Partyflock

Forumonderwerp · 626031

Leaf Luuj

(Aan Limburgers)

Hub gear det noe neet auch....kump doa zo ein Hollängjer biej dich in de buurt, en verwach dea des se dich in dien eigen lajnd nog ein bietje geis aanpassen!!!
Neet dus!!!!

Kiek es sonne pruus biej os in Limburg kump dann is et nog waal lachuh, dea kinnen auch Limburgs en hubbe ein good geveul veur humor.
Maar dea hollängjers dea kinnen det gaar neet!
Altied ein bietje zitte te zeiveren euver des se os neet kinnen verschtoon enzo.....ICH HUB DER GENOG VAN!

Doorom wil ich dit punjt auch mitnehmen es de verkiezingen beginnen om presedejnt van Limburg te weere.
Ich sjtel mich naturlijk verkeesbaar det sjnapt geer waal!

Dus leef luuj ich haai et gear gezeehn es geer(de Limburgers) ens mit mit vajn gedachte willt wissillen...

Mien motto is dus: es se eine hollängjer suuus sjtamp em dajnn onger zien kruuts!
LIMBURG ALLEIN!!!

aankoamejnt presedent

Deckers!
laatste aanpassing
Deckers noe sjei ins ff oet mit miense te dissen, ei bus dich vandaag in remunj?
LOL ik zie het al je gaat echt zo naar Hardcore feesten.

*gniffel*

Veel plezier in Drenthe, kneus :p

danke!

Lieve schat ik kan best tegen de waarheid hoor:)
Boeit me echt niet wat jij van ons vind, maar je zegt iets wat maar half waar is! :D
Limburgers noemen ze reserve BELGEN! Geen moffen:)

Maar maakt niet uit hoor meid:D fouten maken is menselijk :devil:
Ik kan zat goeie Limbo's, maar jij bent echt de kneus van de eeuw, Limboparty!! Met je gelul over vieze Hollanders, zonder eigen cultuur enzo. Denk 's na joh!

Stel je niet zo aan vent. Hou je met nuttige dingen bezig.

hahahahaaaaa
wits se waat et schone is Chrizz@Soest!
De helf vajn de tied zit ich mer get schlap te lullen en geer reageert der auch nog op hahah! det vijn ich sjiek!:D:D:D!!

Deckers
Deckers doe wits ich vinj dich ein sjatje maar doe mots neet zo zeiveren en chrizz is leef want he probeert tenminste nog limburgs te leeze. En doe gedreugs dicht net wie zonne turk dee de ganse daag euver allah ligt te prevele
Ja het lukt je aardig om me op de kast te krijgen ja. :@ Word altijd gek van mensen die zoiets roepen... Zal niet meer zo happen.

Thnx Laura. Jij bent ook een lieve-Limbo. :lief:
laatste aanpassing

ach allein mer ein bietje schjele zeiver!:D:D:D

(K)
Deckers
Hahaha maurits dich bus precies zo wie jan willem, auch lekker mekkelik op de kast te kriegen.
En chrizz >> :knuffel:

en maurits veur dich auch ein :knuffel:
ja je kun jezelf ook ALLEEN voor lul zetten en niet gelijk heel limburg. werd ik net een beetje serieus genomen....
Ach als jouw image staat of valt met het limbo zijn.... triest *zucht*
deckers staat voor lul ole ole
@ Linny: TJEK JULLIE TAAL!!!! Belgisch???? nah... laten we het maar op Duits houden!
Ik snap best dat jij als Limburger hoopt dat we jullie reservebelgen noemen want belgen zijn nog wel te pruimen in tegenstelling tot duitsers. Maar de praktijk wijst toch echt anders uit....

Oke wat jij wil meid!!
Heb echt geen zin om een discussie aan te gaan dus:D
Die limburgers zijn echt lache , ik vermaak me kostelijk hier .

Maar weer on topic

Noe hub ze nog ein grote moul "The GodFather." mer schtrakes neet meer es dich biej defensie wegbezuujnigd bus hahah!
Kins ze euver drei joar biej mich de schjtonjtbak komme putsen!hahahah

Ik denk het niet "aankomend president deckers" aangezien er een waarschijnlijk interventie macht wordt gestuurd op het moment dat je "president" wordt :p

Limboparty, jij bent om te kotsen man.
Lig je hier Limburg wat belachelijk te maken.
wat staat er vrolijk in je gegevens:
Limboparty 41 vrienden · dj's · archief
Schrijf bericht · Maak vriendje
Naam: Maupsel

Ik praat ook dialect thuis en met vrienden. Maar kost het zoveel moeite om op een forum of chat gewoon ABN te lullen.

Bedankt voor het belachelijk maken van Limburg, is in je eentje aardig gelukt.
Decker woont den noe missjien waal in emmen maar he is van oorsprong eine remunjse

Oftewel er staat misschien wel dat hij uit overrijssel komt maar van oorsprong komt ie uit roermond :D

EN ZOOO IS ET MER NET!:d:d:d

Deckers

p.s ennuh Unimatrix Zero Deckers mot waal mit ein hoofdletter wah jong!
laatste aanpassing

ga jij ff lekker in duitsland wonen halve hollander :P
laatste aanpassing

Ik ben er trots op dat ik zowel Nederlander als Limburger ben

Maar man, jij bent helemaal geobserdeerd erdoor.
tip: zoek professionele hulp.
laatste aanpassing
hahahaha 1-0 voor NL hardcore, maar deckers heeft heimwee waardoor ie zn gevoelens op deze manier uit :D

En zo stond het 1 - 0 voor de mens :-p
Deckers is ook een mens!!! *zucht* waarom lukt t me nooit om vrede te stichten O:)
p.s ennuh Unimatrix Zero Deckers mot waal mit ein hoofdletter wah jong

Hoofdletters zijn voor mensen waar je respect voor hebt en helaas niet voor de vijand :p (propaganda dingetje)

Wanneer zijn eigelijk de verkiezingen voor zelfbestuur in limurg ?

Dan kunnen we alvast onze invasie plannen :p
laatste aanpassing
mensen ik weet het deckers is soms een beetje vermoeiend ( dat zit ook in zn familie ) maar is hij ook wel (L) hoor

En trouwens, ieder dorp en iedere stad hier heeft wel een ander dialect.

ja ik ben hier bijna altijd :D

Tsjil:D

Tsjilp ??

zitten hier ook al mussen

ik kan ook limburgs praten :p
en bij de jongens valt dat accent meestal goed in de smaak,lekker geile zachte g nananananana
laatste aanpassing

Najah Ingrid, daar ben ik niet mee geholpen :-p

zeg meestal...
Artiest Deztro
Limboparty 41 vrienden · dj's · archief
Schrijf bericht · Maak vriendje
Naam: Maupsel

Sinds wanneer ligt Emmen in Overijssel? :S

Vroeger op school kregen we geleerd dan Emmen in Drenthe ligt :-p
Inderdaad ...

Naja: het intellectueel niveau van een limboparty ligt toch al niet al te hoog. Dat is bij deze weer eens duidelijk gemaakt 8)

dan blijft er nog maar 1 oplossing voor hem over

de ISOLEERCEL
heb niet alles gelezen want dan ga ik nokkie ofzo, maare wat voor vaag duits dialect is dit nou weer.

of ontcijfer ik het goed en is het nederlands op zijn vaagst ofzo
hahaha deckers mi jong, die foto's... oh oh oh.

DRENTHE ÜBER ALLES :P
nou frankie nie zo bot he isoleercel, deckers is best wel lief!

zig et ze sjat, zig et ze!!!:D:D:D:D

(K)

Deckers
laatste aanpassing

en doe bus sekers ein nett meadjuh;-)
(k)
Deckers

Ik doe helemaal niet bot :@

ik vertel gewoon de waarheid
en ja.... die komt vaak harder aan

Woon nu wel in Tilburg, maar heb de eerste 18 jaar in Gelean gewoontj....

Mot ffkes reagiere wantj dit geit dus neet..... kall inderdaad leever mit unne pruus den mit unne hollenjer, mer auch det geit neet eg op veur mich. Kall ut leefste geweun allein mit Limburgers en wieer niex.
laatste aanpassing

~*~*Crazy_Laura*~*~ NNW 4 Life 26 augustus 2003 14:25
Deckers doe wits ich vinj dich ein sjatje maar doe mots neet zo zeiveren en chrizz is leef want he probeert tenminste nog limburgs te leeze. En doe gedreugs dicht net wie zonne turk dee de ganse daag euver allah ligt te prevele

veural det letste vinj ich ramsjiek :D

ff voor de duidelijkheid :

Nederland: hier wonen de Nederlanders

Limburg: wonen de Limburgers, dit met uitzondering van Venlo, Kerkrade en Maastricht.

Venlo en Kerkrade horen bij Duitsland en Maastricht is een dorp opzichzelf.

Dan heb je ook nog zoals wij dat noemen de Hollanders.... dit is iedereen boven de rivieren in Nederland...

MvG Traxx

Owja, en eigenlijk is alles boven Susteren ook geen Limburg, want bij Susteren is de scheiding tussen Zuid en Midden-Limburg. En eigenlijk alleen Zuid-Limburg is gekwalificeerd om zich Limburg te noemen.