moet veel moeite doen om ze in gang te krijgen. Ze verspreiden een enorme stank en de helft van de tijd werken ze niet.
Wat is het verschil tussen een nieuwe man en een nieuwe hond?
Na een jaar is de hond nog steeds opgewonden als hij je ziet.
Wat moet je doen als je vriend wegloopt?
De deur dichtdoen.
Wat is de beste mannier om een man iets te laten doen?
Zeggen dat hij er te oud voor is.
Waarom trouwen mannen?
Omdat ze dan hun bierbuik niet hoeven in te trekken.
Hoe laat je een man sit-ups doen?
Steek de afstandsbediening tussen zijn tenen.
Waarom zijn grappen over vrouwen zo kort?
Opdat mannen ze kunnen onthouden.
Waarom zijn gehuwde vrouwen dikker dan ongehuwde?
Ongehuwde vrouwen komen thuis, kijken wat er in de koelkast ligt en gaan naar bed. Gehuwde vrouwen komen thuis, kijken wat
er in bed ligt en gaan naar de koelkast.
Wat hebben bankrekeningen en mannen gemeen?
Zonder veel geld brengen ze niets op.
Wat is de overeenkomst tussen mannen en chocolade?
Ze zijn zoet en blijven aan je billen plakken.
Wat is de overeenkomst tussen mannen en koffie?
De beste is sterk en warm en houdt u de hele nacht wakker.
Wat hebben mannen gemeen met computers?
Niemand begrijpt waarom ze zo raar doen en ze hebben altijd te weinig geheugen.
Wat is de overeenkomst tussen een man en een thermosfles?
Als je er bier in giet, kun je ze overal mee naartoe nemen.
Wat is de overeenkomst tussen mannen en make-up?
Bij de eerste tekenen van emotie verdwijnen ze.
Waarom zijn mannen als onderleggers?
Je ziet ze enkel als er eten op tafel komt.
Wat hebben mannen gemeen met minirokjes?
Als je niet oplet, kruipen ze langs je benen omhoog.

Ik heb laatst een heel artikel gelezen en qua reacties tussen mannen en vrouwen komt het door de hersenen, welk deel waar ligt en hoe groot het is.
De "emotieknobbel" bij vrouwen ligt (dacht ik) rechts voorin en is vrij groot. Bij mannen ligt deze verder naar achteren en is een stuk kleiner.
Vrouwen gebruiken die knobbel eerder en vaker dus, mannen later en minder, omdat die een soort van "minder ontwikkeld" is en verder weg ligt.
Daarom kunnen vrouwen beter naar elkaar luisteren en begrijpen, en komen mannen meteen met een oplossing voor problemen.
Stukje van een artikel over intuitie, uit t blad Psychologie:
"We kunnen er dus van uitgaan dat ons 6e zintuig verbetert,naarmate we meer ervaringen opdoen.Maar dat is niet het enige.Mensen die openstaan voor nieuwe ervaringen, zullen hun intuitie niet goed kunnen ontwikkelen. En omdat gevoel een cruciale rol speelt in intuitieve beslissingen, moet je je emoties kunnen herkennen en begrijpen.Daarom zijn vrouwen inderdaad intuitiever dan mannen, vooral op het gebied van menselijke relaties. Door het supersnel beoordelen van andermans lichaamshouding en gezichtsuitdrukking, kunnen vrouwen beter dan mannen inschatten wat er iemand omgaat. Daarom kan een vrouw onderweg naar huis van een feestje opmerken dat de gastvrouw niet goed in haar vel zat, terwijl haar man daar niets van heeft gemerkt.
Mannen hebben gewoon GEEN inzicht, zijn eigenwijs en denken alles beter te weten..

Wanneer mannen iets ZEKER weten, heb je meer kans dat het fout is, dan dat een vrouw twijfelt.. hehe :devil:

de "meeste" vrouwen zijn:
jaloers en schijnheilig..
bah bah
jongens zijn dat MEESTAL niet..
Kan totaal niet opschieten met vrouwen

juist hier zit heel veel in!

waar ik iig echt niet tegen kan is van die hele "verwijfde" wijven...van die meisjes die zeg maar een beetje mannelijk zijn (schijt aan alles, zich niet overal zo druk om maken, die niet altijd maar over jongens hebben enz enz)dat vind ik echt leuke meisjes, en daar kan ik af en toe nog beter mee opschieten dan veel mannen/jongens...gewoon lekker over niks lullen en lachen
dat zijn de betere meisjes(y)
VAAK vind ik meisjes erg aanstellerig en zeikerig..dat soort wijven hoef ik niks van te hebben, daar erger ik me alleen maar aan eigenlijk
ik hoef echt niet van die truttige wijven te hebben om mee om te gaan hoor:bah:
Heb bijna alleen maar mannelijke vrienden en moet zeggen dat bevalt me prima :D

Vrouwen kunnen erg arrogant doen, terwijl mannen onderling elkaar veel sneller accepteren ook m.b.t. het uiterlijk. Mannen als ze woorden hebben kunnen ze elkaar de huid even vol schelden of geven een knal en dan is het goed, vrouwen die kunnen weken lang blijven etteren. etc. ect.
Ik ga liever met mannen om, die zijn meestal relaxter. Hoef geen uren op ze te wachten als we gaan stappen (uitzonderingen daar gelaten.) Lopen niet op iedereen te zeiken. Maar ze roepen wel veel vaker als ze iemand lekker vinden, doen vrouwen naar mijn idee toch wel minder.

Kan totaal niet opschieten met vrouwen

dat heb ik nou ook...!!
Vanmiddag heb k weer n supermooi voorbeeld meegemaakt van vrouwlijke jaloezie:
ik wil graag leren draaien. een collega (m) is dj en wilde me op weg helpen.Ik belde hem vanavond om morgen af te spreken, hij zei: Sorry Mel, morgen kan helaas niet doorgaan, mn vriendin hangt de jaloerse echtgenote uit!
Ik begrijp echt niet waarom ze jaloers is (hij ook niet trouwens):ze hebben een vet goede relatie)en t is mn collega,waar ik echt nix van wil.
Okay, misschien omdat ze me niet kent, maar goede gelegenheid om iemand te leren kennen toch?
wat kan dat zijn? Onzekerheid, angst, zoals de waard is vertrouwt hij z'n gasten?
Snappur nix van....iemand anders wel misschien?

jaloezie is bijna altijd gebaseerd op onzekerheid;)
het is gewoon een soort angst van iemand, dat diegene bang is dat de ander(jij dus in dit geval)
beter of knapper is dan de ander...een gevaar dus
ik hoop dat het goed komt, draaien is volgens mij namelijk heeel erg cool:d
ja dat is ook t 1e wat in me opkwam. maar ze is n vet mooie, toffe meid (van wat ik van haar heb gezien dan)
vind t ook jammer, want wil t heel graag leren en hij kan dat overbrengen, dat weet ik zeker! kan goed met hem opschieten, t is n goede collega
thnx 4 je reactie

ja das lastig idd, maar als zij eenmaal dat gevoel heeft is het er moeilijk uit te krijgen, al zal eerst een bepaald niveau van vertrouwen moeten zijn voordat ze dat zou accepteren.... Ik ben ook absoluut niet zo en zie het probleem ook niet, maar als zij eenmaal dat gevoel heet is t lastig om dat te veranderen (vertrouwen winnen als je de kans krijgt dus)
t gekke is, dat k zelf helemaal geen last heb van jaloezie. kan iemand die dat wel is mij uitleggen wat voor gevoel dat is> ben je dan kwaad, voel je je verdrietig, bedreigd, in de steek gelaten, angstig?

ja dat kan zijn afgunst, angst, iemand zien als een bedreiging...echt van alles gewoon
ikzelf ben opzich niet zo jaloers aangelegd..maar ik heb het wel eens hoor...maarja dat is puur afhankelijk van die situatie:)

ik denk dat het een soort drang is, om een ander iemand waar je jaloers op bent, en die je dus als soort van concurrent ziet, bij wijze van spreken aan de kant te schoppen zodat je er zelf kan staan...
ik heb echt werkelijk geen id, heb nooit jaloezie gevoeld

vrouwen maken alles stuk en de mannen mogen het weer repareren ....

:p

nee ik heb t ook nooit echt gehad, maar kan me er zeker wel een voorstelling van maken...
ja? ken wel iem die zwaar jaloers is. zn vriendin mocht helemaal nix meer! liet ze zelf ook toe natuurloijk, maar hij werd al boos als ze met de buurman stond te praten en dit terwijl ze echt zwaar verliefd was op haar vriend..strange....h­ij zei dat ie nix kon doen aan t jaloerse gevoel en dat ie haar wel vertrouwde, maar dat ie mannen niet vertrouwt....

vrouwen proberen je te veranderen.. mannen niet
V: schat, wat moet ik aan doen? jij mag kiezen...
M: ......dat witte truitje daar...
V: nee die niet...

aaarrrggggg :D
Ik kan over het algemeen ook beter met mannen opschieten, alhoewel je met GOEDE vriendinnen heerlijke tutdagen kan hebben, naar de sauna gaan bijvoorbeeld.. Heeeeerlijk! :-) maar ze kunnen ook heel vals zijn. Ik vind dat zonde van mijn tijd. Als er iets niet goed zit in je relatie, dan kan een andere vrouw daar echt niets aan veranderen hoor, misschien nog erger maken, maar dan heeft zij die kerel die jou heeft bedrogen.. Nou nou daar mag ze blij mee zijn :S

2 Jane> Mannen KUNNEN ook arrogant doen hoor ;-) Maar dan tegen vrouwen :D

Oja..... haha en mannen zoeken met hun neus :P

M:waar ligt het dan?
V:rechts van het kastje
M: *kijkt links van het kastje* Ik zie niks?? Weet je het zeker..
V: ja ik weet het zeker, kijk dan ook goed!
M: ik kijk ook goed..
V: *gaat kijken en ziet het voor zijn neus liggen...*

Zo gaat het aaaaaaaltijd mannen! :D

off topic:mvr nutricia:D wat heeft gij enge ogen!!

(Y)

vrouwen worden natter dan mannen! :kwijl:
Volgens mij gaan veel vrouwen liever met mannen om ;)

Je kunt niet mannen en vrouwen in twee hokjes plaatsen, toch? :S
vrouwen maken zich altijd meer druk dan mannen die denken afentoe te makkelijk over dingen
maar dan weer niet altijd.

;)

Mannen krijgen het benauwd als het te serieus wordt vrouwen meestal niet
idd meestal!

;) hihi.

Why ken iemand me dat uitleggen?Zeggen ze eerst vind het lekker zo vast en dan weer niet what tha fuck willen ze nah man.

Scheer nie alle kerels over 1 kam he...

Maar goed, ik moet ook eerlijk toegeven dat ik door mijn laatste 2 relaties zelf ook flink in de knup ben geraakt, waardoor ik de laatste anderhalf jaar niet echt meer in staat ben een fatsoenlijke vaste relatie aan te gaan...
laatste aanpassing

Maar goed, ik moet ook eerlijk toegeven dat ik door mijn laatste 2 relaties zelf ook flink in de knup ben geraakt...

Ben je nu homo ?

Ben je nu homo ?

Nope. Sorry, ik moet je teleurstellen Wouter... Maar je maakt gewoon geen kans bij mij. :P
laatste aanpassing

Doe ik ook niet.Mah als je je aangesproken voelt.
Mah ff eerlijk meestal is het de jongen die nix vasts wil of heb ik dat mis

Geen flauw idee...
Ik ben niet de gemiddelde jongen ;)

Geen flauw idee...
Ik ben niet de gemiddelde jongen

Ben je dan verwijfd? of bedoel je dat je gewoon niet als iedereen bent?

trouwens ik weet nog een verschil
Vrouwen produceren bijna nooit nummers, en Echt veel vrouwelijke dj's heb je nou ook weer niet(wel een paar goeie trouwens hoor)
Oftwel vrouwen doen niet zo vaak iets technisch

Ben je dan verwijfd? of bedoel je dat je gewoon niet als iedereen bent?

Ik bedoel daar inderdaad mee, dat ik niet als iedereen ben. Net als dat ieder mens verschillend is, en niet over 1 kam kan worden geschoren met een ander...

Verwijfd ben ik absoluut niet.

nee ok, had gekunt toch ik ken je verder niet hé;)

hihihi geeft niet hoor...
(K)

:P

:bloos:
(K)
V: schat, wat moet ik aan doen? jij mag kiezen...
M: ......dat witte truitje daar...
V: nee die niet...

Dit zegt in erg weinig woorden eigenlijk best veel. :yes:

(y)

M:waar ligt het dan?
V:rechts van het kastje
M: *kijkt links van het kastje* Ik zie niks?? Weet je het zeker..
V: ja ik weet het zeker, kijk dan ook goed!
M: ik kijk ook goed..
V: *gaat kijken en ziet het voor zijn neus liggen...*

Dit slaat echt als een gehaktbal zonder mayo.:p
Zoek een slimmer exemplaar uit die wel verschillen tussen links en rechts kent.
laatste aanpassing
wat ik nou niet begrijp is dat vrouwen over het algemeen meer zorgen en dus ook het vaakste koken (en dus beter kunnen koken), en toch zijn alle topkoks mannen..:vaag:

Mannen zijn meer egotrippers denk ik ;-)
2 Heatwave> Voor een slimmer exemplaar moet ik dan toch echt bij de vrouwen zijn ben ik bang, want of ze nou rechts of links kijken, ze kijken altijd met hun neus :P

2 loeszie> Volgens mij begint daar verandering in te komen, want de nieuwe macho is op komst :D Er is een onderzoek gedaan waaruit blijkt dat de nieuwe macho meer in huis doet, vaker kookt (thuis), meer over zijn gevoel kan praten, etc etc.. Tis alleen nog niet bewezen dat zij beter kijken voordat ze iets vragen... :S Misschien dat dat nog komt...
"de metrosexuele man" :D

er schijnt n test te zijn waar je kan testen of je metrosexueel bent, hoorde ik op 538 van de week. Had trouwens het krantenbericht ook gelezen over de metrosexuele man. wie weet waar ik die test kan vinden?