13381x bekeken
bl@ster ga jij met je lego spelen ofzo want jij lult ook maah met de menigte meej.
en miss smoothswing nu zeg je net waar we al heel de tijd naar toe willen dah chloe respect moe krijgen.waarom vin je dan dah ze ernie thuis hoort????
en miss smoothswing nu zeg je net waar we al heel de tijd naar toe willen dah chloe respect moe krijgen.waarom vin je dan dah ze ernie thuis hoort????
(permanent verbannen)
jonguh HOEVAAK MOET IK UT NOG zegguh ik heb respect voor haar en haar ouders ik ga zels met un maat van me die haar goed kent na ut graf want ik ga niet mee na de begravenis want ik ken ze allemaal niet. ennuh lonsdale is niet zo erg .dat komt alleen maar door die kut nazies die makkuh de gabbers zwart en dankzij de nazies worduh mensuh met kaluh koppuh of mensuh met lonsdale aan gelijk gezien als rasist nou niet iedere gabber is 1 rasist. en miss Moodswing ik gebruik geen drugs ik heb ook 1 x geblowd wow dat is erg ma ik gebruik GEEEN PILLUHHHH EN GEEN PEP en dat zal ik noot doen.iedereen denk dat iedere gabber dat gebriukt nou mooi NIET dus.
HAHA op mijn eerste feestje was ik netjes 18...
ik ben netjes opgevoed..
Mijn ouders hebben me respect bijgebracht en dat je geen grote bek moet hebben over de doden.
Respect voor iedereen..
En als jij geen respect voor mij kan hebben omdat ik niet zeg wat jij wilt horen dan kan ik dat alleen maar zielig vinden..
En het probleem van jongeren op feesten?? kom op, er is niet voor niets een grens hoor..
Hoe ouder je word, hoe wijzer je schijnt te worden..levenservaring enzo noemen ze dat..
en jongeren hebben nog weinig benul van wat ze doen en hoe ze tegen andere mensen doen..
zoals jij bijvoorbeeld..
op jouw leeftijd had ik dat misschien ook gedaan als ik net zo wasopgevoed als jou..
maar ik weet beter..
respect voor de mensheid en ieder zijn eigen mening..
maar niet op de manier waarop jij dat weergeeft..
zeg dan dat je het jammer vind dat de vader van Chloe nu zo praat over "jouw" scene..
dat niet iedereen zo is.. dat je overal op de wereld wel vage mensen hebt..maar de manier waarop jij het brengt geeft aan dat je geen respect hebt voor de mensheid en dat soort dingen..ik zou er maar eens over nadenken..
jongeren hebben meestal nog niet echt hun eigen plekje gevonden..daardoor zijn ze onzeker en gaan ze pillen tikken of mans praten zoals jijnu doet..
je bent bang om afgewezen te worden... anders zou je niet zo fel reageren constant.
ik ben netjes opgevoed..
Mijn ouders hebben me respect bijgebracht en dat je geen grote bek moet hebben over de doden.
Respect voor iedereen..
En als jij geen respect voor mij kan hebben omdat ik niet zeg wat jij wilt horen dan kan ik dat alleen maar zielig vinden..
En het probleem van jongeren op feesten?? kom op, er is niet voor niets een grens hoor..
Hoe ouder je word, hoe wijzer je schijnt te worden..levenservaring enzo noemen ze dat..
en jongeren hebben nog weinig benul van wat ze doen en hoe ze tegen andere mensen doen..
zoals jij bijvoorbeeld..
op jouw leeftijd had ik dat misschien ook gedaan als ik net zo wasopgevoed als jou..
maar ik weet beter..
respect voor de mensheid en ieder zijn eigen mening..
maar niet op de manier waarop jij dat weergeeft..
zeg dan dat je het jammer vind dat de vader van Chloe nu zo praat over "jouw" scene..
dat niet iedereen zo is.. dat je overal op de wereld wel vage mensen hebt..maar de manier waarop jij het brengt geeft aan dat je geen respect hebt voor de mensheid en dat soort dingen..ik zou er maar eens over nadenken..
jongeren hebben meestal nog niet echt hun eigen plekje gevonden..daardoor zijn ze onzeker en gaan ze pillen tikken of mans praten zoals jijnu doet..
je bent bang om afgewezen te worden... anders zou je niet zo fel reageren constant.
Natuurlijk heeft deze vader veel verdriet maar tegenlijkertijd heeft hij hele grote oogkleppen op!
De Hardcore/raveparty`s worden weer in een verkeerd daglicht gezet want er word overal tegenwoordig drugs gebruikt dus ook in de kroeg en op kleine schoolfeesten en ga zo maar door.
Ouders zijn nog steeds niet goed op de hoogte van wat er allemaal gebeurd en hij was al helemaal niet op de hoogte van wat er nou precies in het leven van zijn dochter afspeelde, dus is erg jammer en niet alleen voor hem en zijn vrouw maar vooral voor zijn dochter want voor haar is het nu te laat.
Vroeger experimenteerde de jeugd ook, de jaren van de lsd en ga zo maar door en de jeugd zal altijd blijven experimenteren dus er zal veel meer aan voorlichting moeten worden gedaan.
Niet alleen aan de jeugd maar vooral aan de ouders!
Ik vind het erg triest voor haar en haar hele familie maar ze is helaas niet de eerste en al zeker niet de laatste!
Drugs zal er altijd blijven net als drank en dit is nog altijd de grootste drug ter wereld dus gooi het nou niet alleen op de Hardcore want that is Bullshit!!!!!!
De Hardcore/raveparty`s worden weer in een verkeerd daglicht gezet want er word overal tegenwoordig drugs gebruikt dus ook in de kroeg en op kleine schoolfeesten en ga zo maar door.
Ouders zijn nog steeds niet goed op de hoogte van wat er allemaal gebeurd en hij was al helemaal niet op de hoogte van wat er nou precies in het leven van zijn dochter afspeelde, dus is erg jammer en niet alleen voor hem en zijn vrouw maar vooral voor zijn dochter want voor haar is het nu te laat.
Vroeger experimenteerde de jeugd ook, de jaren van de lsd en ga zo maar door en de jeugd zal altijd blijven experimenteren dus er zal veel meer aan voorlichting moeten worden gedaan.
Niet alleen aan de jeugd maar vooral aan de ouders!
Ik vind het erg triest voor haar en haar hele familie maar ze is helaas niet de eerste en al zeker niet de laatste!
Drugs zal er altijd blijven net als drank en dit is nog altijd de grootste drug ter wereld dus gooi het nou niet alleen op de Hardcore want that is Bullshit!!!!!!
Hey Bl@ster
kom je ook op de hoek kijken meteen even stiekem in je agenda gespiekt maar jij bent er ook zo één die naar thunderdome gaat om ff te kijken hoe een hardcore feest is heb ik zo het idee.
Dat is dus de rede dat ik niet naar Thunderdome ga omdat het allemaal pottenkijkers worden
kom je ook op de hoek kijken meteen even stiekem in je agenda gespiekt maar jij bent er ook zo één die naar thunderdome gaat om ff te kijken hoe een hardcore feest is heb ik zo het idee.
Dat is dus de rede dat ik niet naar Thunderdome ga omdat het allemaal pottenkijkers worden
ok tijd voor geschiedenis les
nazies leefden in 1938-1945.toen bestond lonsdal zover ik weet nog niet.maahja
en een egte neonazie heb een hekel aan hardcore dus zal ook nie op een hardcore feest te vinden zijn.
en racisten tja dah zijn we allemaal tog.degene die belasting betalen tenminste
nazies leefden in 1938-1945.toen bestond lonsdal zover ik weet nog niet.maahja
en een egte neonazie heb een hekel aan hardcore dus zal ook nie op een hardcore feest te vinden zijn.
juist excess dah vermoeden heb ik ook.thunderdome word egt van die ik-wil-wel-maah-durf-eigenlijk-nie-feest.
Mc Excess, ben blij dat je zo over me denkt en dat je me niet rekent tot het groepje waar jij van bent.
Waarom zou ik niet naar een Thunderdome feest kunnen volgens jou, door m'n kleren, door m'n haar, omdat ik van meerdere soorten muziek hou?
Wat is het jongen, zeg het maar. Wat is dat 1 van de zieligste opmerkingen die ik de laatste tijd heb gehoord.
Waarom zou ik niet naar een Thunderdome feest kunnen volgens jou, door m'n kleren, door m'n haar, omdat ik van meerdere soorten muziek hou?
Wat is het jongen, zeg het maar. Wat is dat 1 van de zieligste opmerkingen die ik de laatste tijd heb gehoord.
(permanent verbannen)
weet je wat meis je zoek ut ma uit met je kut geziek als jij zecht dat ik geen respecht hebt he kijk dan ma eens op me cu2 dan zie je gvd dat ik respect heb.en chloe heeft ook un cu2 waar ik nesjes wat achter gelatuh heb wat er heel veel mesuh hebbuh gedaan dus nou ga niet zeikuh dat ik gene respect heb jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik vind dat kinderen ook wel wat eerlijker moeten zijn tegen hun ouders...de ouders moeten om die reden ook wat toegeeflijker worden. Genoeg voorbeelden gezien van mensen die niks van hun ouders mochten en alles stiekem deden. Nou als mijn ouders me 1 ding heel duidelijk hebben gemaakt is het wel: Ga nooit stiekem naar een feest. Om even buiten de drugs een voorbeeld te geven: stel ik raak betrokken bij een dodelijk ongeluk en de politie staat bij mijn ouders aan de deur van: uw zoon is verongelukt. Dan lachen ze de politie uit, in de wetenschap dat ik braaf thuis zit of bij vriend of vriendin ben. DAT lijkt me pas een ramp, zoiets zou ik mijn ouders nooit aan willen doen. Dus wees gewoon eerlijk...zul je zien dat je ouders ook een stuk toegeeflijker zijn.
Tsja en over leeftijd gesproken...hou ouder je wordt hoe minder domme dingen je gaat doen , in de meeste gevallen klopt dit wel. Maar hoeveel mensen van in de 20 zijn al niet out gegaan in Bloemendaal ofzo...lekker chillen met ghb op het strand.
Tsja en over leeftijd gesproken...hou ouder je wordt hoe minder domme dingen je gaat doen , in de meeste gevallen klopt dit wel. Maar hoeveel mensen van in de 20 zijn al niet out gegaan in Bloemendaal ofzo...lekker chillen met ghb op het strand.
hij bedoelt dah je normaal de hardcore zwart loop te maken en er nu schijnheilig zelf heen gaat
krizz word priester of paus ofzo
Ja ik vind niet dat je dat kunt zeggen over bl@ster..
wat moeten we dan ?
allemaal ons kleden zoals jij Mc Excess??
en we moeten ons ook aan bepaalde feesten houden?
als ik naar thunderdome wil ga ik naar thunderdome, wil ik naar multigroove ga ik naar mutli
wil ik naar trance energy ga ik naar trance energy en wil ik naar robbie williams dan ga ik daar ook heen..
vind het juist bekrompen als je maar van een soort muziek houdt..
wat moeten we dan ?
allemaal ons kleden zoals jij Mc Excess??
en we moeten ons ook aan bepaalde feesten houden?
als ik naar thunderdome wil ga ik naar thunderdome, wil ik naar multigroove ga ik naar mutli
wil ik naar trance energy ga ik naar trance energy en wil ik naar robbie williams dan ga ik daar ook heen..
vind het juist bekrompen als je maar van een soort muziek houdt..
en nog gaat mutsswing nie tegen mij tekeer.je ken tog lezen of heb je baggah in je doppuh zitten.ow w8 die zitten nog dicht van de drugs van afgelopen weekend natuurlijk.
als je naar die feesten wil ga ze dan niet zwart lopen maken das alles wat ermeej gezegd word.en als je naah robbie williams gaat hoor je inderdaad nie thuis op hardcore feest dah ebn je tog wel met me eens ofnie
als je naar die feesten wil ga ze dan niet zwart lopen maken das alles wat ermeej gezegd word.en als je naah robbie williams gaat hoor je inderdaad nie thuis op hardcore feest dah ebn je tog wel met me eens ofnie
donateur
als jij denkt geen neo-nazi te zijn, moet je ff wat beter op je eigen site kijken denk ik...
en ik betaal belasting... ben ik nu een racist?? WAT EEN ONZIN!
Wie zegt dat ik Hardcore loop zwart te maken, toen ze hier in Amsterdam bij mij op school allemaal met hun Hip-Hop en Rap liepen had ik Hardcore op me Walkman.
Ik luister al ik weet niet hoelang naar Hardcore, maar omdat ik nou eenmaal ook werk, een studie volg en van andere muziekstijlen hou kan ik niet op ieder Hardcore feestje rondlopen. En dat wil ik dus ook helemaal niet.
Ik heb Thunderdome in me lijst staan omdat ik daar nog nooit ben geweest, en ik vind dat ik dat gewoon een keer mee moet maken, en als jij dat een probleem vind dan is dat zeker jou probleem en niet de mijne. Dus hoef je me er niet op af te rekenen.
Ik luister al ik weet niet hoelang naar Hardcore, maar omdat ik nou eenmaal ook werk, een studie volg en van andere muziekstijlen hou kan ik niet op ieder Hardcore feestje rondlopen. En dat wil ik dus ook helemaal niet.
Ik heb Thunderdome in me lijst staan omdat ik daar nog nooit ben geweest, en ik vind dat ik dat gewoon een keer mee moet maken, en als jij dat een probleem vind dan is dat zeker jou probleem en niet de mijne. Dus hoef je me er niet op af te rekenen.
waarom zou je niet van meerdere muziek stijlen kunnen houden?slaat echt helemaal nergens op..
jij luistert cker alleen maar naar hardcore??
beperkt zeg..
orrienteer je eens wat breder..
ik kan alles luisteren alleen geen nederlandstalige shit..
hardcore is soms wel lachen, hardstyle is meer mijn stijl maar ik kan ook best naar trance energy gaan en een leuke avond hebben al zal het dan niet door de muziek komen..
slaat nergens op..
en of mijn ogen nog dicht zitten van de drugs?
mmm volgens mij gaan ze daar juist open van staan of niet soms..
jij luistert cker alleen maar naar hardcore??
beperkt zeg..
orrienteer je eens wat breder..
ik kan alles luisteren alleen geen nederlandstalige shit..
hardcore is soms wel lachen, hardstyle is meer mijn stijl maar ik kan ook best naar trance energy gaan en een leuke avond hebben al zal het dan niet door de muziek komen..
slaat nergens op..
en of mijn ogen nog dicht zitten van de drugs?
mmm volgens mij gaan ze daar juist open van staan of niet soms..
als jij denkt geen neo-nazi te zijn, moet je ff wat beter op je eigen site kijken denk ik...
dah is nie alleen mijn site maah een groepssite.dah ten eerste.neonazie ben ik niet neej ik ben mezelf.kheb wel ideeen die over1komen maar das ook alles.
en vin jij het leuk dan om voor een ander te betalen??ik niet
dah is nie alleen mijn site maah een groepssite.dah ten eerste.neonazie ben ik niet neej ik ben mezelf.kheb wel ideeen die over1komen maar das ook alles.
en vin jij het leuk dan om voor een ander te betalen??ik niet
Sickness mokkel zeg die Lonsdale bitch
wah ze ook lulluh ik ken je anders lonsdalebitch16 en je ben een schat.en nu ff rutig met forum ik ga joint draaiuh en typ dus ff nie
zeker mensen door dit soort topic rot dus ook een deel van de scene weg. hoezo de hele tijd herrie maken. dat heb tog geen zin. iedereen heeft een andere mening. en jij kan jouw mening egt niet ff bij iemand anders erin slaan.
Respecteer elkaar gewoon.
2 miss moodswing> En jij weet het dus allemaal beter omdat jij AL 19 bent. oow wat oud hoor!!
Respecteer elkaar gewoon.
2 miss moodswing> En jij weet het dus allemaal beter omdat jij AL 19 bent. oow wat oud hoor!!
laatste aanpassing
Ik zeg niet dat ik het al allemaal weet omdat ik geen 16 maar 19 ben..
ik wil alleen maar even kwijt dat ik vind dat de jeugd van tegenwoordig weinig respect heeft..
mij is respect bijgebracht..
over de doden niets dan goeds zoals ik al eerder zei..
en ja, ik snap londsdalebitch niet helemaal..
wat heeft t voor nut om zo tekeer te gaan weetje..
vrijheid van meningsuiting oke, maar doe t dan wel met een beetje respect en er bestaat idd zoiets als normen en waarden maar die heeft tegenwoordig niet iedereen meer geloof ik..
beeeeeetje jammer..
ik wil alleen maar even kwijt dat ik vind dat de jeugd van tegenwoordig weinig respect heeft..
mij is respect bijgebracht..
over de doden niets dan goeds zoals ik al eerder zei..
en ja, ik snap londsdalebitch niet helemaal..
wat heeft t voor nut om zo tekeer te gaan weetje..
vrijheid van meningsuiting oke, maar doe t dan wel met een beetje respect en er bestaat idd zoiets als normen en waarden maar die heeft tegenwoordig niet iedereen meer geloof ik..
beeeeeetje jammer..