Partyflock

Forumonderwerp · 625338
1 volger · 36202x bekeken
Waarschuw beheerder
Is Landsmeer de man of niet . :bounce:

Waarschuw beheerder
Eerst denise dr feessie morgen!! Ben benieuwd
Waarschuw beheerder
biefstuk moet je niet gooien, die moet je eten

rengdengdengdengdengdengdend

Waarschuw beheerder
I am biefstuk to the bone...

I am biefstuk to the bone...

to the bone..., to the bone...

rengdengdengdengdengdengdeng!!!!
Waarschuw beheerder
loving biefstuk it's easy cause it's beautiful

sjalalalalalalalalaalalallaalaallaal
Waarschuw beheerder
life's like life's like a loempia life's like life's like a loempia show me show me where you goooo show me show me where you goooo

tumtumtumutmt

Waarschuw beheerder
Don't cry for me! hamburger speciaal, zonder kaaaaasss!!!!!

The truth is i neeever left you!!!
Waarschuw beheerder
for tonight God is a mexicano, tumtumtumtumtumtum

you wanna live you wanna die,grillburgeeeeeeeeeer put your hands against the goddamn speaker. live die grillburgeeeeeeeeeeeer

Waarschuw beheerder
Hahahahahahahaha!B)

Waarschuw beheerder
Vraagje hé?

waarom staan jullie allebij VET stoer met een aap op de foto!!!!!!:o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat schijnt in te zijn tegenwoordig.

Waarschuw beheerder
uhm, nou daar doe ik niet an mee!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
apen rulez b)
Waarschuw beheerder
Bavianen betreden paradijs
03 september 2004
Vanmorgen rond 11.00 uur was het grote moment aangebroken: de groep mantelbavianen onder leiding van Tarzan zette voor de eerste keer voet op hun eigen Apeneiland. Onder belangstelling van de pers en publiek mochten de dertien apen hun nieuwe eiland in gebruik nemen. Enkele weken eerder is de groep verhuisd naar de binnenverblijven op het eiland, zodat ze dat alvast konden leren kennen. Het was een spannend moment vandaag, niet alleen voor de apen zelf maar ook voor de dierverzorgers. Dagenlang hebben zij geploeterd om het eiland geschikt te maken voor beresterke en zeer inventieve bavianen. Tot op het laatste moment is gewerkt aan de inrichting, zoals leuke klimtoestellen en mooie rotspartijen. Alles was de moeite waard voor iedereen toen Tarzan en zijn groep vol enthousiasme de tunnels uitrenden, het gras op en de bomen in. Allerlei lekkernijen die verspreid lagen over het eiland, zoals watermeloenen, appels en ander fruit, werden gretig verzameld en in de wangzakken gepropt. Onder het uitstoten van opgewonden kreten verkenden de dieren hun nieuwe terrein. Een fantastisch moment!

Mowgli is overleden
27 augustus 2004
Met grote verslagenheid hebben we bij AAP vernomen dat Mowgli, de kleinste berberaap van de groep van Charly die onlangs naar Born verhuisd is, helaas is overleden. De medewerkers van Born hebben alles gedaan wat in hun macht lag om hem te redden, maar het heeft niet mogen baten. Ook bij AAP heeft Mowgli veel moeilijke tijden meegemaakt, waarin hij enorm kwakkelde met zijn gezondheid. Zeker tijdens grote veranderingen kon zijn lichaampje het slecht aan. Het laatste half jaar echter ging het juist zo goed met hem en zat hij stevig in de groep van Charly. Vreselijk jammer dat het toch zo is misgegaan. Wat een ellendig leventje heeft dit ventje gehad.

Kinky heeft nieuw verblijf
25 augustus 2004
Onze oude rolstaartbeer Kinky, een geliefd adoptiedier, heeft een mooi nieuw verblijf gekregen in de kas. Kinky zelf is er blijkbaar wel content mee, want hij onderzoekt zijn nieuwe omgeving zeer geïnteresseerd en hij is erg rustig en relaxed in zijn nieuwe paradijsje.

Twee nieuwe prairiehondjes
24 augustus 2004
Vandaag zijn twee nieuwe prairiehondjes bij AAP aangekomen: Damar en Angél. Damar, mannetje, werd eind maart door een particulier uit Den Bosch bij de NOP (Nederlandse Opvang voor Papegaaien) gebracht. Het dier kon niet meer goed worden verzorgd wegens agressief gedrag. Het is een gezond, maar vrij dik dier, met een dunne vacht.
Angél werd gevonden in een woonwijk in Utrecht. Een vrijwilliger van de Dierenbescherming in Utrecht kwam een vrouw tegen, die het gevonden prairiehondje juist wilde gaan loslaten. De vrijwilliger nam dier en kooi van haar over en bracht haar naar de NOP.

Stinkdier Piet overleden
23 augustus 2004
Eén van onze stinkdieren, Piet, is helaas overleden. De dierverzorgers vonden hem onlangs tot hun grote schrik dood naast zijn huisje. De avond ervoor hebben zij hem nog gewoon zien eten, en leek er niets aan de hand te zijn. Piets lichaampje wordt onderzocht om de doodsoorzaak te vinden. Nu blijft zijn vrouwtje Skunkie alleen achter.

Ruzie bij chimps
21 augustus 2004
Gisteren was er ruzie tussen Jim en Antoine op de eilanden. Toen hun verzorger op `s morgens daar arriveerde waren ze alledrie, ook buurman Bingo, aan het schreeuwen. Ze hadden allemaal een angstgrijns. Waarschijnlijk is er ruzie uitgebroken omdat Antoine jaloers is op de goede verstandhouding van Jim en Bingo. Je ziet dan ook heel duidelijk hoe die twee echt steun zoeken bij elkaar en elkaar geruststellen. Bingo vroeg Jim mee naar binnen bijvoorbeeld.

STEUN DE ACTIE VOOR PRIMADOMUS! 17.000 MENSEN GINGEN U VOOR, TEKEN OOK!
20 augustus 2004
Stichting AAP heeft vandaag een actie gestart om de onlangs ontstane vertraging bij de bouw van Primadomus op te heffen. Door middel van een Europese petitie wil AAP druk uitoefenen op de Spaanse politiek, en de burgemeester van Relleu in het bijzonder, om de in 2002 gedane belofte gestand te doen. Om onduidelijke redenen heeft de burgemeester plotseling zijn steun voor Primadomus ingetrokken. Deze tegenwerking vormt nu nog het enige obstakel, want verder is alles geregeld en staat AAP al weken startklaar om te gaan bouwen. We gaan ervan uit dat met de steun van alle mensen in heel Europa die net als wij zo snel mogelijk een oplossing willen voor de chimpansees ook dit obstakel overwonnen wordt. Help ons te bouwen aan het welverdiende pensioen voor alle afgedankte apen uit heel Europa en teken de petitie! Vraag ook familie, vrienden en kennissen om te tekenen!

Nieuwe aap: Malta
19 augustus 2004
Groene meerkat Malta werd vorig jaar augustus door een particulier vanuit Libië naar Malta gesmokkeld. Het toen anderhalf jaar oude aapje werd –stevig gewikkeld in een lap en veel plakband, met zijn armpjes langs zijn lichaam- door de douane op het vliegveld van Malta ontdekt in het voorvak van een sporttas, en in beslag genomen. Voor de grivet bleek moeilijk een opvangplek te vinden te zijn, dus werd het aapje tijdelijk geplaatst in de Kleine Dieren Quarantaine op Malta. Uiteindelijk werd Stichting AAP geraadpleegd, kwam Malta op onze wachtlijst en arriveerde hij gisteren in Almere. Het arme dier heeft een jaar lang in een kooi bestemd voor honden of katten gezeten. Er is een verbod op de invoer van apen op Malta; daarom is bijvoorbeeld ook apenvoer niet verkrijgbaar, bovendien was er geen dierenarts die ervaring met apen had. Toch maakt Malta het goed en moet hij eerst even zijn quarantainetijd uitzitten voor hij naar de Apenhal kan verhuizen.

Unieke samenvoeging berberapen Born
09 augustus 2004
Een groep van negen berberapen is vorige week herplaatst naar kasteelpark Born, in Limburg, waar zij een mooie toekomst tegemoet gaan. Het gaat om een unieke herplaatsing, het komt zeer weinig voor dat we hele groepen apen een nieuwe plek kunnen geven. Het gaat om de groep van leider Charley met bijna alleen maar hele jonge dieren, die huisdier zijn geweest en in beslag genomen in België of Frankrijk. Vandaag gaan de dieren voor het eerst naar buiten, en dat wordt heel spannend, temeer omdat het oude berberaapvrouwtje Bayke, die al in het park woonde, wordt samengevoegd. We zijn benieuwd hoe het allemaal af gaat lopen!

Oude Stromer verliefd
05 augustus 2004
In de apenhal zijn de resusapen James, Kiko, Stromer, Minoem, Mulatta en Delphy samengevoegd. Het oude, slechtziende mannetje Stromer viel als een blok voor Mulatta, maar aangezien zijn positie in de groep niet zo sterk is besloot hij het politiek aan te pakken; wanneer iemand, op wat voor manier dan ook, interesse toont in Mulatta gaat hij lelijk doen tegen het jonge vrouwtje Delphy. Dit werkt dan als een soort bliksemafleiding. Zeer interessant politiek spel.
Waarschuw beheerder
Zeker de dierentuin krant gelezen of niet:p
Waarschuw beheerder
Die hardcorebitch is een vriendin van Annemarie en Martijn. Jullie kennen haar vast wel want ze komt ook wel regelmatig in de driesprong ze is heel dun en heeft blonde krullen.
Waarschuw beheerder
haha is dat die ene in die rode golf

Waarschuw beheerder
laat 'r dan vrienden blijven van hun! en laat mij met rust!

Waarschuw beheerder
oh dat is sharon die was een keer met mij en tiel en jochen mee naar de powerzone btje vaag!!!
en rode golf nee hoor klein rood peugotje volgens mij heb ze.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee man sharon is miss evil suus

Waarschuw beheerder
het is dezelfde sharon die evelien bedoelt.
Waarschuw beheerder
nee die sharon die evelien bedoelt komt uit broek en zij is t zeker niet die zit te fucken kijk dan mij miss evil das sharon die met die rode peugot

Waarschuw beheerder
crack hoer!!!! opzouten moet ze!!!!

Waarschuw beheerder
Nou nou, zo kan i wel weer!
Dat meisje kan er ook niets aan doen, dat ze bestaat. En dat ze op haar manier mee wil doen in ONZE maatschappij!

Je kan haar ook gewoon negeren, dat is uiteindelijk het beste. DAn zout ze van zelf wel op. T kan langer duren dan haar in elkaar te timmeren maar. Dat is wel effectief.
Toch Willems?

Ben je ook lid van stichting AAP?
Waarschuw beheerder
ik ben weggestuurd bij stichting aap omdat ik teveel op ze leek

Waarschuw beheerder
vervelende mannetjes he! die apen!

Waarschuw beheerder
colin jij staat ermee op de foto dus zo vervelend vind je ze niet!!

Stoere bink :p

En Boy die jongen naast jou wat is dat dan, hij lijkt namelijk meer dan jou!!!

Waarschuw beheerder
ja en????

stoor je, je eraan soms?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En Boy die jongen naast jou wat is dat dan, hij lijkt namelijk meer dan jou!!!

deze zin kan ik niet ontcijferen :no:

Waarschuw beheerder
En Boy die jong-en naast jou wat is dat dan, hij lijkt na-me-lijk meer dan jou.

hier willempie. is het zo makkelijker!

Waarschuw beheerder
Willems,

Heb het speciaal voor jou opgezocht, geef het maar eventjes aan je ouders door.

Nederlandse federatie van ouders van
slechthorende kinderen en van
kinderen met spraak-taalmoeilijkheden

Kinderen met taalproblemen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sorry niloco wist niet dat u zich zooo snel op t pikkie liet trappen.

Waarschuw beheerder
ff tussendoor:

songtekst van Keane - Somewhere on my weener!

I walked across an empty land
I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet
Sat by the river and it made me complete

Oh simple thing where have you gone
I'm getting old and I need something to rely on
So tell me when you're gonna let me in
I'm getting tired and I need somewhere to begin

I came across a fallen tree
I felt the branches of it looking at me
Is this the place we used to love?
Is this the place that I've been dreaming of?

And if you have a minute why don't we go
Talk about it somewhere on my weener?
This could be the end of everything
So why don't we go
Somewhere on my weener?

(break)

And if you have a minute why don't we go
Talk about it somewhere on my weener?
So why don't we go
Somewhere on my weener?

(instrumental)

So why don't we go
Somewhere only we know?

Waarschuw beheerder
Hij lijkt meer op een aap DAN jij!
Klein misverstandje, denk ik!

Waarschuw beheerder
jezus colin verveelde je je weer met die songtekst jij doet echt niks op je werk volgens mij.

Waarschuw beheerder
euh suus?

we hebben ook prive berichten die we naar elkaar kunnen sturen hoor. nu denkt iedereen dat ik niks zit te doen op mijn werk.

Waarschuw beheerder
is dat niet zo dan!!!!!!!!!1
Waarschuw beheerder
hoe weet je dat

Waarschuw beheerder
nog 1 dag boy.

Waarschuw beheerder
Nog ein tag!!!!!!
Waarschuw beheerder
one day to go
Waarschuw beheerder
nog ene hele dag
Waarschuw beheerder
Hier is het al 9 september

Suuz en Boy gefeliciteerd dan maar he vanuit het warme IraQ:P

Waarschuw beheerder
Happy birthday!!!!!

voor jullie allebie!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
tnx suus ook gefeliciteerd

hey tis mooi weer vandaag op mn verjaardag.

dat wordt een dagje vrij nemen :yes:

Waarschuw beheerder
werken moet je!

er ligt nog teveel stront in de apenhokken van stichting AAP en dat kan je niet zomaar laten liggen willems!

maar evengoed gefeliciteerd gap!