Partyflock

Forumonderwerp · 626563

Waarschuw beheerder
Ik wil ff zeggen dat de grote feesten die ID&T de laatste tijd geeft erg vet zijn. Verleden jaar ML was al moddervet, Innercity was ook zeer OK. En dan afgelopen ML, dammmmmn vet feest hoor. De entree is best wel hoog maar dat is het bij alle andere organisatie's ook. Maar bij ID&T krijg je echt kwaliteit voor je geld. Ze boeken goeie Dj's en het licht en geluid is heel dik in orde. 1 van de beste dingen die ze hebben gedaan is dat ze standaard L-acoustic hebben als geluid, beter is er niet en het geluid is zo'n beetje het allerbelangrijkste op een feest.
ID&T chappeau !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Middels deze mail zou ik u willen informeren over het feit dat er sinds kort meerdere Funktion-One systemen voor demonstratie-doeleinden beschikbaar zijn.

Afgelopen jaar hebben Tony Andrews en zijn team een bijzondere nadruk gelegd op de dance-scene, om het te kunnen voorzien van die producten waarnaar behoefte is, en waarmee muziek een belevenis wordt. Het ultieme voorbeeld hiervan is de Dance Stack ... speciaal ontwikkeld voor de hedendaagse Dance.

Omdat de producten van Funktion-One als geen ander in staat zijn de emotie van de muziek op het publiek over te brengen hebben ze inmiddels grote populariteit verworven en zijn preferred sound system van DJ's en artiesten, zoals: Carl Cox, Paul Oakenfold, Sasha, Underworld, Massive Attack en Jamiroquai. Het is dan ook niet meer dan logisch dat inmiddels beroemde clubs zoals bijvoorbeeld Space (Ibiza), Maze (Miami), Heaven (London), Cielo (New York) Funktion-One ontdekt hebben en gebruiken.

Om de Nederlandse dance-wereld kennis te kunnen laten maken met Funktion-One, zijn er meerdere demonstratie systemen beschikbaar, waaronder de Dance Stack. Indien u interesse heeft in meer informatie
en / of een demonstratie, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Michel van de Beek

heb er nog niet op gerageert maar wordt nu erg nieuwschierig
persoonlijk hou ik van jbl vertec system en masterblaster van sound projects
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat de sterke drank soms op is op een feest kan wel eens komen omdat er maar een vergunning afgegeven wordt om een bepaalde hoeveelheid sterke drank in te slaan. (uiteraard wordt deze limiet vaak gewoon overschreden, maar af en toe krijgen ze controle hierop, bijvoorbeeld op impulz outdoor de vorige keer gingen ze elke koelcel controleren).
dat het water etc op is is wel onwijs kut geregeld!
Waarschuw beheerder
ID&T is idd zeker niet slecht bezig, alleen was inderdaad wel zwaar kut dat het water op was op ML.

Maar ik vond de aankleding van Dance Valley tock leuker als ML. Het terrein van ML was wel weer mooier, maar mainstage op DV vond ik stuk vetter uitzien(lasershow) dan mainstage of Q-dance op ML. Moet zeggen dat de berg voor Q-dance wel ERG vet was! Maar ja, die staat er sowieso wel ;)
Waarschuw beheerder
ik vind water op een dancefeest zeker belangrijk en als dat gewoon OP is, dan is dat een grote fout!
Waarschuw beheerder
2 Slager, was jij ook bij de red bull stage? relaxed was dat he, lekker buiten onder de bomen, de tenten vond ik te warm daar, heb jij ook bij secret simba gestaan tussen 3 en 6? heb ik je misschien wel gezien