Partyflock

Forumonderwerp · 627471

Waarschuw beheerder
na de eerste 3 wedstrijden van de HC eredivisie wil ik mening toch lichtelijk bijstellen...want die kezman is toch wel heerlijk bezig...hij heeft er al 5 inliggen waarvan 3 van behoorlijke schoonheid...volgend jaar is ie weg...en dat is op zich zonde voor de nederlandse competitie,maar zonder zijn arrogantie zijn we wel beter af...mee eens??

Waarschuw beheerder
Pierre van Hooijdonk maakte vroeger toen hij bij NAC speelt na elke goal een buikschuiver (wie weet dat nog, dat is alweer 8-10 jaar geleden? :-) )

Are you kiddin' me..?? Dat heeft Pierre volgens mij uitgevonden...!!! :P Ik geloof dat Harry Vermeegen in die tijd (toen ie nog wél leuk was :P ) nog hele cursussen 'buikschuiven' is gaan geven.... ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, de buikschuivers waren zwaar cool.

Vooral in Harry ze programma ja :D

Maar ja, kut ventje. Als hij bij ajax zou spelen, vond ik ik het een kutventje, omdat hij zo fucking veel scoort.

Nu hij bij PSV speeld is het een held. ;)

Tis gewoon een super spits. En hij is zeker een kut ventje voor de tegenstander. Want als je tegen kezzie speelt, weet je zeker dat je keeper in iedereen een keer de bal kan gaan halen.
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor kezman

[img]http://www.kezmania.net/walls/Kezman_circle.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Kézman hero of antihero?
Ik stem voor hero,argumentatie ziet u hieronder :

[img cacheid=0012f17e000b22f701c8dfd91a00218af0]http://members.chello.nl/~h.vandeven7/PSV/batman_robin.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
whahahahaah :respect: die is echt gaaf :respect:

Waarschuw beheerder
Volgende week zaterdag hebben we Utrecht thuis en de historie leert dat we de laatste jaren Utrecht thuis met grote cijfers verslaan dus eh, Kezman.......sla je slag..!! :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
cosmic we zijn fan van dotf én van psv wat wil je nog meer;) hehe

kezza word dit seizoen zeker europees topscorer!!!!

Waarschuw beheerder
Echt wel..!!! :P

Bami, vanavond ook present op HouseClassics..?? ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
nee man klotezooi:@

mn maten hadden hun geld allemaal aan andere kaartjes besteed dus geld van hen was op:S :P

ik heb vanavond een teKno feestje ook leuk, alleen baal ik goed dat niet op HQ kan zijn.

maar ik lees natuurlijk nog in het dotf topic hoe het is geweest(Y)