Partyflock

Forumonderwerp · 624878

Waarschuw beheerder
Heb het al gekocht maar toch!

[img cacheid=0012f2ce0009f19b08c29e741a001e6dbd]http://www.glamonweb.com/GlamOnWeb/images/catalog/prd1126fprr.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Weg met goede tijden, My little pony haalt hogere kijkcijfers
Waarschuw beheerder
donateur
ja da denk ik ook wel
durf ik alles om te verwedden :D

Waarschuw beheerder
Ik vind het echt een heel mooi jurkje, maar zou het zelf niet naar een feest aantrekken, maar ja als jij je er zelf wel lekker in zou voelen dan moet je dat zelf weten toch??

Waar heb je het gekocht????
Zou m'n vriend wel eens willen verrassen met zo'n jurkje...:-)

Waarschuw beheerder
Maar als ik in dit jurkje naar een feest zou willen gaan kan ik dat wel vergeten want zo laat me vriend me niet de deur uitgaan....

Waarschuw beheerder
Hallo hallo beste mensen, het jurkje was bedoeld voor Lovefields in Landgraaf afgelopen zondag. Ik heb het niet aangedaan omdat het zo'n vies weer was. Het regende heel erg s'ochtends. Het viel me op dat veel mensen "extreem" gekleed waren. Ik wou het jurkje aan doen omdat het idd iets liefs uitstraalt en bij het thema van het feest paste. Ik zou het niet aandoen op Mysteryland, maar wel op Convertible denk ik. Wat ik wel aan had? Nou heel simpel een zwart t-shirtje, rokje, gymschoenen en netpanty. Het feest was erg leuk en ik ben blij dat ik toch wat meer aanhad. Ik had niet verwacht zoveel reacties te krijgen. Thanks en hugs!

Waarschuw beheerder
Waarom trek je het niet aan naar Crazyland, daar valt het niet op, en staat je goed :-)

Waarschuw beheerder
jezus wat zegt je moeder der van.

Waarschuw beheerder
het is een mooi jurkje maar wel uitkijken dat het niet te ordinair word

Ondanks de lieflijke roze kleur, is dit jurkje ordinair als je het aantrekt naar een feest, of je moet naar Wasteland gaan, zelfs voor Crazyland vind ik dit niet geschikt...

Maar verder vind ik het een leuk nachthemdje...

Das mijn persoonlijke mening en wat een ander ervan denkt zal me worst wezen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leuk nachthempje maar niet voor naar een feest!
Waarschuw beheerder
superrr :D

Waarschuw beheerder
Je mag wel een goed plekkie uitzoeken om je neer te leggen voor het slapen gaan.

Waarschuw beheerder
ligt der aan wat voor feest.. slaap feestje??

Waarschuw beheerder
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaf (voor een romantisch nachtje met je vriendje, kaarslicht erbij, romantische muziek en massageolie) dan is mijn avondje wel weer gevuld :P

Waarschuw beheerder
donateur
En vergeet jezelf niet ;p ;)
Waarschuw beheerder
WAANZINNIG JURKJE MAAR ALS IK ER IEMAND OP EEN FEEST MEE VOORBIJ ZO ZIEN KOMEN DAN HEB IK TOCH ECHT EEN HELEBOEL MEDELIJDE MET DIE PERSOON
DIT HOOR DU ECHT IN HOTELS EN SLAAPKAMERS THUIS EN NIET TUSSEN WOUSE EN DRONKE FEEST GANGERS
JAMMER MAAR WAAR

Waarschuw beheerder
Als jij het ook bent op de foto, dan kan dit jurkje zeker voor op een feest:-) Welk feest? :p
Waarschuw beheerder
Het is zeker een mooi jurkje :P , maar ik zou het niet aantrekken naar een feest

Waarschuw beheerder
Maar waar had je het eigenlijk gekocht dus....
Waarschuw beheerder
mooi hoor!!
maar ik zou t nie aantrekken
maar als jij je er lekker in voelt...
moetje t gewoonn doen meissie
Waarschuw beheerder
donateur
Het kan wel:kwijl: :D

Waarschuw beheerder
voor love fields ofzow wel,mah voor n hakkefeessie :S???
Waarschuw beheerder
Ai ai ai...als je dat aan gaat doen; dan zul je het erg druk krijgen; om alle mannen van je lijf te slaan! Grrrrrrrrrr....
:flower:

Waarschuw beheerder
Ja mooi jurkie, maar meer voor in je bed!
Je moet het zelf weten hoor, het zal je vast mooi staan. Ik zou me er niet prettig in voelen als ik sta te stampen. Maar ieder zijn mening toch! :D
Waarschuw beheerder
ik zag iemand op defqon die liep alleen in dr ondergoed.

dus ja dit kan wel

Waarschuw beheerder
Als jij het bent die ook op de foto staat kan het zekers!!!! Anders moeten we eerst bekijken hoe jij in je vel zit.
Dit kun je nl niet dragen met 20 kilo overgewicht.

TUD
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Idd...moet natuurlijk wel bij je lichaam passen..maar dat zal ook wel zo zijn anders koop je het niet neem ik aan :).. Maar op een stampfeessie dragen ..euh nou nee

Waarschuw beheerder
Nee nie doen

Waarschuw beheerder
gewoon aantrekken..hoef je niet te klagen over aandacht van jongens tenminste!!
Waarschuw beheerder
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<­<<<<<<<
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pfff, very sexy, en zeker niet ordinair! maar miscchien wel over de top voor een feest, tenzij misschien een kinky feest. Maar wat mij betreft heb je een erg goede smaak!
Waarschuw beheerder
sluit me aan bij _..::MeLaNa::.._
Waarschuw beheerder
Ik zou er de ramen meej gaan wassen en dan wachten tot de postbode komt;)

Waarschuw beheerder
Leuk om je vriend mee te verassen maar voor een feest is het iets te vind ik. Denk dat je dan trouwens ook heel veel wordt lastig gevallen door de mannen.
Waarschuw beheerder
donateur
als je flink genomen wil worden door een vent moet je dit aan doen ja.

Waarschuw beheerder
wel mooi maar niet voor een feest :)
Waarschuw beheerder
tis wel mooi maar niet voor een feest,
echt te erg gewoon voor een feest..
teveel aand8 van geile mannen teveel ruzie met vrouwen die het id hebben dat je ergens in het gebouw waar dat feest gehoude word een kamertje heb voor jezelf ofzo..als je begrijpt wat ik bedoel;)
ghehehe

maar Twinklestar heeft altyd mooie kleding aan,niet te en toch tjah.. :D

maar jah elfjes mogen dat..

:bounce:(K)
Waarschuw beheerder
het is wel een mooi jurkje,maar voor op een feest zou ik het niet aantrekken,maar dat moet je natuurlijk zelf weten:)

Waarschuw beheerder
meer een slaapjurkje.
Waarschuw beheerder
donateur
nou nie op een feest...in bed wel jah..

Waarschuw beheerder
hahah sorry...NEE!

Waarschuw beheerder
Hmmm valt wel op dat Blue bayoo girl zelf niks meer zegt.......
Dat mensen zo lang door kunnen praten over een jurkje zeg!! :-)
Waarschuw beheerder
Sorry maar iedereen begrijpt toch wel dat dit misschien wel erg sexy is maar dit is iets voor in bed en zeker niet voor op een feessie!

Waarschuw beheerder
Het is zeker mooi maar voor in de slaapkamer met je vriend, op een feest vind ik het TE
Waarschuw beheerder
beetje TE voor een feest vind je niet....
Waarschuw beheerder
nee joh hardstikke stoer en ziet er relax uit doen meissie :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat je dat vraagt erg :vaag:!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
volgens mij maakt ze een grapje!
WHAAAAA HOE FOUT!!

Waarschuw beheerder
Een raampje ervoor en een rood lampie erbij!

En het feest kan beginnen