Partyflock

Forumonderwerp · 627494
904x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Wat vinden jullie nou van de nieuwe tracks van D'Spyre(Patrick van Kerckhoven a.k.a. DJ Ruffneck), vergeleken met de oudere Supreme Intelligence platen??

Persoonlijk vind ik de Supreme Intelligence beter, maar die nieuwe industriele tracks die hij maakt kan ik ook wel waarderen.
Waarschuw beheerder
als je die track op 45 zet trek je dat hele nummer uit zijn verband joh!

Waarschuw beheerder
donateur
Ominous 11 september 2003 14:38
Goeie zaak dat Patrick weer wat actiever met Hardcore bezig is. Een Ruffneck Alliance Reunion Party zou inderdaad te gek zijn.

Denk dat dat niet haalbaar is joh... Dan krijg je net als met het 3 Steps Ahead-feest dat de hele tent voor 90% is gevuld met jongelui die niks van die geschiedenis hebben meegemaakt, en niks van de bedoeling snappen. En ook vooral niet onder die naam, aangezien hardcore/artcore onder de naam Ruffneck permanent verleden tijd is...

Alhoewel ik moet zeggen dat het zeker wel een cool idee is ja...
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik idd met je eens Mental Wreckage....

Maar toch als je de promotie goed aanpakt, zul je een hoop van de oude garde kunnen bereiken!!!Kijk maar naar Houseqlassics.. Wat daar loopt, gaat ook al jaren mee in de scene..

Maar Patrick is definitief gestopt met draaien, dus ik denk niet dat je m kan overtuigen om toch een setje te doen....

Waarschuw beheerder
donateur
Dat klopt... Op de laatste 2 van z'n reeks 'Artcore vs Darkcore'-feesten draaide ie ook alleen nog maar het eerste uurtje Drum 'n Bass...
Artiest Triax
Waarschuw beheerder
Ik vind eigenlijk alles goed maar de beste plaat die hij heeft gemaakt vind ik 6:48 to D'Spyre dat is echt een van de meesterlijkste platen!!

maar wat ie nu doet kan ik ook zwaar waarderen. De oudere plaaten zijn idd ook goed

Artiest T-junction
Waarschuw beheerder
Deze man is een geweldige producer ,zo zie je er maar weinig.Alles wat die man maakt onder welke naam dan ook, vindt ik echt te gek.
Waarschuw beheerder
mja, van die ouwe feesten werken tegenwoordig gewoon niet zo denk! of je moet feesten als Ghosttown geven ofzo! denk dat we enzyme gewoon lekker hun gang moeten laten gaan, komt toch vrij dicht in de buurt al zeg ik t zelf.
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
hij was een voorloper op de hardcore :) :respect: voor zn producties
Waarschuw beheerder
ik draai altijd underground stream op 45 toeren is veel vetter als ie veel te langzaam kun je toch bijna niet op dansen man (maar dat is mijn mening!) op RN : the battle opende hij er ook mee maar ik vind het echt te langzaam!
Waarschuw beheerder
Het laatste uurtje van Enzyme Incubation draaide Patrick van Kerkhoven nog samen met Nosferatu, Endymion en Hamunaptra.

[img]http://www.gabber.nl/gallery/albums/userpics/10004/ENZ30201040.jpg[/img]
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Punishment beyond death :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Het laatste uurtje van Enzyme Incubation draaide Patrick van Kerkhoven nog samen met Nosferatu, Endymion en Hamunaptra

Oke, correctie.... Hij draait nagenoeg nooit meer!
Waarschuw beheerder
The Devastator 18 oktober 2003 11:30
ik draai altijd underground stream op 45 toeren is veel vetter als ie veel te langzaam kun je toch bijna niet op dansen man (maar dat is mijn mening!) op RN : the battle opende hij er ook mee maar ik vind het echt te langzaam!

dan snap jij de essentie van dat hele nummer niet :s

als je die op 45 draait trek je dat hele nummer uit zijn verband!
Waarschuw beheerder
psies dynamic :jaja:

die plaat hoort wat langzamer
ander was tie wel met 170bpm op plaat geperst :frusty:
Artiest {SHOWLIST artist 101845, 4176}
Waarschuw beheerder
donateur
Fire & Blood! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ruff Carnage "96 was idd echt een van mijn topfeesten