Partyflock

Forumonderwerp · 624515
Waarschuw beheerder
Eindelijk een forum voor tweeling (sterrenbeeld) .. onze zomermensen van de Aarde ..de feestbeesten van de planeet .....
Waarschuw beheerder
Ja ook ik ben tweeling maar het enige wat ik mis aan de karaktertrekken is dat we slecht tegen een sleur kunnen. Enne als iets niet boeiend is of het word saai verliezen we onze aandacht.

Maar ik ben blij om tweeling te zijn en dat is een feit whehehehe.

Waarschuw beheerder
k vind het altijd wel grappig om te merken dat de mensen gelijk denken oh die kan niet tegen binden omdat we niet tegen sleur kunnen!!!

maar het geheim is...

een tweeling wacht gewooon op de waare met de waare raak je in mijn ogen namelijk niet in een sleur!!!mijn laatste relatie is allang over maar sleurt nog steeds dankzij hem!!!!ik zal het niet zijn ik haaaaaat sleur!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ook goeienmiddag :) (nog wel)
Waarschuw beheerder
Hee het topic leeft nog wat leuk :D

Hoe zit het met de Tweelingen deze week, met deze wat minder want ik heb vrijdag gehoord dat morgen mijn laatste werkdag is :'(
Waarschuw beheerder
donateur
2 laakie: Aii das minder, dus weer op zoek naar nieuw werk?

Hier wel lekker, beetje erg druk maar goed daar komen we ook wel doorheen... :)
Waarschuw beheerder
Tja shit happens zeg ik altijd maar, nu maar weer op zoek en hopen dat ik volgende week weer wat heb, eerst een paar dagen vrij dat is opzich ook wel lekker ...
Waarschuw beheerder
donateur
succes ermee dan, en geniet van je vrije dagen ;)

Deze tweeling gaat even eten...
Waarschuw beheerder
En deze tweeling is net klaar met werken, morgen nog 1 dag :/

Medetweelingen: Alvast een goede avond gewenst :jaja:

Waarschuw beheerder
deze tweeling is heel errug moe aangezein ze vandaag al 8 uur gewerkt heeft en is al twee uur onderweg geweest van werk naar huis en andersom!!!! nu moet ze nog naar der andere werkgever!!!oftwel

wat KKKKKKKK....er dag zeg jezus wordt gek van al die bazen om me heeen hellup praat me is een btje moet in!!!!!!

thnks alvast tweelingen!!!

Waarschuw beheerder
deze tweeling zit vandaag op school

Waarschuw beheerder
Wat doen jullie eigenlijk voor werk/school?
Waarschuw beheerder
Nou ik werk bij een computerhelpdesk bij RTV Utrecht, alleen niet zo lang meer helaas :(

Waarschuw beheerder
Ik las het, klote voor je joh! Dus je bent weer hard op zoek?

Ik weet echt niet wat ik wil. Werk nu in de horeca, maar ben het een beetje zat, de uren, het is best zwaar en ik werk nu in de bedienind waar weinig uitdaging en afwisseling in zit. Maar ik weet echt niet wat ik anders moet gaan doen. Misschien richting binnenhuisarchitect, maar ik heb echt geen zin om weer 4 jaar op school te zitten.... lastig!

Waarschuw beheerder
ik ben aan het tweede jaar van mijn directie-secretaresse opleiding begonnen!werk 4 dagen in de week als directie-secretaresse en 1 dag in de week ga ik een paar uurtjes naar shcool!

lekker hoor zo'n loontje!!!
Waarschuw beheerder
donateur
3e jaars facilitaire dienstverkening mbo, daarnaast werk ik als oproekkracht op beurzen bij de evenementenhal, daar werk ik in de bediening in het restaurant en achter de bar...

Waarschuw beheerder
Twins zijn hele lieve mensjuhs ben ook Twin :D

Waarschuw beheerder
En deze tweeling is weer vrijgezel.... en van plan dat even te blijven ook :D