Partyflock
 
Forumonderwerp · 625144
Waarschuw beheerder
donateur
tjah... als niemand hier wat neerzet, doe ik t wel




gefeliciteerd :flower:
Waarschuw beheerder
jah... alsnog gefeliciteerd (f) (K)
 
Waarschuw beheerder
heej lekkerding gefeliciteerd :kusje2:
 
Waarschuw beheerder
Zo nog ff een kaartje voor je

[img]http://www.kaartjesweb.nl/images/jarig1/2.gif[/img]

(K)
 
Waarschuw beheerder
hee michel bedankt :D

Verder iedereen bedankt voor de berichtjes die ik heb gekregen! Ik doe m'n best om iedereen wat terug te sturen! haha maar het zijn er zoveel om ineens te doen!

ja lekker gieneke doe er maar 1 :kwijl: ben ik wel aan toe!
laatste aanpassing