Partyflock

Forumonderwerp · 624604

zit ik me hier toch een partij te trippen :D

meer mensen ervaring met LSD?
hehehe helaas is het niet mogelijk om een werkzame dosis mesc. op een blotter te gooien, dan moet er zo'n 200 - 400 mg op zitten, en dat kan helaas niet op zo'n blotter.

maar hoe kom je er zo bij dat er mesc op blotters zit?
als je zoon trippie hebt mot je het sprookjes bos ingaan van de efteling!!!!!!!!!!
dan word je waus!
Ik weet dat er mensen bezich zijn met een vervangmiddel te zoeken/maken voor lsd. Deze mensen zeggen dat het synt mesc is wat ze er nu voor gebruiken. Ben zelf geen laborant dus ga er vanuit dat het klopt wat ze zeggen. Ik vraag me nu wel af wat het dan is wat ze er op doen. Ze werken wel maar het is gewoon lang niet het zelfde als lsd. Bedankt voor de informatie GUNMAN
nogmaals het lijkt me niet dat er een werkzame dosis mesc. op een blotter past, als je die lui nog een keer spreek vraag dan welke stof ze precies bedoelen, het lijkt me trouwens stom om mesc. als lsd te verkopen want voor mesc. zou je nog wel meer kunnen vragen als lsd, en mesc. verkoopt ook wel denk ik.

Het is wel zo dat er soms andere stoffen op vellen blotters worden aangetroffen, mischien bedoelen die lui dat met synth. mescaline.

nog even tussendoor, wie zegt dat ik me op het moment van de trip in nederland bevond? of waar ik mijn spul vandaan haal?

--INTERnet??--
Niemand toch?
en daarom hebben wij nu de mICROdotjes, op de love parade zwaar achterlijk geweest van die dingen zag stoeptegels aan voor golven uit de zee en dat soort dingen. echt een vette ervaring en een terugval nou en, lachen man.
wat is er eigenlijk zo slecht aan lsd??? zijn paddo's zoveel beter???
nee paddo's zijn niet beter ofzo voor je gezondheid, lsd en paddo's zijn allebei niet schadelijk voor je gezondheid.
het ergste wat je kan krijgen is HPPD.
laatste aanpassing
Mind_Movie nee paddo's zijn niet beter ofzo voor je gezondheid, lsd en paddo's zijn allebei niet schadelijk voor je gezondheid.
het ergste wat je kan krijgen is HPPD.

WHAAAAAAAT LSD niet slecht voor je gezondheid.....

LSD is troep blijf daarvan af, het veranderd je voor de rest van je leven!!!

synthetise mescaline

Wel grappig dat nou ook anderen het erover hebben, Mind_movie, je moet toegeven dat het wel toevallig is dat ik het erover had en dat anderen het er nou ook over heben.

Trouwens van de andere kant weet ik wel zeker dat er LSD in omloop is, ken van 2 verschillende bronnen aan dat spul komen.
Maar ja ben gestopt met drugs :-)

Chris

Maar Gunman is volgens mij een broer van DJ Mol, dus waarschijnlijk heeft hij dezelfde contacten als mij...

Maar tis idd geen LSD maar toch zeer trippend, ze noemen het idd Synthetische mescaline en dat zeiden ze ook bij de GGD in Heerlen %-)

Chris
Chris,

hoe kan een werkzame dosis mesc. op een blotter?

dat synt.mesc. in NL is ben ik wel van overtuigd.
Partyman,

het verandert je mischien voor de rest van je leven (hoeft niet, en dit kan ook heel positief zijn) maar het lsd en paddo's zijn niet schadelijk voor je lichaam.

Ik heb het niet over een blotter, bij mij zat het in een pil.

Chris
ja weet ik.

als je paddo's niet kan hebben zou ik LSD afraden!!
paddo's --> dingen zien bewegen die er wel zijn.
LSD ---> dingen zien bewegen die helemaal niet zijn [ kan best angstig zijn ]
voor mij geen LSD :D

laturz
paddo's --> dingen zien bewegen die er wel zijn.
LSD ---> dingen zien bewegen die helemaal niet zijn

bullshit...
Artiest {SHOWLIST artist 1143, 5736}
Mijn ervaring is dat paddo's ongeveer het effect van een stoptrein heeft. Af en toe is het best weer normaal. Met zegels (LSD) heb ik meer het gevoel van een intercity, alleen van een uurtje of 10/12! Dat gaat aan een stuk door. Zeer vermoeiend, maar op het effect kan ik zo weer een jaar teren. Alleen als je stevig in je schoenen staat! O ja, de laatsten waren Hoffmannetjes, met zo'n mannetje op een fietsje, groen met nog een kleur. Zeer goede, heb nog 1 1/2 liggen al 3 jaar geloof ik. Leuk voor als ik een keer een maand vrij heb (das al lang geleden dus)
al 3 jaar? dan hoop ik voor je dat ze nog actief zijn.
jah maar van een pil ga nie (ik nie hoor) niet zo trippen als van LSD jah kep het nog nooit gehad e ik hoef dat ook nie maare volegs mij kun je dat nie met elkaar vergelijken..toe ik zo`n mdma capsules heb gehad had ik teveel energie en ging ik een website maken whahah:P en het hele toetsebord ging alle kanten op maar dat vond ik mooi:P maar ik geloof dr nix van achter je pc met lsd... dat rijm!.. 0:)