Partyflock

Forumonderwerp · 626215

Waarschuw beheerder
Wat een mega dik nummer... Zou iemand mij kunnen vertellen hoe dit nummer heet:).

Bedankt alvast

Waarschuw beheerder
Aaaah jammer Drakie!!! Ik heb het geluk gehad dat ik op het juiste moment vooraan in de Cocoon stond (bij Funk D'Void). en ik heb het geluk dat ik een vriendinnetje heb die af en toe bordjes maakt voor dj's waardoor dj's naar ons toekomen om een foto te maken!!! ;)

sven 4 president!!! hihi ;)
Waarschuw beheerder
:respect: Frankfurt :respect:

Waarschuw beheerder
Juist. Die feesten in Duitsland. Ik ga emigreren...

Waarschuw beheerder
ik heb even op platenzaken gekeken op internet, maar hij kan die plaat niet vinden joh:S.. Is ie uberhaupt wel ergens te krijgen?
Waarschuw beheerder
Sven is ook ALTIJD chill als ie niet aan het draaien is....kijkmaar naar al de foto's 'gewoon' met iedereen; hij is nooit of zelden te beroerd om een babbeltje te maken........op de foto te gaan of gewoon lekker gek te doen.......

Mijn grootste misser was loveparade 1999 (als ik me niet vergis); stond Vath met Carl Cox te draaien op 1 truck en na afloop zijn mijn vrienden die er wel waren samen met Vath & Cox op de truck op de foto gegaan.......damn dat was balen dat ik er niet was......:(

Waarschuw beheerder
lekker voor je:devil::D:P
Waarschuw beheerder
donateur
2. Die set met zijn pols in het gips heb ik ook gehoord, was dat niet Dance Valley?

Dat was op Dancevalley:) Richie Hawtin legde de platen voor hem erop en hij probeerde op die manier nog te mixen:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Idd ja. Leuk om te zien!! Ook leuk dat we er tegelijkertijd van stonden te genieten.
Waarschuw beheerder
donateur
In de uitzending op TMF toendertijd zag je nog dat Sven ff naar achteren ging om zijn neus te poederen:p:D
Waarschuw beheerder
grootste deel van de dag in die tent geweest toen........iedereen was toen een party heen zeg; tering.........

Waarschuw beheerder
sven is technisch gewoon niet begaafd...Daarom laat ie platen eindeloos uitdraaien......

Ik ben meer een Clarke fan, het totale andere uiterste dus, zeg maar.......

Waarschuw beheerder
smaken verschillen.. ik hou persoonlijk weer wat meer van kwark
Waarschuw beheerder
Ben ook eerder fan van Clarke :-).
Neemt niet weg dat Sven ook lekkere sets kan neer zetten!
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
MONSTERTRUCKDRIVER
suuuuuuuuuuper vet!!!!!!!
ik speel ook in de clip...3:06 om percies de zijn

Waarschuw beheerder
Ow vandaar die bril... je hebt een blauw oog (ofzo)
Waarschuw beheerder
;) ssssssssst...nie iedereen hoef het te weten hoor :9