Partyflock

Forumonderwerp · 627245
1 volger · 85675x bekeken
Betreft: lid:

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry maar dit kan gewoon niet meer, ik moet zelf betalen om d'r te mogen zien , ik dr hoogst eigen broer

nee mensen dit kan gewoon ECHT NIET !

Waarschuw beheerder
na ik zal maar lekker naar je bedje gaan nickerd... Ik zit weer es verstijfd van de kou achter de comp na een harde dag werken (avond dan)

Waarschuw beheerder
donateur
mijn ouders komen morgen om 11:00 uur langs.
maar ben nog nie echt moe.
Waarschuw beheerder
donateur
Komt door t hele feest! Vond t hele feest geen fuck aan! Alleen Kowalski Carola en Tobi Neumann waren goed te doen, de rest was kut! En was ook kut geregeld en had bijna mot met n stel van die *piep*-gabbers :@ Hawtin en Sims waren er niet en khad veel te veel gezopen.. dus tsja.. maar kon je nog n beetje normaal met mij praten??

En WEER liep ik weg he :S en waarom.. geen idee!

Heb je je wel vermaakt??

Je moet werken Speedy Nick?

Waarschuw beheerder
Mja je was ff aan het springen en ineens, Ghis ik smeer hem, T*ringzooi, stom feest die is er nie en die nie, stomme hardstyle...:S
Hehe, mja ok, dat was Mars! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, moet nog genoeg doen hier ;) En er komt een maat van me langs rond het middag uur, en wil dan al een beetje opgeruimd hebben en boodschappen hebben gedaan :p

Maare....wat heb je tegen gabbers?:@:@:cry:

Waarschuw beheerder
na op ML waren ze een beetje agressief allemaal, was een beetje minder.. (denk ik dat mars bedoelt)

Waarschuw beheerder
joehoeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
donateur
Heb zelf helemaal nergens last van gehad :d En dat het nou meteen weer allemaal de gabbers zijn is ook pure onzin! :@
Waarschuw beheerder
donateur
kHeb helemaal nix tegen gabbers hoor, begrijp me niet verkeerd! Ben 'vroeger' zelf ook wel paarkeer naar n hardcorefeest geweest en kga waarschijnlijk naar Thunderdome maar er waren n paar lui daar bij de Third Movement die me heel erg agressief aankeken omda'k Utregs praat :S hoorde van n vriendin en n vriend van haar dat ze niet zo van Utregters houden.. kom zelf dan niet uit Utreg, maar heb wel beetje dat accent.. mja, vind ik dus nergens op slaan! Snappie?

Maar Ghis, je had mee moeten gaan naar de Cocoon of die andere technotent (ben de naam alweer kwijt), want we moesten nog steeds n keertje samen op techno stuiteren!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
=Techno Junk= Dat waren gewoon zo'n stelletje hooligan losers! En die vind je jammer genoeg net zo goed bij de techno en hardstyle :@:(

Waarschuw beheerder
nee nickerd, was eg zo, bij de thirdmovement waren ze echt eikels... Nie lief..
JA mars het zal wel pas worden nadat ik trug ben van Aussie want volgende week zondag ga ik weg!
Waarschuw beheerder
donateur
Mja, t is gewoon n feit dat de mensen op n hardcorefeest veel meer opgefokt zijn dan op bijvoorbeeld n technofeest! Ook n reden da'k liever naar technofeesten ga.. mja, niet iedereen denkt er zo over, weet ik ook wel :)

Waarschuw beheerder
in elk groepje zit wel een rotte appel..
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja, sommige 'mensen' komen naar n feest om de boel te verzieken ruzie te maken rellen te schoppen enzovoorts.. echt zo jammer is dat! En natuurlijk vind je dat overal wel, alleen heb ik er normaal nooit last van.. helaas bij de Third Movement op Mysteryland wel..

Ja kweet t Ghis :( hopelijk kom je na n half jaartje weer terug ;) nee hoor, khoop dat je t er heel erg naar je zin gaat hebben en dat je er zolang blijft als je maar ken want dit is je droom!

Maar kvind t wel jammer dat je weggaat hoor :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo wat een discussie heerlijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb de vechtpartij bij third movement vanaf de containers gezien :s
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik gelukkig niet gezien! Hoorde dat 1 iemand door 6 man in elkaar werd geslagen en getrapt?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb die vecht parij gelukkig niet meegemaakt :) Maar er zijn er ook genoeg bij die hardstyle geweest :) Mongolen hou je helaas, en die vind je bij alle muziekstijlen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
niks bij hardstyle gezien

bij ttt sloopten ze zelfs een bankje om daarmee te slaan
Waarschuw beheerder
donateur
kHeb ook nix bij de hardstyle gezien want ben dr bijna niet geweest ;) had er nix te zoeken.. alleen Kai Tracid gehoord, maar dat was omda'k op Ben Sims wachtte die niet kwam :@ wat is trance toch n vreselijke pokkeherrie zeg :S

2 Speedy Nick >> Kom maar eens naar n Awakenings toe.. mag je mij aan t einde vertellen hoeveel rellen je heb gezien.. ken je vertellen dat dat er niet meer dan 1 geweest zal zijn :)
Artiest Bass
Waarschuw beheerder
Slaaplekker Iedereen!!
:(

Waarschuw beheerder
*offtoppic*
oooooooooooooooooo mannen, je krijgt er soms echt een puntkop van hoor. SORRY.
Waarschuw beheerder
donateur
truste kerel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo Ghis?

Truste Hard Bass :)

Waarschuw beheerder
neuhh nix, schoot er ff uit..

Waarschuw beheerder
donateur
truste bass sweet dreams (K)
Waarschuw beheerder
donateur
1 van je bekende spontane acties/opmerkingen dus hehehe :p

Was je vriend trouwens bij je toen ik je tegenkwam op ML? Ken me er nix van herinneren..

Waarschuw beheerder
mja die was erbij, heb je nog mee staan kletsen.. hehe
Waarschuw beheerder
Wat drugs allemaal niet met je doet he?:9
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos: maarja, ik heb daar met zoveel mensen staan ouwehoeren, dat ik t allemaal niet meer weet.. alcohol heb ook wel n beetje geholpen trouwens..

Maar ff voor de goede orde: Als jij terugkomt uit Aussie dan neem ik je mee naar n technofeest en dan gaan we eindelijk eens samen springen op techno, want moet toch echt eens gebeuren hoor!! :D

kZal je van de week nog wel ff n belletje doen (en niet om 3 uur 's nachts hoor ;)), kga nu naar bed toe want ben ziek :( beetje uitzieken..

Slaap lekker iedereen en tot lator!!

Waarschuw beheerder
c'est bien.
Na beterschap en ik spreek je van de week nog!
Sweet dreams!
Waarschuw beheerder
donateur
Viel wel mee hoor Hard Bass! Had toen me 2e op, maar de 1e die werkte niet.. en die 2e ook niet echt heel goed.. kwam door teveel alcohol is mij verteld :S

Waarschuw beheerder
slaap lekker twinnie ;)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
laters Junk
Waarschuw beheerder
donateur
Slaap lekker tweelingzusje ;) en verder iedereen ook!

(k)

Waarschuw beheerder
mensen, wrom liggen jullie eigenlijk niet in bed??
Waarschuw beheerder
welteruster kerel!
Waarschuw beheerder
donateur
is weekend Ghis
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat t weekend is :D

Zelfde vraag kennen we natuurlijk ook aan jou stellen! Maar dat doe ik niet want kga nu slapen :gaap:

Latorrrrr!

Waarschuw beheerder
Naa ghisje is thuisgekomen vant werk en moest nog mail sturen en is blijven plakken bij pf, as usual... :D

Waarschuw beheerder
euj! zijn jullie in slaap gedonderd ofzo?

Waarschuw beheerder
donateur
ben nog nie moe daarom lig ik nog nie op bed

Waarschuw beheerder
donateur
nee ben druk aan het msn-en:P

Waarschuw beheerder
ik ook ;P

Waarschuw beheerder
ahaaaa, mja heb msn nie aan staan, ff geen zin in..
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook msn

maar ga wel zo maffe

Waarschuw beheerder
nou zeg :(

Waarschuw beheerder
donateur
das ook saaaaai
Waarschuw beheerder
donateur
helaas