Partyflock
 
Forumonderwerp · 624600
 
ik zit mooi vol,maar nog niet vol genoeg :devil:

en jullie?

ik ga door tot ik :dood: ben :d

gr :devil: 666 :devil:
laatste aanpassing
 
Verslavend!!
 
hihi ja marco jij zit er echt onder! maar wel mooi (Y)! ik ga er volgende week weer 1 zetten van mn ene schouder naar mn andere schouder!
 
samantha hoe veel heb je er dan?



daan ik ben trots op je (y)
laatste aanpassing
 
binnenkort me rechter onderarm ff vol laten prikken met inkt en dan gaat me linkerschouderblad eraan (6)
 
Heb er nou 3 maar er komen er zeker nog meer bij.
 
Ik heb er 2 en ik laat het zo
Ik heb er geen en ga dat zo houden. Ik heb het niet zo op tattoo's op mijn lichaam.
Misschien tatoo-eer ik ooit de naam van mijn kinderen op mijn arm, dat dan weer wel :vaag: .

Bij de dames vind ik zo'n tribal net boven de billen wel mooi :kwijl:
 
volgend jaar ong. ga ik er eentje zetten..
wou m lang op me onderrug maar hij komt nu op me lies of op een van me (. )( .)
Ja als het winter is wil ik er 1 laten zetten
nu is het nog te warm je mag dan niet zwemmen ofzo
 
dat klopt en niet in de zon :s


wat ga je dan doen?
ik wil er 1 op me onderrug maar wel een orginelen ze lijken allemaal zo op elkaar
 
ik laat 4 september (me eerste) tattoo zetten ben nou al zenuwachtig
laatste aanpassing
 
Eind september laat ik mijne uitbreiden.

Heb nu een eigengemaakte tribal op de onderrug, deze gaat iets hoger de rug op :)
 
rutger zegt: marco patsertje :P
 
neeeeeeee trots (y)
Ik heb 3 tatoo's
1 op me schouderblad, 1 op me onderrug en een op me enkel :D
laatste aanpassing
 
ik heb er ook 3 .. 1 op me schouderblad 1 op me onderrug en een op me lies.. ik wil er wel meer maar ik wil later als ik kinderen heb ook een tattoo met hun naam maar als ik meer ga laten zetten ken t er niet bij en ik vind t niet mooi als ik over 10 jaar helemaal vol sta.. jah toch
 
:o hoe veel kinderen neem je dan wel niet :s



dat er over 10 jaar geen plaats meer is?
laatste aanpassing
ja als ik hem op me 25e er weer af kan trekken als een plakplaatje :d
ik wil er een op mijn rug met mijn innitialen (CMW) in gotische letters.
laatste aanpassing
 
Beetje afgezaagd die tribaltattoo op je onderrug he?
MAAR voor ieder wat wils! :P
Nou ik vind het niks voor mijzelf, maar kan goed begrijpen dat mensen het wel mooi vinden en dat het verslavend werkt :)
laatste aanpassing
 
Verslavend!!
wil er nog meer!hahaha
Ik heb er nu 1, en er komt nog 1 bij, maar verder dan dat ga ik niet, vind ik bij een meisje niet zo mooi en het doet afbreuk aan de kracht van de andere vind ik!
heb er nu ook 3, ga er vooor 5...en inderdaad het is erg verslavend...
 
Heb er drie, maar van die verslaving merk ik niet veel eigenlijk

wil er nog wel eentje bij, en nog een, EN NOG EEN, EN.......
Ik vind tattoo's wel cool maar ik denk niet dat ik er ooit 1 neem. Ik ga er toch spijt van krijgen, ik kan niet mijn hele leven dezelfde tekening mooi vinden.
Ik vind het wel leuk om tribals te ontwerpen. Ik zal binnenkort wat voorbeelden laten zien. Ik wil ook wel een keer een poging doen om iets voor iemand te ontwerpen. Dus als je interesse hebt dan hoor ik het wel.
 
Artiest Trunkz
Ik ben nog opzoek naar de juiste tattoo. Ik wil er wel graag één. Maar als ik het doe, wil ik het ook gelijk goed doen. Ik zat te denken aan zoiets als mijn profielfoto (zonder naam) op mijn rechter schouderblad of tussen de schouderbladen in. Ik heb niks met jesus ofzo, maar ik vin het op één of andere manier wel wat hebben :S Misschien dat iemand nog mooie voorbeelden heeft die er op lijken? Of kan iemand wat ontwerpen? :S
Thanks :D
ik heb de juiste gevonden en laat hem binnenkort zetten
Artiest Maus
Ik heb een hekel aan zowel tatoo`s als piercings ;D
Ik heb er 1 op me onderrug.
Wil er nog 1 in me nek,ben bezig met een mooie te ontwerpen.
 
Eind september krijg ik me nieuwe tattoo!!
Hij wordt groot maar wel mooi!!
Dit wordt dan me 2e..
Maar zeker niet de laatste:D
 
sommige Tattoo's zijn echt supermooi! (Y) en staan dan ook bij de persoon die ze heeft..

maar soms zie je van die personen lopen mt van die afschuwlijke tattoo's, die vind ik dan weer wat minder :/ maarja, als ze ze zelf maar mooi vinden toch? :D

zelf zou ik er wel eentje willen, maar durf toch niet :$ ben een mietje :P
 
ik heb 2 weekjes geleden mijn tatoo laten zetten (tribal op onderug ) bleef het ook maar uitstellen omdat ik bang was voor de pijn,maar weet eigenlijk nie waarom !maar het verschilt per persoon !

ik voelde helemaal niets,dus wie weet komt er ooit nog een tweede :D
 
Maar wat jij niet mooi vind vind een ander misschien juist mooi!
Smaken verschillen..
Zou niet goed zijn als iedereen dezelfde tattoo's mooi vind!!
Ik heb er ook 1 en de een vind hem super mooi en de ander vind hem lelijk..
Nou ja t gaat er om wat ik er van vind ja toch!?

Ik ga eind september een tattoo laten zetten en die lijkt een beetje op deze:

Ja ik ga niet deze laten zetten maar ongeveer zo iets!!
Ik krijg 3 roze roosjes en de traibal wordt anders!!
Maar heb hem al aan verschillende mensen laten zien en de 1 zegt van: O mooi man! En de ander: nee vind hem niet mooi!
maar ik ben de gene die hem mooi moet vinden want ik moet er m'n hele leven tegen aan kijken!!
 
die tribal is super cool! (Y) alleen ik vind die bloemetjes wat minder :) maarja, zoals je zelf al zei, SMAKEN VERSCHILLEN! (gelukkig wel!)
 
Ja precies!!
Ik wil juist bloemen in me traibal!!
Waarom?? Whahah geen idee maar t is weer eens wat anders!!
De meeste mensen hebben allemaal zo'n standaart tattoo:S En dat is dus wat ik niet wil!!
Maar die bloemen maken het net weer iets appart..
Ja deze bloemen vind ik niet mooi daarom worden het roze roosjes!!

Deze heb ik op m'n enkel:

Ik heb hem op m'n enkel laten zetten omdat een andere plek me niet aanstaat!!
Net als zo'n tattoo op je onderrug.. Half nederland loopt met zo'n tattoo:S Daar zou ik hem dus nooit laten zetten!!
Die wat ik eind september ga laten zetten komt op mijn rug.. Van mijn schouder schuin naar beneden of vanaf net onder mijn nek recht naar onder!!
Maar dat zie ik dan wel weer hoe:P
 
Bij Sommige Mensen Staat een Tattoo Super! (y)
Maar sommige mensen zie ik dan lopen en denk ik van; wat een afschuwelijk ding! :D hehe


deze heeft een maat van mij laten zetten
wil er waarschijnlijk ook een, weet alleen nog niet hoe en wat
laatste aanpassing
 
die tattoo vind ik wel leuk! (y)
 
dj maus je moet je bek houden!
 
heb zelluf deze op mijn been:

ben tot nu toe samen met diegene die hem heeft getekend de enige die hem als tattoo heb! hou persoonlijk niet van al die tribals..veelste suf en iedereen heeft ze!! heb ook een tongpiercing maar heb al een id voor de 2de thanx 2 linny aka stietskse! (K)
laatste aanpassing
 
Whehehehe:D
Graag gedaan:P
maar hier is je plaatje:

Maus is aus...;)

Grapje dj Maus(k)
 
heb niks gezegd :P
laatste aanpassing
 
Omdat je de url van de pagina er tussen had gezet in plaats van die van het plaatje!
 
Ik heb er afgelopen vrijdag eentje laten zetten tussen me schouderbladen, is heel mooi geworden. Was me eerste maar wel op een zeer pijnlijke plek. maar het was de pijn meer dan waard!!