Partyflock
 
Forumonderwerp · 624600
 
ik zit mooi vol,maar nog niet vol genoeg :devil:

en jullie?

ik ga door tot ik :dood: ben :d

gr :devil: 666 :devil:
laatste aanpassing
Ik vind tattoo's erg mooi. Ik zie het als lichaamsversiering maar ook als verslaving. Ik heb er namelijk al 4 en wil er nog 1 op mijn been
 
tattoos zijn (Y)
 
ik vind ze mooi, maar heb er zelf geen.
Als er iets is wat gewoon echt NIET meer kan: tattoo op onderrug = WOW origineel man!!:/

Of een tattoo van Lonsdale ofzo: Muwhahaha hoe ga je dat later aan je kleinkinderen uitleggen??
-"En oma, wat heeft deze tattoo voor betekenis?"
-"Jaa dat was in mijn tijd een kledingsmerk en da was vett" of hoe??

maarja, ieder mot zelf weten wat die met z´n lijf doet toch?
 
je moet ervan houden..
ik wil weleens van die oude opa's en oma;s zien met tattoo's..denk dat je er dan wel spijt van hebt hoor...
ik zou het idg niet willen..
 
ik vind tattoo een rare voornaam
Verslavende shit :P
Soon nr 5 (Y) maar dan kap ik wel denk
laatste aanpassing
 
Ik vind eentje wel genoeg eigenlijk....
 
ik heb er nu 2 en wil er nog wel 1 op de bovenkant van mijn voet,maar dan kom ik het huis niet meer in hehe.... bij me laatste tattoo heb ik me ouders al zoveel pijn gedaan dat ze gingen huilen:( mja kan gebeuren
 
Miss Moodswing 19 augustus 2003 09:15
je moet ervan houden..
ik wil weleens van die oude opa's en oma;s zien met tattoo's..denk dat je er dan wel spijt van hebt hoor...
ik zou het idg niet willen..

____________________­____________________­____________________­_______________


ik had het er pas toevallig over met mijn vriendin die nu alweer 36 is en van haar hoofd tot haar voeten vol zit...
over hoe het zou zijn als ze dalijk 80 is, ze zei tegen mij je moet er gewoon goed over nadenken, je weet dat het er tenslotte NOOIT meer vanaf kan... toch denk ik dat het je niet eens meer zoveel boeit als je toch al zo oud bent.... daar ben ik het geloof ik wel mee eens!!
 
ziet der netjes uit
 
ik willur zo 1, alleen dan net ff iets kleiner :)


hijs zowel mooi en het representeert de betekenis van mijn naam in ut turks :)
OOk wel mooi..... als ik er 1 neem dan plaats ik hem op me bovenarm.....
 
ik zelf heb er nog 1 (zie boven ergens:P) maar er komen er nog meer.vind het trouwens gelul om te zeggen : hoe ziet het er wel niet uit als je 80 bent?!: ten eerste heb jij ooit iemand van 80 aantrekkelijk gevonden?!denk van niet dus zoveel mensen zullen daar niet naar kijken.en voor je het weet ben je op je 20ste dood!u never know! vind dus dat als je er 1 wil je hem gewoon moet zetten,maar wees wel oplettend WAT je zet! ik zelf vind al die tribals maar afgezaagd (vooral ook op de onderrug bij dames!zet eens wat anders daar!ik heb nog wel voorbeelden:P)voorde­rest moet iedreen gewoon een end wegpiercen en lkkr tattoo's laten zetten!
ik heb er zelf 3,vind dat wel genoeg.Het is en blijft mooi,vind ik dan.En wat een ander ervan vind boeit me niet zoveel.Een tattoo neem je toch voor jezelf.En ach later zijn we allemaal bejaard en vallen die tattoos niet eens meer op omdat t hele bejaardehuis ermee loopt.
Ik heb er ook 1 op me onderrug! En wil er nog wel meer!!
 
Ik vind het veel mensen mooi, maar het moeten er niet te veel zijn. Ik houd van subtiel!
oke,je hele lichaam onder vind ik ook weer net wat teveel.
een tattoo is voor jezelf,iets waar je binding mee hebt of heel mooi vindt of waarde aan hecht,ik heb er 2 die bij mij persoonlijke waarde hebben,daar zal ik dus ook nooit spijt van krijgen.

maar een ander kan daar een andere reden voor hebben om er een of meerdere te laten zetten.

het is kunst op je lichaam.
kvind het verslavend....



dit is mijn eerste maar zeker niet mijn laatste :)
 
Zolang het groot is
dikke lijnen heeft
en geen kleuren
vind ik het mooi..

geen iniemienie dingskies vind ik stom
 
dit zijn mijn tattoo's





laatste aanpassing
Artiest SummA
<<<<<<
 
29 september ga ik me nieuwe tattoo zetten:D
Verheug me er nu al op:)
 
Ik wil heeeeeel graag een tattoo, maar weet alleen nog niet wat, waar enzo.......ben ook een beetje bang geloof ik....hehe tips?
 
Ik hou helemaal niet van tattoos en ik zou er zelf ook nooit een nemen.
 
ik heb er al twee :D

op buik en enkel!
 
 
Tering hee...
 
nee mooie tatoo van moi :D
 
lelijke tattoo C4 :S
 
Die van mij is inderdaad mooier ramon:D
 
maar jij bent mooier hans !!! :D
 
das waar
 
ja dat is ook zo:)dat zeggen ze allemaalO:) jij mag er ook best wezen hoor ramon:kusje:
 
Najah, vind het wel leuk!:) En vind het ook mooi als het een betekenis heeft! Zelf heb ik er NOG geen 1.....
 
owwwwwww Grrrrrrrrrrr Hansje toch :bloos: (K)
 
weet wel een leuke tatoo voor je Michelle!!
 
Ik weet wel wat ik ongeveer wil maar de 29e september tekent die tattooeerder (of hoe je het schrijft) wat voor me en dat wordt het..
Maar weet dus nu nog niet wat t precies gaat worden:D Ja heb wel ongeveer een idee van wat ik wil maar kan best dat hij heel anders wordt!!
maar ik zie t de 29e september wel:)
laatste aanpassing
 
Kvind kleuren tattoo's niet mooi :s
Ga der volgend jaar eentje in me nek laten zetten,het hoofd van Anubis(god van de doden/oude egypte) in tribalvorm :kwijl: :)
Tattoo`s zijn mooi, heb er zelf 3, en ik wil er nog zeker 4 bij. smaken verschillen
 
Artiest {SHOWLIST artist 61339, 54051, 4236}
tattoo's zijn lijp ik heb er nu nog 1 (adelaar) op mijn schouderblad maar binnenkort komt er nog een zwarte panter bij !! en nog veel meer. en ook vooral piercings dat hoort er ook bij:D
tatoos zijn echt tof
ik heb dr 1 op mn onderrug een tribal
en niet zo 1 die iedereen heeft want ralph heeft m aangepast voor me en nou ben ik lekker heel orgineel:P
verslavend vink ze ook
ik wil dr nog 1 op mn bekken maar ik weet nog nie of k t doe
kwil nie onder komen te zitten nml.
en ben bang dat t nie zo mooi word als ik in gedachte heb...
2 op me been, 1 op me arm.
binnekort nog een keer eentje erbij
linny>>laat dan maar weten wat t geworden is,ben benieuwd.Succes ermee.
ik heb er 2 een op me onderrug al een tijd geleden laten zetten heb een duiveltje op me schouderblad ongeveer een maand geleden laten zetten
ik heb er zelf 2, 1 op mijn linker schouderblad en 1 op mijn onderrug! maar tattoo`s moeten niet al te groot zijn, maar dat verschilt ook weer per persoon! t moet je gewoon staan!!
laatste aanpassing
 
Is goed jess!!
Ik laat t je wel weten:)
Ik hoop dat t snel 29 september is;)
 
tatoos zijn geweldig heb er zelf ook 1 op mijn onderrug....tribal met in het midden een hartje

maar zit er over te denken om misschien dat hartje rood te kleuren....wat vinden jullie?
 
Ik hou niet van hartjes en die shit dus is geen goeie vraag voor mij:D
 
hahaha...maakt nie uit :)