Partyflock

Forumonderwerp · 625338
1 volger · 31753x bekeken
Waarschuw beheerder
Is Landsmeer de man of niet . :bounce:
Waarschuw beheerder
hoe maak ik een link

Waarschuw beheerder
www.hoemaakikeenlink­.nl
Waarschuw beheerder
www.drugszijnslechto­uwe.nl

Waarschuw beheerder
www.gezellig hier he!.nl
Waarschuw beheerder
valt wel mee toch

Waarschuw beheerder
www.ikbenaanhetkutte­nophetinternetmaarik­hebheteigenlijktedru­komdattedoen.nl
Waarschuw beheerder
www.ikhebnetmewerkaf­enmoetnunaardiemenom­hetinteleverenendanh­ebikweekendenbenikbl­ij.tk

Waarschuw beheerder
www.hetisvrijdagdusi­kmaakmedaarnietdruko­m.be
Waarschuw beheerder
NILOCO stoere man hoor. ik vraag gewoon wat en krijg geen antwoord heel jammer dan. en dan npog wat ouwe stumper zeg je maar tegen je moer ofzo.
en suzanne jij snapt het allemaal niet zo.

de mzzl

Waarschuw beheerder
stoere man? wie is hier nou een stoere man!
ga je eigen moer pesten en blondje zeg je maar tegen je eigen vriendin! prutser!

dag hoor!

ps wat was je cijfer voor Nederlands?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
me vriendin is niet blond, misschien ken je haar wel. Ze kwam vroeger altijd in Landsmeer omdat ze met iemand uit Landsmeer ging.
mijne een 8 en van jouw? :S :S

Waarschuw beheerder
Ik weet verdomd goed wie je vriendin is!
maar ga de mijne dan ook niet beledigen!

vandaar dat ik je stumper noem! snappie?!?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok is goed

maar kijk jouw meisie moet is nadenken als ze reageert, want in mijn ogen zei ik niks verkeerd en dan komt zij elke keer met commentaar. als je geen antwoord op mijn vraag weet hou dan lekker je bek dicht.
hoe weet je dat dan?

Waarschuw beheerder
nou zeg je weer beledigende dingen over d'r! ze heeft helemaal geen bek!

Hoe valt er nou met zo iemand als jouw te praten als je iemand meteen weet te beledigen!

Waarschuw beheerder
precies!!! en hij snapt nog steeds niet dat ik geen namen heb genoemd dus nogmaals als hij zich aangesproken voelt kan ik niks aan doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ahh wat zijn jullie snel op jullie teentjes getrapt :S
dat moet ze lekker haar mond dicht houden als ze niks nuttigs te melden heeft. zo goed kan je nu wel normaal praten :S
en hoe weet je dan wie me meisie is>?

Waarschuw beheerder
iedereen in lands kent elkaar en dus ook joyce en omdat jurjen een vriend van ons is snappie

Waarschuw beheerder
kef

Als ik jouw zeg om je bek te houden en dat je een kabouter bent en een stumper bent enz.... enz.... ben je dan ook niet een beetje op je teentjes getrapt?

kom op zeg!

Waarschuw beheerder
en wat je vriendin betreft ons kent ons! het is nou eenmaal een klein dorppie!

Waarschuw beheerder
Maarja genoeg over dit stomme gedoe over de vrij en blij.Die stomme vrij en blij is deze discussie niet eens waar want degene die bij t gevecht waren (de landsmeerders) kunnen t zich mis niet eens meer herinneren zo de weg kwijt waren ze.
Waarschuw beheerder
ok NILOCO heb je een beetje gelijk in ;) zie je ben de beroerdste niet :D
ach ja is net zoals hier in Diemen iedereen kent mekaar.
maar om ff over dat gebeuren terug te komen ik hoorde juist dat het om jongens ging van mijn leeftijd uit Landsmeer??

Waarschuw beheerder
t ging om een paar oudere maar vooral jongere en die twee ouderen waren helemaal de weg kwijt en zijn zo verdwaasd dat ze t niet meer zullen weten.En ik hoorde ook dat t om een jongen uit noord ging dennis nou die doet nooit een vlieg kwaad dus ze zullen t wel uitgedaagd hebben(landsmeerders­)

Waarschuw beheerder
als je nou ook je excuses weet aan te bieden aan me vriendin, dan ben jij ook de beroerdste niet.

en wat je vraag over landsmeer betreft:
volgens mij zijn die jongens 18/19, en ik heb ze al gezegd dat er waarschijnlijk mensen gaan komen vanavond voor wraak en dus zullen zij er niet zijn en dus is het nutteloos om te komen.

:-)
Waarschuw beheerder
zie je je weet wel wat ;)
en om diegene die je nu noemt daar gaat het om, is een goie vriend van me, van bij ajax enzo. en tja vind het geen stijl hebben op welke manier dit is gebeurd.

Waarschuw beheerder
ik weet cker weler is gebeurd want me vriendin was erbij.Ik weet dat t om dennis gaat en die ken ik ook en die mag ik ook maar wie hem wat aan hebben gedaan weet ik neit precies want hij komt altijd in lands en er is nog nooit wat gebeurt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waar blijven die excuses nou? dan is er voor mij namelijk ook niks meer aan de hand.

Ken ik namelijk met een gerust hart gaan slapen, snappie!
Waarschuw beheerder
welke excuses? ;)

ach ja we zien het allemaal wel

Waarschuw beheerder
ja he? :-)

Waarschuw beheerder
laat maar, je weet wel waar ik het over had.

maar goed niet iedereen kan het blijkbaar over zijn hart verkrijgen.

misschien zie ik je vanavond wel, dan kom ik ook eventjes kijken! het schijnt namelijk nog steeds heeeeel goedkoop te zijn in de vrij en blij qua alcohol!
Waarschuw beheerder
en dat zeg je nu pas :D :D

Waarschuw beheerder
jij had er niet om gevraagd! :-)
Waarschuw beheerder
ja maar dat begrijp je toch wel. na een goeie beuk partij moet je wel wat te zuipen hebben :P

Waarschuw beheerder
is dat zo?
Waarschuw beheerder
nee ik maak maar een grapje, maar wat te zuipen is natuurlijk nooit verkeerd

Waarschuw beheerder
van mij mag je vechten hoor vanavond! ik kom alleen maar toekijken! zoals ik al zei ik ben een ramptoerist! en waarschijnlijk ben ik toch al heel snel vertrokken daarzo i.v.m. het jeugdige publiek wat daar komt.
Waarschuw beheerder
ik hou helemaal niet van vechten :D maar als er iets onterechts en lafs gebeurd tja dan is het anders

Waarschuw beheerder
ach ja! we zien wel!
Waarschuw beheerder
was t broertje van de indiaan?
Waarschuw beheerder
indiaan??gaat het nu in ene over een indiaan??
Wat is daar dan mee?
Waarschuw beheerder
nollebol wie is dat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zomaar iemand:) ik was gewoon ff rond aan het kijken en toen kwam ik hier terecht.

Waarschuw beheerder
ja zegt ie!
Waarschuw beheerder
lekker waarom niet

Waarschuw beheerder
bollenol!